Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet usein skippaavat esileikin?

Vierailija
14.05.2017 |

Ahdistaa. Ollaan poikaystävän kanssa puhuttu tästä aiemminkin. Siitä, miksen saa orgasmia hänen kanssaan ja mitä se vaatisi. Olen kertonut, miten tärkeää klitoriksen koskettelu on minulle ja että tarvitsen tarpeeksi esileikkiä, jotta olisi edes mahdollista laueta. Viimeksi mies sanoi, että yrittää muistaa asian jatkossa. Hetken tilanne olikin parempi, sain enemmän koskettelua ym.

Nyt taas lähiaikoina ollut pari surkeeta seksikertaa: toisella kerralla mun kiihottaminen oli sitä, että mies tunki sormet lähes kuivaan emättimeen, räpläsi hetken ja tuli sitten sisään, laitto sentään hiukan sylkeä liukkariksi, kun sanoin, että sattuu. Missä klitoriksen koskettelu? Viimeksi otin itse esileikkinä mieheltä suihin ja sitten siirryttiinkin yhdyntään. :-/

Onko miesten yleensäkin vaikeaa ymmärtää, miten tärkeä klitoris on naisille? Kerran koitin selittää, että se on naiselle sama kuin penis miehelle. Käytännössä oon täysin luovuttanu, että saisin orgasmin miehen kanssa, hoidan itseni omin käsin. Olen pari kertaa lauennut poikaystäväni kanssa, mutta se on musta aika vähän, kun ollaan oltu yhdessä kohta pari vuotta. Muutaman kerran olen ollut tosi lähellä orgasmia seksin aikana, mut sit mies on lauennut ja seksi on loppunut siihen. Kerran jatkoin itseni koskettelua ja mies kysyi, että kosketteletko itseäsi ja kommentoi, että toivottavasti en, sehän tarkottaisi, et hänen peniksensä ei vaan riitä mulle. Niin, kun se penis ei vaan yksinään riitä, vaikka hyvältä tuntuukin. :(

Ja vaikka en laukeaisikaan, niin se ei haittaisi, jos myös minun tarpeeni huomioitaisiin. Kosketeltaisiin ja suudeltaisiin rauhassa, klitoriksen kiihotusta ja hyväilyä seksin jälkeen. Nyt tulee tunne, että mun tunteilla ei ole väliä ja pääasia on, että poikaystävä laukeaa. Tänään poikaystävä viestitti, et on huomannu, että ei ole viime aikoina saanut mua niin innostuneeksi seksistä ku ois halunnu. Noh, onko se mikään ihme... Vastasin pitkästi, huomenna puhutaan asiasta ihan livenä. Hän on kyllä maailman empaattisin ja hyvä kuuntelemaan, ehkä en oo vaan osannu vaatia tarpeeksi, aina vaan keskittyny siihen, että hänestä tuntuu hyvältä.

Anteeksi romaani, oli pakko purkautua. :-D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paska ja etsi parempi.

Vierailija
2/11 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei vaan aina jaksais räplätä tai nuolla sitä pillua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se, kun kaikki miehet ei vaan jaksavaivaantua, varsinki pidemmissä suhteissa, kun ensihuuma on ohi, halutaan vaan tyydyttää omat tarpeet ja äkkiä nukkumaan.

Vierailija
4/11 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen miksi niin monet naiset pitävät esileikkiä vain heidän hyväilynään? Harvassa on olleet ne naiset, jotka ovat minua esileikkinä hyväilleet. Kaipaisi se mieskin muuta kuin reiän nuoltavaksi ja naitavaksi.

Vierailija
5/11 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen miksi niin monet naiset pitävät esileikkiä vain heidän hyväilynään? Harvassa on olleet ne naiset, jotka ovat minua esileikkinä hyväilleet. Kaipaisi se mieskin muuta kuin reiän nuoltavaksi ja naitavaksi.

Juuri näin, jos haluu saada on pakko antaa.

Vierailija
6/11 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki esileikin on oltava vastavuoroista, minä esimerkiksi annan mielelläni suuseksiä ja hyväilyjä. Juteltiin asiasta poikaystävän kanssa ja sainkin suuseksiä ennen seksiä ja otettiin mun seksilelu myös mukaan esileikkiin, minä sitten vastineeksi otin mieheltä suihin. Harrastettiin seksiä myös toinen kerta, sillon oliki taas kiire ja esileikit jäi vähiin, jouduin sanomaan, että se ei tunnu kivalta, kun klitorista kosketaan kuivana. Mutta ei se mitään, välillä onkin kiva hoitaa hommat pikapanona, nytkin oltiin menossa nukkumaan, niin hommailtiin sitä ennen pikaisesti.

Mä oon muuten ollu kiimaisimmillani, kun ollaan esim. katottu yhessä leffaa ja poikaystävä on samalla hivelly selkää, reisiä, niskaa, pehvaa... Aivan märkä jo ennen yhtäkään suudelmaa. Samaa toivoisin esileikkiin: kiireetöntä koskettelua ja suutelua, lopulta voitas edetä intiimialueille. Tota voitas tehä vaikka 30 min, mutta vissiin tää on miehistä tylsää... Ylipäätään välillä harmittaa, et on niin kiire heti kosketella emätintä, sormetus ei ainakaan mulla tunnu hyvältä, kun emätin on lähes kuiva. Ensin siis klitorikselle, kiitos.

AP

Vierailija
7/11 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko aloittajalla ja mulla yhteinen poikaystävä? :D

Vierailija
8/11 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko aloittajalla ja mulla yhteinen poikaystävä? :D

Taitaa tuo esileikkien skippaaminen olla turhan yleinen tuntomerkki kun koitetaan tunnistaa miehiä, joudutte ehkä avaamaan tätä lisää :D Toki jos teillä olisi sama mies, se voisi selittää miksi ei jaksa hyväilyä ennen seksiä. Kaksoiselämän pyörittäminen on varmasti raskasta niin pitää säästellä voimavaroja sekä aikaa!

Vierailija
9/11 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se, kun kaikki miehet ei vaan jaksavaivaantua, varsinki pidemmissä suhteissa, kun ensihuuma on ohi, halutaan vaan tyydyttää omat tarpeet ja äkkiä nukkumaan.

Sori tosiaan todeta: suurin osa miehistä on juuri tuollaisia. Urbaanilegendaa liikkuu, että olisi naisen huomioiviakin, mutte en enää usko tähän - täyttä legendaa.

.

Jätä tuo paskiainen: seksi tulee vain huononemaan. Kokemuksen syvällä rintaäänellä tämä tieto.

Vierailija
10/11 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että kun mieheltä ottaa suihin, niin nainen "saa" sillä kertaa vain suullisen spermaa. Ei mitään muuta. Mies on tyydytetty: seksi lopppuu.

Vierailija
11/11 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että kun mieheltä ottaa suihin, niin nainen "saa" sillä kertaa vain suullisen spermaa. Ei mitään muuta. Mies on tyydytetty: seksi lopppuu.

Eihän esileikin aikana ole pakko laueta. Sehän se vasta kuumaksi saakin kun kiihottaa toisen rajoille ja sitten hetki jotain muuta, että vähän rauhoittuu. Tuon kun toista pari kertaa, niin saa toisen hulluksi halusta. Toimii puolin ja toisin.

Tai sitten miehen laukeamisen jälkeen voi mies puolestaan hyväillä naista. Kun nainen on saatu kuumaksi on mieskin varmaan jo toipunut, joten yhdyntäkin onnistuu. Tai sitten jättää sen yhdynnän sillä kertaa väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän