Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

punktio naikkarilla..sen kulku..

27.03.2006 |

Moi, huomenna olisi kyseinen toimenpide edessä...miten asia hoituu ko. paikassa. Jos on aamuksi annettu aika niin onko se se toimenpideaika, vai meneekö sinne kaikki aamulla ja purkaavat " jonoa" siitä liukuhihnalla vai kuinka??

Entä kauan suunnilleen pidetään sisällä. Jos on aamusta aika niin tietää vähän varotella hakijaa...Jotain suunnilleen infoa jos sais. Ei tietenkään voi sanoa tarkkaa aikaa. Yksityisellä olin sisällä muistaakseni pari tuntia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkavat mielestäni klo 9.30,ilmottaudu hyvissä ajoin.Itse olen aina ollut ensimmäinen ja viimeksi olin yksikseni huoneessa poikkeukselisen punktiopäivän vuoksi.Ovat valinneet etukäteen järjestyksen,se joka on ovesta katsottuna vasemmalla,on ensimmäinen ja siitä sitten järjestyksessä loput.Toimenpiteeseen menee aikaa n.puoli tuntia.Kotiin pääsee n.3 h punktion jälkeen mikäli vointi on ok.Lääkäri käy kertomassa lopuksi,kun kaikki punktoitu,tulokset vuoteen vieressä.

Tsemppiä punktioon... :)

Vierailija
2/2 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tehtiin yksityisellä ja siellä olin vain minä ja joku toinen joka oli ollut jo ihan aamusta asialla. Mutta eiköhän tuo huomenna selviä. Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi