- SISUNAISET 27.3.2006 -
Kommentit (27)
Olin aika varma, että vaaka näyttäis enemmän kun on aikamoiset pms oireilutkin menossa mutta ei.
Lähtöpaino 87kg
Tavoite 72kg
viimeviikolla 81,8kg
Tänään 81,4kg
Pudotus -400g
Tästä on taas hyvä jatkaa:)
Kun vaaka näytti aamulla 66,4kg!!! Järkyttävää!!!
Hääpäivän aamuna painoin 60, 9kg... Ja siitä on hiukka yli kuukausi aikaa.. Että näin hyvin.
Noh, herkkuja on tullut syötyä ja liikunnat melkolailla vähissä. Menkkaturvotukset päällä, mutta olen silti varsin järkyttynyt.
Tänään tää likka lähtee juoksemaan oikein kunnolla, jos ne turvottelut sais ekaksi poistumaan ja sais tän laihishomman taas jatkumaan.
Siniselle hurjasti onnea upeasta juoksusuorituksesta ja pieni varoituksen sana...Juoksemiseen jää koukkuun!!
Nyt tämä matami lähtee aamutoimiin ja kehittelemään sotasuunnitelmaa näitä läskejä vastaan!!! Lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon että paino on HUOMATTAVASTI vähemmän ensi maanantaina. Muuten mörökölli minut periköön!
Tsemppiä viikkoon kaikille!!!
-Puppiska
Onnittelut rouvittumisesta Puppiskalle ja tervetuloa takaisin.
Yhteenvetoa viime viikolta.
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, Vkoa edessä että tavoite toteutuu
[color=fuchsia][b] Annika1973 [/b]♥[/color]
94 kg, 66 kg, 72.5 kg, -1.0 kg, 21.5 kg, 6.5 kg, 52 vkoa,
[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]
88 kg, 70 kg, 80.8 kg, 0.1 kg, 7.2 kg, 10.8 kg, 30 vkoa,
[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]
90.5 kg, 75 kg, 81.4 kg, 0.9 kg, 9.1 kg, 6.4 kg, 73 vkoa,
[color=green][b] Ria73 [/b]♥[/color]
87 kg, 72 kg, 81.8 kg, -1.1 kg, 5.2 kg, 9.8 kg, 14 vkoa,
[color=fuchsia][b] Soikku [/b]♥[/color]
90.3 kg, 75 kg, 87.3 kg, -0.1 kg, 3 kg, 12.3 kg, 13 vkoa,
[color=green][b] Puppiska [/b]♥[/color]
Tiedot päivittyvät ensi viikolla !
[color=fuchsia][b] Sininen31 [/b]♥[/color]
101 kg, 77 kg, 84.5 kg, -0.5 kg, 16.5 kg, 7.5 kg, 15 vkoa,
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 75 kg, 82.6 kg, -1.4 kg, 12.9 kg, 7.6 kg, 22 vkoa,
[color=fuchsia][b] BM23 [/b]♥[/color]
96 kg, 75 kg, 89.5 kg, -0.9 kg, 6.5 kg, 14.5 kg, 27 vkoa,
[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]
90.2 kg, 71 kg, 83.3 kg, 0.1 kg, 6.9 kg, 12.3 kg, 41 vkoa,
[color=fuchsia][b] Perenna [/b]♥[/color]
74 kg, 62 kg, 62.2 kg, 0.0 kg, 11.8 kg, 0.2 kg, 3 vkoa,
[color=green][b] Bikka [/b]♥[/color]
Ei päivitystä
60 kg, 55 kg, 58.4 kg, 0.0 kg, 1.6 kg, 3.4 kg, 13 vkoa,
[color=fuchsia][b] Siskonen [/b]♥[/color]
81 kg, 60 kg, 76.2 kg, 1.4 kg, 4.8 kg, 16.2 kg, 38 vkoa,
[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
87.5 kg, 68 kg, 87.5 kg, 0.3 kg, 0 kg, 19.5 kg, 56 vkoa,
[color=fuchsia][b] MariLotta [/b]♥[/color]
60 kg, 53 kg, 54.9 kg, -0.7 kg, 5.1 kg, 1.9 kg, 4 vkoa,
[color=blue]
Suurin vko pudotus:
[b]
1. sija => Minlee : -1.4 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä tavoitettaan:
[b]
1. sija => Perenna : 3 vkoa
2. sija => MariLotta : 4 vkoa
3. sija => Soikku : 13 vkoa
[/b]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: Annika1973, Bikka, BM23, Chicky, Emonamoha, Katti26, Körömölli, MariLotta, Minlee, Perenna, Puppiska, Ria73, Sininen31, Siskonen, Soikku
Laihduttajia: 15
Painomme oli alussa: 1279 kg
Painamme nyt: 1145 kg
Tavoitepainomme: 1012 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -2.9 kg
Paino tippunut v. 2006: 48 kg
Kokonaispainonpudotus: 134 kg
Matkaa tavoitteeseen: 133 kg
[/color][/size]
- Minlee
Mulla ei yhtä hienoja, mutta putos kumminkin hiukan..tosin toivottmalta tuntuu jo pääsiäistavoitteen kannalta!!
Mä en voi ymmärtää, että mikä mulla nyt tässä laihtumisessa laittaa vastaan, sillä minä se en ole..elimistössä joku, koska pisteissä olen pysynyt ja harrastanut liikuntaa , joten en voi ymmärtää..rupee pikkuhiljaa tökkimään ja pahasti tää junnaaminen :o(!!!
tän viikon tulokset kuitenkin tässä:
Lähtöpaino 88kg
Tavoite 70kg
viimeviikolla 80.8kg
Tänään 80.6kg
Pudotus -200g
Kaikille hirmusti tsemppiä ja suuria pudotuksia :o)!!
Köris
Nimi: Minlee
Ikä: 31 v.
Pituus: 178 cm
Aloituspaino: 95.5 kg
Tavoitepaino: 75 kg
Paino viime kerralla: 82.6 kg
Paino nyt: 82.4 kg
Muutos edelliseen: - 200 g
Kokonaispudotus: 13.1 kg
Matkaa tavoitteeseen: 7.4 kg
Pääsiäistavoite: 82.6 kg
Pudotettavaa: 0 kg
Viikkoja aikaa: 2 viikkoa
Sama pallukoilla ilmaistuna: X/O = 1 kg
OOOOO OO XXX XXXXX XXXXX
Ihan hyvältä siis näyttää, ainakin tuon pääsiäistavoitteen osalta.
- Minlee
Tere naiset!
Tää on ollu aika reipas tällä viikolla. En oo kyllä liikahtanu juurikaan kun on ollu niin hurja tahti töiden/harjottelun/päättötyön kanssa. Mutta pisteissä olen pysyny viime viikon ennätysplussan säikähdyttämänä tiukasti. Eli siis...
Paino alussa: 81 kg
Tavoite: 60 kg
Paino viime viikolla: 76,2 kg
Paino nyt: 74,8 kg
Pudotus: -1,4 kg
Jeee! =) =) =) =)
Eikö oo ihanaa kun aurinko paistaa ja olo kevenee?!?!?!?!
monilla. *hymyileepi täällä* Komioita miinuksia!
Täällä huoh, juuri ja juuri vältin 11 viikon miinusputken katkeamisen. Vaaka näytti aamulla juuri samat lukemat, kuin viikko sitten. Ihan varma olin, että plussaa tulee, kun väsähdin viime viikolla ja söin kaiken mitä eessäni näin... mutta tää tuntu mukavalta armonpullalta.
Tuolla meidän 10kuisella on ollut 5 päivää oksennustauti ja yli viikon ripuli... vielä jaksaa leikkiä, mutta ihan reppana on. Kun itse syön, tapittaapi vieressä ja maiskuttelee suullaan... varmaan mielensä tekee syödä, mutta kun ei pysy mikään ruoka sisällä, niin sitten ei. Täällä talossa on siis ainakin yksi todellinen dieettiläinen !
Tsemit edelleen!
XXXXX00
Nimi: MariLotta
Ikä: 30v
Pituus: 157cm
Lähtöp: 60kg
Tavoite:53kg
Paino viime viikolla: 54,9kg
paino tänään: 54,9kg
Pudotusta: 0kg
Matkaa
pääsiästavoitteeseen: 0,9kg
Onnea rouvalle : ) ja totta, juoksemiseen jää koukkuun. Kun pääsin tänään töistä vedin lenkkarit jalkaan ja kävin saman lenkin.
Täällä koettiin jymy ylläri tänään kun tein raskaustestin joka näytti positiivista. Vuoden yrityksen jälkeen. Nyt sitten jos kaikki menee hyvin ja sikiö on oikeassa paikassa eikä mene kesken niin taitaa laihdutus vähän pitää paussia. Toki aion edelleen terveellisesti syödä.
Taitaa laihduttamisesta tosiaan olla tollakin saralla hyötyä. Ainakin mun kohdalla oli.
Itselläni ei kummempia uutisia, menkat turvottaa parhaillaan, paino samassa kuin viime viikolla. Melko hyvin on kuitenkin sujunut joten odotan miinusta ensi viikolle kun turvotus pitäisi olla mennyttä...
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Onnea paljon Ria73, tosi ihana uutinen. meillä kans tärppäsi kakkosen kanssa (siis vuonna 03 ei nyt...) kun sain pudotettua 13kg, joten taitaa se laihdutus edesauttaa raskaaksituloa...
itse en eilen ehtinyt koneella käymään kertomassa painosaavutuksiani, mutta nyt on onneksi hetki aikaa...
ikä 31v
pituus 172cm
aloituspaino 90,3kg
paino viime vkolla 87,3kg
paino tällä vkolla 87kg
miinusta -0,300g
hiljaa hyvä tulee.... :)
tsemppiä kaikille tähän viikkoon!
-soikku-
Ihan viluväreet meni..ihana uutinen :o)!!
Mulla laihdutus auttoi myös, sillä meidän keskimmäinen antoi odotuttaa itseään yli 2 vuotta, mutta kuopus ilmoitti tulostaan heti kun sai siihen mahdollisuuden ja olin karistanut 12,5kg ennen sitä eli varmasti se edesauttaa asiaa tuo laihtuminen :o)!!
t.Körömölli
Rouva Puppiskalle paljon onnea avioitumisen johdosta!
Ria 73 lle - aivan ihana uutinen, onnea ja ihanaa raskausaikaa!
Ja Minlee... muistinko oikein, että sä vietit synttäreitä tässä vähän aikaa sitten? Oikein paljon onnea ja tervetuloa 31-vuotiaiden kerhoon!
Viikon tulos oli pettymys, kun olis niin kovasti taas yrittänyt, mutta ei voi mitään, pakko vaan porskutella eteenpäin...Tässä litainia:
Ikä 31
Pituus 173
Paino alussa 90.5
Paino viime viikolla 81.4
paino nyt 81
Muutos -400g
Tavoite 75
Pääsisäistavoite 79 (en kyllä koskaan sanonut, että minä vuonna...ehkä sitten pääsiäisenä -07 ?)
Etanavauhdilla menevä Chicky
Täällä on pitänyt haipakkaa ja nyt on tuo esikoinenkin kotosalla flunssan kourissa ja minä saan palvelupyyntöjä satelemalla ;) No, uskaltauduin tänään vaa' alle, vaikka eilen vaivihkaa käväisinkin neuvolan vastaavalla (tulos: 90,1kg!!!!!!!). Kotivaaka näytti aamulukemiksi tasan 87kg. Pääsiäislukemat on kaukainen haave vain...
Onnea kaikille hyvistä tuloksista, niitä näytti olevan hurjan monta!
Emo
Unohtui koko punnitus kun torstaisin on se pv ryhmä niin sielläkin punnitaan. Ajattelin ehkä lopettaa sen ryhmän. Jotenkin on rahastuksen maku ja ei saa semmoista tsemppimieltä päälle kuitenkaan.
No laitan sitten ensi viikolla huipputulokset :O)
Hyvin on mennyt. 3krt olen jumpannut ja muutenkin tiukasti pisteillä pallotellu!
Kivaa laihdutusviikkoa!
Mitenkäs nuo painonvartijoiden pistejutut oikein menevät?? en ole koskaan niitä laskenut mutta täällä aika moni tuntuu niiden kanssa laihduttavan. Joten paljonko pisteitä minkäkin painoiselle??
mulla kun tuota painoa on 87kg niin monenko pisteen edestä sitä saa syödä?? ja mikä on seuraava raja, jos tuo paino tuosta alkaa tippua enemmänkin....
kiitos tiedoista jo etukäteen!
