Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kiitoksena lahjaksi isälle, joka on ollut tukenani läpi helvetin?

Vierailija
14.05.2017 |

Long story short. Isäni on loistava tyyppi. Hän on viimeisen vuoden ajan ollut tukenani kun olen kärsinyt helvetillisestä syömishäiriöstä, auttanut ja ollut tukena, lohduttanut ja taistellut kanssani. Nyt elämäntilanteeni näyttää hiukan valoisammalta, ja haluaisin jotenkin kiittää isääni tästä kaikesta. Isälläni on kohtapuoliin syntymäpäivä, ja haluaisin juhlistaa häntä jotenkin tavallista hienommin - kiitokseksi tuesta ja tietenkin syntymäpäivän vuoksi.

Budjetti on suht joustava. Olen omillani asuva opiskelija, mutta tämän suhteen en haluaisi pihistellä. Onko teillä mitään ideoita? Mitä olette itse antaneet lahjaksi isällenne, ovatko tykänneet?

Isäni on melko perussuomalainen, jalat maassa tyyppi. Ei näytä paljoa tunteitaan ja on kiinnostunut historiasta, tekniikasta (erityisesti autoista) ja lenkkeilee paljon. Olen miettinyt, että leivon ainakin hänen lempikakkuaan. Lisäksi aion hankkia hänelle liput erääseen automuseoon kaupungissa, jonne menemme kesällä lomalle. Mutta jotain mukavaa haluaisin tähän lisäksi vielä. Joten, jos teillä on ideoita, otan niitä mielelläni vastaan! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni tykkää ihan vaan siitä, kun näkee mulla olevan kaikki hyvin. Tottakai ymmärrän, että haluat kiittää kaikesta. Tuli mieleen, että viettäkää yhteinen loma, suunnitelmasi kuulostaa hyvältä. Ehkä paras kiitos on kuitenkin teot, jotka tulet tekemään hänen vanhetessa. Eli ole läsnä ja näe, kun hän tarvitsee apua.

Vierailija
2/4 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että isäsi on noin mahtava tyyppi! :)

Ja hienoa että osaat arvostaa sitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kiitos on tieto siitä, että vastavuoroisesti olet hänen apunaan, jos hän sitä joskus tarvitsee.

Vierailija
4/4 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, onpas ihania vastauksia :') Mä taidan tehdä näin, kiitos paljon teille! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä