Minkä helvetin takia kaupoissa kaikki miesten housut on nykyään ihan liian pitkiä?
32 on käytännössä lyhyin mitä esimerkiksi Sokokselta löytyy, aivan naurettavaa. Kuka normaalipituinen mies tuollaisia edes kehtaa nykyään käyttää? Ruman näköistä pappamuotia
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mun pojan housun lahje on 36", mutta hän ei ookaan mikään persjalkainen.
No se on joku lökäpöksyhoppari, kyllä mäkin puin mitä sattuu kun olin yläasteella.
En ymmärrä kysymystä. 32 on ainakin mulle persjalkaiselle ihan sopiva pituus, jos haluan kääriä lahkeet.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. 32 on ainakin mulle persjalkaiselle ihan sopiva pituus, jos haluan kääriä lahkeet.
Ja käytän ihan normeja regular fit -farkkuja.
Mutta miksi naisten housut taas ovat vastaavasti niin kovin lyhyitä?
T. 176cm nainen
Nullius in verba.
Vierailija kirjoitti:
32 on lahkeet käärittynä siinä ja siinä, mutta sekin nyt vaan on helvetin junttia.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kuinka lyhyt olet itse?
180cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm
Ja 32 on käytännössä lyhin ja sekin liian pitkä? Nyt kruunattiin persjalkaisille uusi kuningas. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm
Ja 32 on käytännössä lyhin ja sekin liian pitkä? Nyt kruunattiin persjalkaisille uusi kuningas. :D
En minä nyt sen persjalkaisempi ole kuin muutkaan, lyhyet lahkeet nyt vain ovat esteettisemmät. Suurin osa miehistä pukeutuu Suomessa aivan ihmeellisiin säkkeihin. Mutta oikeastaan tämän ketjun pointti oli se, että tämä muutos on tapahtunut ihan muutaman vuoden aikana. Kyllä aiemmin kokoskaala oli huomattavasti laajempi.
Osta lastenosastolta! Senkin kääpiö!
Näin minulle aina vastataan kun sanon että naistenvaatteet on isoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm
En minä nyt sen persjalkaisempi ole kuin muutkaan, lyhyet lahkeet nyt vain ovat esteettisemmät. Suurin osa miehistä pukeutuu Suomessa aivan ihmeellisiin säkkeihin. Mutta oikeastaan tämän ketjun pointti oli se, että tämä muutos on tapahtunut ihan muutaman vuoden aikana. Kyllä aiemmin kokoskaala oli huomattavasti laajempi.
Kun kerran papoista puhuit, niin ehkä kannattaisi lopettaa vaatteidein ostaminenkin kuin papat. Internet on täynnä kokoja. Tosin tuo ns. italialaistyyli se vasta nololta näyttääkin.
Häh? Mun pojan housun lahje on 36", mutta hän ei ookaan mikään persjalkainen.