Ex, lasteni isä, muisti minua äitienpäivänä. Muistiko muiden ex?
Kommentit (22)
23 vielä sitten erottiin. Soitti päivällä kännissä ja kiitti lapsista ja että pidin lapsista huolta.
Outoa. Onnittelut ok mutta kukat sun muut ehkä vähän överiä.
No ei muistanut. Olisin pitänyt outona. En ole hänen äitinsä enkä myöskään muista häntä isänpäivänä . Ok välit on silti.
Ei muistanut. Sen sijaan nyxäni muisti exäänsä eli lastensa äitiä, ja siitä taputukset hänelle. Yhteisiä lapsia meillä ei ole, eikä tule.
Äitini on leski, ja hänen uusi puolisonsa on myös aina muistanut äitiäni äitienpäivänä, joka on minusta hieno ja arvostava ele.
Muisti. Sain ruusukimpun. Niinkuin joka vuosi.
Kyllä minäkin muistan häntä aina isänpäivänä.
Muisti 😕
Hyi, että inhottaa. Hän on käyttäytynyt minua kohtaan todella hirveästi erotessa ja sen jälkeenkin vielä muutama kuukausi sitten. Lahjaa ei oltu ostettu lasten kanssa, lapsilla omat jutut, toi itse ovelle lasten aikana niin ei jättänyt mahdollisuutta kieltäytyä lahjasta.
Miten niin outoa?
Ollaan exän kanssa ystäviä.
Muisti. Ei erottu mitenkään hyvissä väleissä eikä olla oltu ystäviä, ei ole lapsiakaan tavannut 10 vuoteen.
Koen tuollaiset muistamiset vallankäyttönä jota teki jo suhteessa ollessamme.
Vierailija kirjoitti:
Ei muistanut. Sen sijaan nyxäni muisti exäänsä eli lastensa äitiä, ja siitä taputukset hänelle. Yhteisiä lapsia meillä ei ole, eikä tule.
Äitini on leski, ja hänen uusi puolisonsa on myös aina muistanut äitiäni äitienpäivänä, joka on minusta hieno ja arvostava ele.
Aisureista naurettavimpia ovat ne, jotka oikein kiittävät akkoja siitä, että ovat antaneet muiden miesten käyttää ruhojaan jälkeläistensä tuottamiseen.
Muisti tekstiviestillä😊 poikamme on 20 v ja erottiin 19 vuotta sitten. Joskus lähettänyt kortin jossa luki että kiitos että olen huolehtinut kun hän ei ole siihen pystynyt.
Muistaa usein muuten auttamalla eri asioissa.
Olemme aina muistaneet toisiamme niin äitien- kuin isäinpäivänäkin. Vaikka erosimmekin toisistamme, niin emme suinkaan lapsistamme, olemme aina ja ikuisesti heidän vanhempansa. Olemme pysyneet asiallisissa väleissä ja pystyneet hoitamaan yhteishuoltajuuden sujuvasti.
Jos mies muistaa merkkipäivänä niin se on tae huomaavaisesta miehestä? Ei teillä kyllä rima ole kovin korkealla...
Ei muistanut. Miksi ihmeessä olisi? Hän on ex-puolisoni ja lasteni isä, ei mikään verisukulainen.
En ole ikinä ymmärtänyt miksi mieheni pitäisi muistaa minua äitienpäivänä? En ole hänen äitinsä. Sama toisinpäin. Hän ei ole isäni.
Onneksi ei muistanut, olisin vaivaantunut, yritän olla mahdollisimman vähän tekemisissä.
Mun exä lähetti aamulla onnitteluviestin. Oli lisäksi huolehtinut, että lapsilla oli mulle lahja ja kukka. Minusta tosi kiva juttu. Samoin mä huolehdin isänpäivänä. Ollaan edelleen kasvatuskumppaneita ja arvostan hönen isyyttään ja hän mun äitiyttä.
Ei muistanut. Lasten takia olemme asiallisissa väleissä ja pystymme hoitamaan heitä koskevat asiat keskenämme, mutta muuten emme ole tekemisissä.
Miten sä olet noin huomaavaisesta miehestä eronnut?