Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äipäksi tahtova hoitaja

Vierailija
15.05.2017 |

En ole kertonut lapsuudenaikaisesta hyväksikäytöstä ja voimakkaiden oireiden takia yritin saada apua traumaan. Monen vaiheen jälkeen sain ajan psykiatriselle sairaanhoitajalle. Joka oli läski, jossa ei raskaus näkynyt.
Kasa kiemurteli tuolissaan eikä mitenkään keskittynyt työhonsä. Tuli ilmi että hän ei nyt viitsisi kuunnella lasten hyväksikäytöstä, kun oli itse raskaana. Mutta työssä piti olla jotta sai äitiysloman edut. Tuollaisen systeemin saisi ensimmäisenä romuttaa, jos on erikoissairaanhoitaja eikä osaa työtään. Erikoista on vain, että ammattitaidottomuus on niin hyväksyttyä. Ja että asiakas voidaan kirjata hankalaksi, jos järkyttyy. Sinne vaan psykiatriaan töihin kaikki päsmärit.
Ei mitään apua kenestäkään. t.vauvana suuhun nussittu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollaisessa tapauksessa hoitajan pitäisi jättäytyä työstään, jos ei kykene sitä asiallisesti hoitamaan? Mäkin olin raskaana töissä ja kyllä munkin piti asianmukaisesti kohdata aborttipotilaita. En kokenut sitä edes ongelmalliseksi, koska kysehän on heidän henkilökohtaisesta tapauksestaan eikä minusta. Ap:n kaltaisia tapauksia ei ollut, mutta mä en olekaan psykiatrinen hoitaja.

Vierailija
2/3 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sen pitäisi jättäytyä työstään, mutta kun sen tavoite on olla töissä äitiyslomaan asti, niin kai se oma tarve menee kaiken muun edelle.

Missään muussa kuin psykiatriassa ei olla noin huonoja. Olen aina saanut hyvää hoitoa fyysisiin vaivoihin. Jos syöpä uusiutuu, kyllä se katsotaan mahdollisimman pian. Mutta vain psykiatriassa ihminen jätetään aivan heitteille.

Psykiatrin suurin saavutus oli kirjata tietoihini, että tutkittava on vaatimattomasti pukeutunut. Lääkärillä oli kalliit vaatteet ja korut, kuin kilpenä ja kuplana ympärillään, ettei hänen tarvi mistään pahasta tietää, kun on lääkäri ja noiden kamalien potilaiden yläpuolella.

Sori lääkäri, että en miellyttänyt. En vain koskaan voinut keskittyä opiskeluun, kun trauma vie keskittymiskyvyn.

Mutta en silti ole huonompi kuin sinä, vaikka paha osuikin minun kohdalleni. Kenelle vaan voi sattua mitä vaan, ja sitä tietoa sinä et kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kertonut lapsuudenaikaisesta hyväksikäytöstä ja voimakkaiden oireiden takia yritin saada apua traumaan. Monen vaiheen jälkeen sain ajan psykiatriselle sairaanhoitajalle. Joka oli läski, jossa ei raskaus näkynyt.

Kasa kiemurteli tuolissaan eikä mitenkään keskittynyt työhonsä. Tuli ilmi että hän ei nyt viitsisi kuunnella lasten hyväksikäytöstä, kun oli itse raskaana. Mutta työssä piti olla jotta sai äitiysloman edut. Tuollaisen systeemin saisi ensimmäisenä romuttaa, jos on erikoissairaanhoitaja eikä osaa työtään. Erikoista on vain, että ammattitaidottomuus on niin hyväksyttyä. Ja että asiakas voidaan kirjata hankalaksi, jos järkyttyy. Sinne vaan psykiatriaan töihin kaikki päsmärit.

Ei mitään apua kenestäkään. t.vauvana suuhun nussittu.

Ja tällaistakin pitää jonkun alapeukuttaa.