Miten voi ehtiä käyttää bodylotionia?
En ole koskaan ymmärtänyt. Samaa sarjaa kuin hiusten kähertäminen.
Kommentit (10)
Kummatkin tulee tehtyä päivittäin. Mulla hiusten kuivattamiseen ja laittamiseen menee 1,5h (yritän tehdä vain joka toinen päivä)! Rasvaamiseen 3-4 minuuttia.
Ei sinun tarvitse, jos et halua. Ei tarvi myöskään meikata, käyttää koruja. Ihan oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin tulee tehtyä päivittäin. Mulla hiusten kuivattamiseen ja laittamiseen menee 1,5h (yritän tehdä vain joka toinen päivä)! Rasvaamiseen 3-4 minuuttia.
Miksi käytät hiuksiin niin paljon aikaa? Moni vain pesee.
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut ehtivät tehdä tarpeettomia aloituksia AV:lle vieläpä keskellä päivää?
Sitä en ymmärrä.
Töissä iltavuoro
Kuinka niin? Ei siinä kauan kestä kun se kuivuu. Levittämisestä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Ei siinä kauan kestä kun se kuivuu. Levittämisestä puhumattakaan.
Sehän tuntuukin epämiellyttävältä ja jättää ihon nihkeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksut puolipitkät luonnontaipuisat hiukset. Jos en tee mitään näytän peikolta:) En osaa olla niin että hiukset on laittamatta, ehkä jossain mökillä olen nutturapäänä mutta en ikinä töissä. Mun on pakko ensin kuivattaa 1h ja sitten harjakihartimella (ilma?) vielä taivutan oikeaan suuntaan. Ei mikään helppo urakka.
Tapasin juuri kollegan jonka hiukset kuivui 5 minuutissa. Tosin niitä oli vain muutama karva joten en tiedä kadehdinko sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paksut puolipitkät luonnontaipuisat hiukset. Jos en tee mitään näytän peikolta:) En osaa olla niin että hiukset on laittamatta, ehkä jossain mökillä olen nutturapäänä mutta en ikinä töissä. Mun on pakko ensin kuivattaa 1h ja sitten harjakihartimella (ilma?) vielä taivutan oikeaan suuntaan. Ei mikään helppo urakka.
Tapasin juuri kollegan jonka hiukset kuivui 5 minuutissa. Tosin niitä oli vain muutama karva joten en tiedä kadehdinko sitäkään.
Laitat märkiin hiuksiin jotain muotoilutuotetta ja annat kuivua! Menee täysin yli ymmärryksen tuo 1,5 tuntia kyllä.
Miten jotkut ehtivät tehdä tarpeettomia aloituksia AV:lle vieläpä keskellä päivää?
Sitä en ymmärrä.