Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuukautiset alkavat aina yöllä puolen yön aikaan..

Vierailija
15.05.2017 |

Merkkaanko kuukautiskalenteriin alkavaksi silloin edellisenä päivänä vai seuraavaksi päiväksi? Kuukautissovelluksen laskemat hedelmälliset päivät heittävät parilla päivällä helposti kun vaihdoin muutamista kuukautisista päivän tavallaan edelliseksi päiväksi kun olen merkannut sen aina seuraavaksi päiväksi jos yöllä on alkanut vuoto. Ei nyt niin vakava asia, mutta tässä kun vauvaa tehdään niin aloin pohtimaan miten te merkkaisitte? :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
2/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne alkaa vaikka 15.5. aamuyöstä, niin kyllä laittaisin sen vuorokauden, jolloin ne alkoi. Oli sitten aamuyöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasella stressaamisella voi se lapsi jäädä saamatta.

Vierailija
4/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksikin, en luottaisi ehkäisyä missään nimessä sovellukselle! Kuuntele omaa kroppaasi. En osaa tuohon muuta neuvoa antaa kuin sen, että sovellus on varmasti ehkäisynä yhtä luotettava, oli kuukautisten alkamispäivä merkattu kummalle päivälle vain. Ottaako se huomioon siittiöiden mahdollisen jopa kolmen päivän eliniän? Ottaako se huomioon stressin aiheuttamat munasolujen irtoamiseen vaikuttavat heilahtelut?

Vierailija
5/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä merkkaisin seuraavalle päivälle sillä logiikalla että jos en heräisi yöllä, niin huomaisin koko asian vasta silloin.

Vierailija
6/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaisin ekaksi päiväksi sen päivän, jolloin alkaa ihan kunnon vuoto (ei mitään pientä tiputtelua). Jos se isompi kunnon vuoto alkaa vaikka 15.5. klo 0:30, merkkaisin sit sen 15.5.

Ootko muutoin seurannut kuukautiskiertoasi? Valkovuodon muuttumista kierron aikana ja ovulaatiolimoja? Ihan siis käsipelin? :-)

Vierailija
7/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen sovellus muuten toimii? Kertooko se enempää kuin kuukautisten merkkaaminen kalenteriin?

Ovulaatiohan voi tulla eri naisilla eri aikaan. Eikä se mene kaikilla niin kuin useissa esimerkeissä, joissa sanotaan, että jos kierto on esim. 28 päivää, ovulaatio tapahtuisi kiertopäivän 14 paikkeilla. Moni luulee siksi, että ovis on aina noin 14. päivä. Ovulaatiohan tapahtuu yleensä noin 14 päivää (tässä voi myös olla heittoja suuntaan tai toiseen) ENNEN kuukautisten alkua. Jos siis kierto kestääkin vaikka noin 35 päivää, niin ovulaatio voi olla noin +/- kiertopäivän 21 kohdalla, eikä päivän 14 kohdalla.

6

Vierailija
9/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tässä sen kummempaa streissailla. Siis merkkailen sovellukseen kuukautiset, jotta olen pysynyt kärryillä milloin vuoto tulee. Tuo siis laskee aina milloin seuraavat tulevat, ja tulevat yleensä +-1 ennakoidusta. Tuo myös ilmoittaa siis hedelmällisimmät päivät ja huomasimpa vaan tuon asian ja mietitytti että miten muut merkkailee jos merkkailee noita ylös, kun näytti muuttavan noita hedelmällisiä päiviä tuo yhden päivän siirto vain:) Olen seurannut limoja, mutta nyt kun yritetään oikeasti raskautta sitä ehkä tulee vähän liian höperöksi

Ap

Vierailija
10/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus jostain, että jos kuukautiset alkaa illalla klo 18 jälkeen, merkitään ekaksi vuotopäiväksi se seuraava päivä.

Vierailija
11/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin joskus jostain, että jos kuukautiset alkaa illalla klo 18 jälkeen, merkitään ekaksi vuotopäiväksi se seuraava päivä.

Kiitos ensimmäisestä asiallisesta vastauksesta jos tämä oli totta! :) Olen pohtinut tätä siitä asti kun älypuhelimet tuli ja latasin sovelluksen. Mulla on aina kuukautiset alkaneet 01:00 aikaan yöllä :D

Ap

Vierailija
12/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ensimmäisestä asiallisesta vastauksesta jos tämä oli totta! :) Olen pohtinut tätä siitä asti kun älypuhelimet tuli ja latasin sovelluksen. Mulla on aina kuukautiset alkaneet 01:00 aikaan yöllä :D

Ap

Olepa hyvä :) muistaakseni noin. Ja sun tapauksessa ainakin laittasin sen seuraavan päivän, joka tapauksessa.

Vierailija
13/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, miten niin kymppi oli eka asiallinen vastaus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi