Missä tapasit nykyisen kumppanisi?
Kommentit (18)
Puhelimessa, varmaan jotain 26v ekan kerran puhuessamme (työasioita).
Töissä. Olin 28 ja mies 29. Naimisiin menimme viisi vuotta myöhemmin. <3
Linnanmäellä, huomenna tulee 19 vuotta.
Minä 33 ja mies 27. Aviossa kesällä 15v. :)
Suomi24 Treffit. Olimme molemmat 25-vuotiaita. Nyt naimisissa ja kaksi lasta.
Baaritiskillä aloimme jutella. Olin tuolloin 21v.
Ulkomailla opintojen parissa. Oltiin silloin 30-vuotiaita, vuosituhannen vaihteessa.
Tapasin 32 vuotiaana nykyisen mieheni baarissa.
Baarissa, yhdenillanjuttu, 28 ja 32.
17 vuotta yhdessä.
Netissä, MySpacessa ekaksi juteltiin 2007 tai jotain. Olimme silloin 38 ja 40, molemmat suhteissa tahoillaan. Mutta seurustelemaan aloimme 2014 kun olimme sinkkuja.
RockCock-festareilla. Olin 27 muistaakseni, mies 40.
Netissä vuonna '98. Minä 19, mies 27. Livenä noin puolen vuoden (jokapäiväisen) nettijuttelun jälkeen, yhteen muutettiin parin kuukauden sisään tästä livetapaamisesta. Edelleen onnellisesti yhdessä.
Lukiossa. Mies oli 17v ja minä 18v ja osuttiin samalle saksan kielen ykköskurssille.
Olin silloisen poikaystävän kanssa moikkaamassa erästä tuttavaa ja siinä pihalla. Olin silloin 13v. Nyt 10v yhdessä eloa ja ikää 30v.
Vierailija kirjoitti:
Olin silloisen poikaystävän kanssa moikkaamassa erästä tuttavaa ja siinä pihalla. Olin silloin 13v. Nyt 10v yhdessä eloa ja ikää 30v.
Niin ja mies oli silloin 15
Tinderissä, molemmat ollaan 43 v. Matchin jälkeen chatattiin Tinderissä pari tuntia, sitten vaihdoimme puhelinnumerot. Seuraavana päivänä treffit ja siitä viikon päästä jo "asuimme yhdessä" eli olimme koko ajan yhdessä joko hänen tai minun luona. Lapsillekin oli ok, mun teinit asuu mulla joka toinen viikko ja ovat tyytyväisiä kun äidillä on joku. Miehen lapsi jo aikuinen. Nyt naimisiin menossa. ❤
Leikkipuistossa. Minä olin 5v. ja mies 12v.