Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka palelee koko ajan?

Vierailija
15.05.2017 |

Alkaa ihan tosissaan vituttaa tämä koleus. Istun töissäkin takki päällä, kirjoitan koneella sormet niin kohmeessa, etteivät meinaa toimia kunnolla. Mun kuuluisi asua jossain Etelässä, ihan oikeasti. Vuodesta on n.2kk tarpeeksi lämmintä mulle... Niin ja liikun ja urheilen kyllä ja syön hyvin. Oon kyllä hoikka mutten ihan alipainoinen kuitenkaan. Ja pukeudun lämpimästi! Tällä hetkellä päällä alusvaatteet, välihousut, farkut, sukat+villasukat, kengät, aluspaita, pitkähihainen, villatakki, ulkotakki ja huivi harteilla - ja helevetin kylmä!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös palelen aina. Eilenkin olin hanskat kädessä ja kaulaliina kaulassa. Sisällä on villasukat läpi vuoden paitsi ei ehkä heinäkuussa. Takkia kannan mukana aina. Edes ns. helteet ei auta tuohon palelemiseen illalla.

Vierailija
2/5 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Kannattaisi alkaa hankkia lihasmassaa, se lämmittää, ei niinkään läski. Olen kyllä itsekin niin saamaton, etten jaksa nähdä vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Kannattaisi alkaa hankkia lihasmassaa, se lämmittää, ei niinkään läski. Olen kyllä itsekin niin saamaton, etten jaksa nähdä vaivaa.

Silloin kun olin pulskemmassa kunnossa, en palellut. Talvella riitti t-paita ja toppatakki. Nyt yli 10 kiloa kevyempänä tämä palelu on ainainen riesa.

1

Vierailija
4/5 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!!

Palelen ja hytisen aina eikä siihen auta vaatteet - joku kuitenkin ehdottaa tätä! Vieläkin poltamme takkaa että saan lämmitellä sen edessä illalla kun katson telkkaria.

Mä alan pukeutumaan "normaalisti" vasta 25 ja yli lämpötilassa. Silloin voin laittaa kesämekon ja sandaalit paljaisiin jalkoihin. Eli eipä juuri tule mekkoja käytettyä. Yleensä on vähintään caprit, toppi ja neuletakki kotimaisilla "helteillä". Iltaisin tietty ihan villapaita tai takki mukana. Ostin just sellaisen ohuen untuvatoppiksen, sillä ehkä selviän kesästä:)

Vierailija
5/5 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa pitkän tähtäimen ratkaisu on lihasmassan lisääminen, läskikin toki auttaa. Ei ole sattumaa, että kuihtuneet vanhukset kävelevät kesähelteelläkin pitkä talvipomppa päällä. Kannattaa lisätä lihasta nyt kun vielä pystytte, muuten tulee todella viluinen vanhuus.

"Jos et sä mitään paina, sit sua paleltaa aina..." lauleli Jukka Poika:)