Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö poikaystävälle kertoa jos vähän lipsahti?

Vierailija
15.05.2017 |

Eli ollaan molemmat opiskelijoita samassa yliopistossa mutta eri aloilla. Ollaan tapailtu viime syksystä lähtien. Olin yksissä bileissä syksyllä ja sieltä lähdin yhden ystävän kanssa toisiin kotibileisiin. Tutustuin siellä ihmisiin, pidettiin hauskaa ja juhlittiin. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja sit siellä oli semmonen ihan kivan näkönen mies ja puhuttiin vähän aikaa kahestaan. Lähettiin sit jossain vaiheessa sen miehen luo. Käytiin suihkussa ja sitten tietenkin pantiin... En vaan tiedä kannattaako poikaystävälle kertoa kun olin kuitenkin humalassa ja me vasta tapailtiin. Saanhan mä tavata uusiakin ihmisiä ja tutustua? Ja en sillon tiennyt että juttu poikaystävän kanssa kestäis niin ajattelin että tutustun tähän toiseenkin mieheen ihan varmuuden vuoks. Miks mä tätä nyt mietin niin siks että tää toinenkin mies on opiskelija samassa yliopistossa ja se oli yhdessä tapahtumassa ja satuin näkemään sen siellä kun olin poikaystävän kanssa. Se tietenkin tuli juttelemaan ja kyselemään kuulumisia kun ei kerta ymmärtänyt ettei ois pitäny..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei kannata kertoa, mutta miettippä hetki: Miten reagoisit, jos selviäso.. että poikaystäväs on vastaavan kaltaisella tavalla pettänyt sinua?

Vierailija
2/4 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siit on jo siis yli puol vuotta ja ei me sillon mitenkään virallisesti seurusteltu. ja en mä jotenkin siinä humalassa yöllä tajunnu... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ei kannata kertoa, mutta miettippä hetki: Miten reagoisit, jos selviäso.. että poikaystäväs on vastaavan kaltaisella tavalla pettänyt sinua?

ei se kyl ois pettäny kun ei se oikeen biletä ja tutustu ihmisiin samalla tavalla ku mä. oon vaan jotenkin sosiaalisempi. ap

Vierailija
4/4 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei se kyl ois pettäny kun ei se oikeen biletä ja tutustu ihmisiin samalla tavalla ku mä. oon vaan jotenkin sosiaalisempi. ap

Sinulla taitaa olla kuitenkin vähän syyllinen olo. -  Mutta silti mieti tai yritä ajatella, että miltä sinusta tuntuisi, jos -tulevaisuudessa tapahtuisi jotain sellaista, että saisit kuulla, että poikaystväsi olisi tehnyt jotain sellaista, mitä ei yleensä tavata arvostaa. - Ei parisuhteen tarvitse kaatua tai päättyä pettämiseen. Mutta on tylsää, jos alkaa maton alle kertyä asioita, joita ei ole valmis kohtaamaan. Tai pitää toista niin yksinkertaisena, että ajattelee, ettei hän koskaan muutu vaan kaikki jatkuu ja hän toimii aina ennalta arvattavalla tavalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä