millasia unia ja miten jaksatte??
Kommentit (5)
Mä olen muutaman kerran viime kuukausina nähnyt unen, jossa ryömin sellaista tosi ahdasta tunnelia pitkin jossain maan alla. Ei alkua eikä loppua ja mahdun just mönkijään eteenpäin.
Joka kerta olen herännyt ihan hirveään paniikintunteeseen hiestä märkänä ja minun on pitänyt nousta jaloittelemaan ja toteamaan, että sitä tilaa ja ilmaa ympärilläni oikeasti on.
Hassua sinänsä, että muuten elämässäni voin paremmin kuin vuosiin. Tiedä sitten, mitä tuollainen painajainen tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen muutaman kerran viime kuukausina nähnyt unen, jossa ryömin sellaista tosi ahdasta tunnelia pitkin jossain maan alla. Ei alkua eikä loppua ja mahdun just mönkijään eteenpäin.
Joka kerta olen herännyt ihan hirveään paniikintunteeseen hiestä märkänä ja minun on pitänyt nousta jaloittelemaan ja toteamaan, että sitä tilaa ja ilmaa ympärilläni oikeasti on.
Hassua sinänsä, että muuten elämässäni voin paremmin kuin vuosiin. Tiedä sitten, mitä tuollainen painajainen tarkoittaa.
No niin just. Yritin siis kirjoittaa, että "mahdun just mönkimään" eikä tietenkään mönkijään 🙄
Melko outoja ja mielenkiintoisia. Viime yönä näin unen, jossa postiluukustani oli laitettu ruutupaperin palanen, johon oli kirjoitettu lyijykynällä ja huonolla käsialalla kuvauksia, millainen ihminen olen. Mietin kuumeisesti, kuka lappusen on laittanut.
Toisessa lyhyessä unessa löysin ala-asteen ainekirjoitelmani, joka käsitteli uskontoa. Kirjoitelmassa oli viittauksia kirkkohistoriaan ja teologiaan, ja ajattelin, että olin aika fiksu lapsena :D
Mä oon nähnyt 3 kertaa saman unen siinä mä oon jossain lammikossa ja virta vie mua syvemmälle ja sd loppuu aina ku oon "hukkunut"
viimeien kerran kun se tuli olin vihanen ja tylsistyn dn jaksanut räpiköidä ja sanoin vaan "Tää on taas Tää v*tun uni..."