-soikku-
Ensinnäkin onnittelut Rialle!
Ja kiitos Chicky onnitteluita, tuli tosiaan tuo 31 täyteen. Nyt ollaan sitten virallisesti päälle 30 v. Jotenkin samaistin tuon 30 vuotiaan vielä sinne kahdenkympin sakkiin.
Soikulle ne pv pisteet:
1.Oletko..
a) nainen = 7p
b) mies = 15p
2.Minkä ikäinen olet..
a) 18-20 = 5
b) 21-35 = 4
c) 36-50 = 3
d) 51-65 = 2
e) 65 => = 1
3. Mikä on painosi nyt..
Merkitse painosi ensimmäinen kymmenluku.
Esim. Jos painosi on 87kg, merkitse 8p.
4.kuinka pitkä olet..
a) alle 160 = 1p
b) 160cm tai pidempi = 2p
5. Millaista on päivittäinen työsi...
a) pääasiallisesti istumatyötä = 0p
b) pääasiallisesti seisomatyötä, osittain istumatyötä = 2p
c) pääasiallisesti liikkuvaa osittain seisomatyötä = 4p
d) fyysisesti rasittavaa = 6p
6.Haluatko..
a) pudottaa painoasi = 0p
b) lopettaa laihduttamisen ja pitää painosi nykyisellä tasolla = 4p
Sitten vaan pisteet yhteen ja voila! yhteispisteet on siinä.. Jos
paino putoaa reilusti niin kannattaa välillä tarkistaa uudet lukemat
muuten paino luultavasti jää junnaamaan paikoilleen.. B)
ja imetyksestä 5p jos osittain ja 10p jos täysimetyksellä.
Eli käytännössä pisteet tippuu, kun paino putoaa edelliselle kymmenluvulle.
Näköjään oli hyvä että pyysit tietoja, tuli samalla tarkistettua omat pisteet.
- Minlee
tosi kiva että ehdit laittaa pistekriteerit näytille ja vieläpä noin perusteellisesti. Kiitos siitä!!
jäin miettimään että kun vielä olen kotiäitinä että mitenkäs nuo työnteon pisteet sitten ovat?? toinen päivä on rauhallisempi ja liikunnalisempi kuijn toinen... mites muut kotiäidit olette tuon laskeneet... itse ajattelin että olisiko kuitenkin 2 pistettä se kultainen keskitie....
sain joskus vuosia sitten ex-anopiltani tuollaisen pienen points-kirjan jossa pisteitä näyttää olevan eri tuotteista. taidanpa nyt ottaa sen käyttöön...
onko PV:lla jotakin tiettyä nestemäärää joka pitää juoda päivässä?
-soikku-
Pitäisiköhän minunkin ottaa tuo pistekirjanen käyttöön oikein pysyvästi ja alkaa laskea niitä pisteitä :) Paino junnaa (ja minä syön tuliaisina saamaani suklaata...) joten jotain tarttis tehrä. Kiitos minunkin puolestani MINLEE, nyt on ainakin tiedot, joilla aloittaa.
Urheilemaanhan en ole päässyt kun tuo kurkku karhenteli - nyt tosin on onneksi jo parempi joten jos vaikka huomenna...
Mukavaa loppuviikkoa!
Emo
Pitää tulla heti aamusta tänne, kun on niin hyvä mieli. Vaaka näytti lukemaa 83kg ja se on 1,5kg vähemmän kuin viime viikolla! Tähän viikkoon mahtuu kyllä porsasteluakin, kummipojan kanssa mäkkärillä (tiedättehän, ei täti voi käyttää poikaa kaupungilla ilman hampurilaiskeikkaa) ja ystävän luona donitsi kahvin kera. Ihanaa kun ne eivät näy tämän viikon saldossa : )
Mutta suurin ihme on se, että minä jaksan juosta 5km. Voitteko kuvitella, 5km! Minä en voi oikein vielä käsittää.. Olo oli kyllä välillä sellainen että pelkäsin sykemittarin rajähtävän. Hengissä kuitenkin selvisin, ja siitä jäi sellainen kutina, että taidanpa aika pian lähteä uudelleen.
Nyt lähden kuitenkin töihin katsomaan kuinka niiden ihanien pikkuisten viikonloppu on sujunut.
Iloa tähän viikkoon toivottelee Sininen