Apua ahdistuneelle kaasolle!
Asia tiivistettynä minimiin:
-Polttarit järjestettävä pienessä kunnassa
-Budjetti minimaalinen
-Polttareissa mukana vain minä ja morsian, sekä mahdollisesti sulhanen ainakin osan illasta
-Morsian ei pidä minkäänlaisesta nöryyttämisestä
-Kavereilta/tutuilta ei voi pyytää jelppiä missään koska polttarit täytyy pitää salassa
-Toteutukseen aikaa ruhtinaalliset kolme päivää.
Help?
Kommentit (32)
-Menette päivä saunaan, ostat kasvonaamiot ja muuta hemmottelu krääsää ja nautitte viiniä ja mansikoita.
- Etsit onko paikakunnalla halpa paikka, missä morsian saa joko kasvo/ käsi/jalkahoidon
- Teette vaimoharjoittelun sinun luonasi, morsiammen tehtävä järjestää 3 ruuan illallinen sulhaselle (jos ei osaa kokata juurikaan niin sitä parempi)
Ehdottaisin seuraavaa:
Kasa herkkuja & kuoharia
Romanttinen leffa
Sauna
Illalla baariin?
Kahdestaan on kyllä aika huono keksiä mitään isoa ja ihmeellistä. :/
Älä ota liikaa paineita!
Sissiviljelypolttarit! Istutatte ja kylvätte salaa ympäri kylää mielellään esim yöllä ties mitä kasveja niin paljon kuin budjetti sallii. Mukava seurata mikä kasvaa ja jos mahdolista, niin käytte myöhemmin kastelemassakin, jotta mahdollisimman moni onnistuisi! Syötte tauolla nuotiolla makkaraa ja juotte jotain janojuomaa.
Vierailija kirjoitti:
No onpas kuivat polttarit :D Morsian ja kaaso, sulhanenkin hetken paikalla ja päivällä vielä kun illaksi on menoja... Mä ehdotan sulle seuraavaa:
Osta pullo shampanjaa
Rasia mansikoita
Konvehteja
Paketti grillimakkaraaMenkää jonnekkin kohdalle grillaa makkaraa ja ottakaa lasilliset mansikoiden ja konvehtien kera. Voit ostaa sen piccolopullon ni siitä saa 2 lasia eikä humala iske päälle.
Jos jotain hurjaa haluat tehdä, ota uikkarit mukaan ja "pakotat" morsiamen itsesi kanssa heittämään talvitutkimuksen pois, tällöin hyvä paikka olisi jonkun mökki, että pääsee siitä järvestä saunaan.
Tollasen talvitutkimuksen jälkeen voi morsian olla häissään flunssassa.
Vierailija kirjoitti:
No onpas kuivat polttarit :D Morsian ja kaaso, sulhanenkin hetken paikalla ja päivällä vielä kun illaksi on menoja... Mä ehdotan sulle seuraavaa:
Osta pullo shampanjaa
Rasia mansikoita
Konvehteja
Paketti grillimakkaraaMenkää jonnekkin kohdalle grillaa makkaraa ja ottakaa lasilliset mansikoiden ja konvehtien kera. Voit ostaa sen piccolopullon ni siitä saa 2 lasia eikä humala iske päälle.
Jos jotain hurjaa haluat tehdä, ota uikkarit mukaan ja "pakotat" morsiamen itsesi kanssa heittämään talvitutkimuksen pois, tällöin hyvä paikka olisi jonkun mökki, että pääsee siitä järvestä saunaan.
..Niin siis illaksi on jo suunniteltua ohjelmaa, lähinnä tässä hain nyt ideoita siihen mitä tehdä ennen iltaohjelmaa. Ja meitä on vain kaksi koska pari ei ole kertonut kellekkään menevänsä naimisiin vaan haluavat pitää tilaisuuden oikeasti vain muutaman ihmisen kanssa (minä, bestman, parin perheet) joten hieman menisi heidän toiveensa salaisuuden pitämisestä mönkään kutsumalla kaikki morsiammen ystävät polttareihin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sissiviljelypolttarit! Istutatte ja kylvätte salaa ympäri kylää mielellään esim yöllä ties mitä kasveja niin paljon kuin budjetti sallii. Mukava seurata mikä kasvaa ja jos mahdolista, niin käytte myöhemmin kastelemassakin, jotta mahdollisimman moni onnistuisi! Syötte tauolla nuotiolla makkaraa ja juotte jotain janojuomaa.
