Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex, lasteni isä, muisti minua äitienpäivänä. Muistiko muiden ex?

Vierailija
14.05.2017 |

Sain kukkia ja lahjan. 😊

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä olet noin huomaavaisesta miehestä eronnut?

Vierailija
2/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vielä sitten erottiin. Soitti päivällä kännissä ja kiitti lapsista ja että pidin lapsista huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Onnittelut ok mutta kukat sun muut ehkä vähän överiä.

Vierailija
4/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muistanut. Olisin pitänyt outona. En ole hänen äitinsä enkä myöskään muista häntä isänpäivänä . Ok välit on silti.

Vierailija
5/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muistanut. Sen sijaan nyxäni muisti exäänsä eli lastensa äitiä, ja siitä taputukset hänelle. Yhteisiä lapsia meillä ei ole, eikä tule.

Äitini on leski, ja hänen uusi puolisonsa on myös aina muistanut äitiäni äitienpäivänä, joka on minusta hieno ja arvostava ele.

Vierailija
6/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisti. Sain ruusukimpun. Niinkuin joka vuosi.

Kyllä minäkin muistan häntä aina isänpäivänä.

Vierailija
7/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisti 😕

Hyi, että inhottaa. Hän on käyttäytynyt minua kohtaan todella hirveästi erotessa ja sen jälkeenkin vielä muutama kuukausi sitten. Lahjaa ei oltu ostettu lasten kanssa, lapsilla omat jutut, toi itse ovelle lasten aikana niin ei jättänyt mahdollisuutta kieltäytyä lahjasta.

Vierailija
8/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin outoa?

Ollaan exän kanssa ystäviä.

Vierailija
9/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisti. Ei erottu mitenkään hyvissä väleissä eikä olla oltu ystäviä, ei ole lapsiakaan tavannut 10 vuoteen.

Koen tuollaiset muistamiset vallankäyttönä jota teki jo suhteessa ollessamme.

Vierailija
10/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muistanut. Sen sijaan nyxäni muisti exäänsä eli lastensa äitiä, ja siitä taputukset hänelle. Yhteisiä lapsia meillä ei ole, eikä tule.

Äitini on leski, ja hänen uusi puolisonsa on myös aina muistanut äitiäni äitienpäivänä, joka on minusta hieno ja arvostava ele.

Aisureista naurettavimpia ovat ne, jotka oikein kiittävät akkoja siitä, että ovat antaneet muiden miesten käyttää ruhojaan jälkeläistensä tuottamiseen.

Vierailija
11/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisti tekstiviestillä😊 poikamme on 20 v ja erottiin 19 vuotta sitten. Joskus lähettänyt kortin jossa luki että kiitos että olen huolehtinut kun hän ei ole siihen pystynyt.

Vierailija
12/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa usein muuten auttamalla eri asioissa.

Vierailija
13/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aisuri?

Vierailija
14/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme aina muistaneet toisiamme niin äitien- kuin isäinpäivänäkin. Vaikka erosimmekin toisistamme, niin emme suinkaan lapsistamme, olemme aina ja ikuisesti heidän vanhempansa. Olemme pysyneet asiallisissa väleissä ja pystyneet hoitamaan yhteishuoltajuuden sujuvasti.

Vierailija
15/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies muistaa merkkipäivänä niin se on tae huomaavaisesta miehestä? Ei teillä kyllä rima ole kovin korkealla...

Vierailija
16/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muistanut. Miksi ihmeessä olisi? Hän on ex-puolisoni ja lasteni isä, ei mikään verisukulainen.

Vierailija
17/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt miksi mieheni pitäisi muistaa minua äitienpäivänä? En ole hänen äitinsä. Sama toisinpäin. Hän ei ole isäni.

Vierailija
18/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei muistanut, olisin vaivaantunut, yritän olla mahdollisimman vähän tekemisissä.

Vierailija
19/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä lähetti aamulla onnitteluviestin. Oli lisäksi huolehtinut, että lapsilla oli mulle lahja ja kukka. Minusta tosi kiva juttu. Samoin mä huolehdin isänpäivänä. Ollaan edelleen kasvatuskumppaneita ja arvostan hönen isyyttään ja hän mun äitiyttä.

Vierailija
20/22 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muistanut. Lasten takia olemme asiallisissa väleissä ja pystymme hoitamaan heitä koskevat asiat keskenämme, mutta muuten emme ole tekemisissä.