Muuttaisitko valtioon jossa on vain naisia? (miehiltä pääsy kielletty)
Kommentit (32)
Naisten valtio? Miehet ovat aina olleet valtioiden päitä ja perustajia.
Muuttaisin kokeillakseni kuinka erilaista se on, mutta tuskin haluaisin sinne pysyvästi jäädä.
Halonen yritti tehdä Suomesta sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Naisten valtio? Miehet ovat aina olleet valtioiden päitä ja perustajia.
kadehdin loistavaa mielikuvitustasi :)
ap
Ehdottomasti. Miehet eivät enää kiinnosta. N42
Kukas teille talot ja infran rakentaisi? Siihen se homma jo kaatuisi.
Periaatteessa voisin kun kumppania en kaipaa, mutta miespuolisia sukulaisia tulisi liian ikävä. Lisäksi en usko, että noin absoluuttisten sääntöjen kanssa oltaisiin samalla linjalla moraalikäsitysteni kanssa esim. trans-sukupuolisten ihmisten suhteen. Eli enpä taitaisi kumminkaan.
En muuttaisi. Rakastan miehiä, eniten tietysti omaa kumppaniani.
En halua. Mitä tekisin ilman miehiä? Mitä sitten, jos haluan läheisyyttä tai seksuaalista kanssa käymistä kun en ole lesbo, enkä rupea sellaiseksi muuttumaan. Mielummin olisin miesten kesken ne eivät juoruile tai puhu selän takana niiden kaa seksiä voi harrastaa... Ei ole lesboja kohtaan mitään pahaa sanottavaa mielummin hirttäisin itseni kuin menisin tuollaisen naisvaltioon jossa ei ole miehiä.
Voisin ryhtyä ladyboyksi, jos minut hyväksyttäisiin valtion asukkaaksi.
t. munaotus
Meni kaksi sekuntia ennen kuin kommenttini maan varmasta radikalisoitumisesta tietyn liikkeen kannattajien johdosta katosi. Hitto, mulla kestää jo sivun lataaminen kauemmin!
Naiset olisivat viimeistään toisena päivänä toistensa kurkuissa kiinni, eikä mistään tulisi noin muutoinkaan mitään.
Hyvänen aika, en todellakaan, hetero kun olen :D
En. Kaipaan liikaa miesten läheisyyttä, kosketusta, huomiota ja hyvää seksiä. En saisi naisista seksuaalista tyydytystä.
Ja tärkein minulla on poika, en missään tapauksessa voisi hylätä tuota pikkuista.
Muuttaisin toki, sehän olis ihan taivas minulle ;)
N36
En todellakaan. Naisten solidaarisuudesta toisiaan kohtaan saa oivan käsityksen työskentelemällä naisvaltaisella työpaikalla 😂
En. Haluan asua mieheni ja poikieni kanssa.
En muuttaisi. Ei tuollaisen valtion politiikka ja lainsäädäntö voisi olla kovinkaan lähellä sitä mitä itse moraalisesti, eettisesti ja inhimillisesti oikeana pidän.
Muuttaisin! Mulla on vaan tyttölapsia ja seksihalut nollassa. Äijä sais jäädä tänne. Ei tulis ikävä.