Haha ihana! Täytyy laittaa harkintaan.. Ap
Käytte esim tankotanssitunnilla tai zumbassa yms, sitten morsiussauna johon varmaan netistä löytyy juttuja esim. teet itse kuorintavoidetta, ostat pakasteesta vihdan ja lisäksi saunatuoksuja ja sitten vaikka meikkaatte toisenne ja laitatte hiukset yms lopuksi suunta baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta pullo shampanjaa
Rasia mansikoita
Konvehteja
Tollasen talvitutkimuksen jälkeen voi morsian olla häissään flunssassa.
Automaattinen korjaus ei ymmärtänyt talviturkkia. Eikä se flunssa tule pikaisesta pulahtamisesta. Ei siellä tartte koko loppu päivää olla :D
Menette piknikille, kuohuvaa, patonkia, piirakkaa, juustoja, viinirypäleitä jne herkkuja evääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta pullo shampanjaa
Rasia mansikoita
Konvehteja
..Niin siis illaksi on jo suunniteltua ohjelmaa, lähinnä tässä hain nyt ideoita siihen mitä tehdä ennen iltaohjelmaa. Ja meitä on vain kaksi koska pari ei ole kertonut kellekkään menevänsä naimisiin vaan haluavat pitää tilaisuuden oikeasti vain muutaman ihmisen kanssa (minä, bestman, parin perheet) joten hieman menisi heidän toiveensa salaisuuden pitämisestä mönkään kutsumalla kaikki morsiammen ystävät polttareihin. Ap
Eiköhän tässä tapauksessa "polttarit" sitten tarkoita jotakin rauhallista yhdessäoloa morsiamen kanssa. En oikein ymmärrä, että miksi piti erikseen ylipäätään mainita, että morsian ei pidä mistään nolausleikeistä tms. Siis ajattelitko oikeasti, että täällä ehdotellaan sinulle tällaista. Polttarit voi toki järjestää kahdestaan mutta silloin toiminta on tietysti aivan eri tyyppistiä, kuin porukalla. kyllä se aika hämmentävää olisi, jos pukisit morsiamen "hauskasti" ja sitten kiertelisitte ympäri pikkukylää pysäyttelemässä ihmisiä tms.
Itse varmaan veisin morsiamen syömään tai lasilliselle ja lisäksi jotakin hemmotteluhoitoa. Ei kai siinä kummempaa muutenkaan tarvitse, jos kerran jo illalla ohjelmaa. Oliko nämä häät siis illalla? En varmaan muutenkaan kyllä järjestäisi samalle päivälle "polttareita" voi olla aika ikävää morsiamelle, jos hän on suunnitellut päivän jo tarkkaan.
Ottamatta kantaa siihen, miksi olette vain kahdestaan niin tossa tapauksessa minusta olis kiva tällainen: yhdessä luontoretkelle patikoimaan jokin kiva reitti, jos automatkan päässä olisi. Tosi monessa paikassa on luontoreittejä järkevän etäisyyden päässä (sulhanen tietänee niiden sijainnin). Sitten illalla saunomista, vaikka saunakasvonaamiot ja juurikin täällä ehdotettuja leffoja tai ehdotan myös lautapelejä, herkkuja ja vaikka kuoharia ja jutustelua ja sitten baariin, jos mieli tekee. Noi oli mun polttarit: luontoretki, mökillä pelejä ja ihanaa yhdessäoloa, grillailua ja kuoharia. Saunomista pitkän kaavan mukaan ja uimista kylmästä syksystä huolimatta. Sitten baariin porukalla. Meitä oli 6 osallistujaa.
Kahden hengen polttareissa ei niin kauheasti liene tapahtumia. Käykää syömässä ja ottakaa muutama, se on siinä. Mitään sen kummempaa hauskaa ei kannata kahdestaan ruveta tekemään, se vaatisi isomman porukan ja enemmän säpinää. Ehkä päivällä joku jalkojenhoito- kynsihoito -systeemi. Tai/sekä niskahieronta. Muu kauneudenhoito (kasvojen). Mikä polttaripäivänä on mahdollista saada. Miksi ei muita sa kutsua?