Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi haukutaan vastakkaista sukupuolta

Vierailija
15.05.2017 |

Koko foorumi on vähämielisten kahelien purkautumispaikka, voi anonyymina purkaa omia psykooseja ja antipatioita.
Suurin syy vastakkaisen sukupuolen haukkumiseen johtuu siitä, että omat rahkeet ei riitä kun niihin miehiin mitä kuvailee, Irmeli purkaa täällä tuntojaan kun kaikki miehet elämässä on olleet pienimunaisia juoppoja kaljamahoineen.
Ne miehet ja naiset jolla on tyyliä ja asiat hyvin ei ole vauvafoorumilla haukkumassa miehiä ja naisia, heillä on se ns oikea elämä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja pienimunainen juoppo VANHA kaljamaha selittää, kuinka kaikki hänen lapsensa ikäiset naiset himoitsevat häntä...

Surkeaa. Todella surkeaa.

Vierailija
2/4 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli osui ja upposi Irmeli Ikisinkku 45v kommentoi, jos ei isomunainen komea tj löydy olen mielummin yksin, nih ja patterinvaihto tekodildoon tänään. Odotus jatkuu Irmeli on odottanut sitä oikeaa yli 20v, kohta Irmeli voikin jo suunnitella arkun ostamista, ehkä se oikea tulee viereiseen hautapaikkaan makaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen tasapuolisesti sekä mies- että naisviha-aloituksia ihan omaksi huvikseni.

Vierailija
4/4 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen tasapuolisesti sekä mies- että naisviha-aloituksia ihan omaksi huvikseni.

Joo, tuo onkin se älyn jättiläisten nerokas argumentti, vihaan kaikkia ja kaikkea joten oksennukseni ja sekopäiset öyhötykseni on ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi