Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini äitienpäivä on taas pilalla.

Vierailija
14.05.2017 |

Olen kirjoittanut tänne varmasti joka kevät äidistäni ja purkanut pahaa oloani äitienpäivästä.

Ainakin nämä löysin: http://www.vauva.fi/keskustelu/4460658/ketju/ma_vihaan_aitienpaivaa ja
http://www.vauva.fi/keskustelu/2869128/olen-ollut-aiti-jo-16-vuotta-enk…

No, heräsin tänään aamulla ja heti ensimmäiseksi luin Facebookista, miten äitini oli loukkaantunut saamastaan äitienpäivälahjasta, jonka isäni oli ostanut. Isä oli ostanut jalkojenhierontalaitteen. Syy: äiti on valittanut pitkään kipeitä jalkojaan ja isä on hieronut niitä harva se ilta. Nyt sitten oli ajatellut, että voisi hieroa jalkoja tuolla laitteella pidempään, kun ei isän kädet jaksa hieroa puolta tuntia.

Oli virhe. Äiti oli ottanut kuvan laitteesta, postannut Facebookkiin ja kerjää nyt FB-kavereiltaan sääliä, miten ajattelematon mies sillä on. Kaverit ovat kuitenkin onnitelleet äitienpäivänä ja sanoneet, että hieno lahja ja kelpaisi heillekin. Kukaan ei ole mennyt tuohon säälittävään mollaukseen mukaan.

Pitäisi kohta alkaa lähteä äidille. Mennään sinne katselemaan kiukuttelevaa kuuskymppistä, jolle ei ole ikinä kelvannut mikään. En jaksa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän samanlaisen tapauksen. Mutta toisaalta on hyvä että pahimmat raivarit voi katsoa etukäteen kalenterista...Juhannus, joulu, äitienpäivä, kyseisen ihmisen syntymäpäivä ja nimipäivä...

Vierailija
2/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa. Minä lupasin lähteä yhden aikoihin mummolaan oman äitini kanssa, katsotaan nyt kelpaako ruusut kun piti ottaa pienikukkaisia ja vähän vaatimattomia. Isoja oli vain valkoisena ja hennon vaaleanpunaisena ja tänävuonna en halua loukata verisesti ja viedä "hautajaiskukkia" kuten pari vuotta sitten. 

Onneksi mun äiti on ihana ihminen eikä vaadi yhtään mitään, on täysin onnellinen kun saa mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on noin kamala kuin ketjuissa olet kuvannut, jättäisin kyllä menemättä. Soittaisin vain onnittelut.

Vierailija
4/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni suuttui kerran äitienpäivälahjasta:(

Hän suuttui sen takia koska en ollut ennen antanut mitään :(

Hän suuttui ja sanoi että "MIKSI NYT? :(

Vierailija
5/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täsmälleen samanlainen äiti. Nyt olen sairaana, ihan oikeasti minulla on 38 astetta kuumetta. Soitin, etten voi tulla.

Äiti on itkenyt aamuyhdeksästä asti. Isä soitti äsken, josko voisin tulla vain edes ovella käymään. Tai voisiko mieheni ja lapset kuitenkin tulla onnittelemaan mummia kahveille, jos minä jään kotiin. HALOO! Joo, tietenkin. Paras äitienpäivä onkin sellainen, että makaa yksin sairaana kotona ja muu perhe häipyy viettämään minun äitini äitienpäivää.

Äitihän ei tätä ymmärrä. Jos minä olen estynyt, niin tottakai kaikkien muiden kynnelle kykenevien pitää tulla paikalle. Eihän kenelläkään voi olla mitään muuta menoa tai halua tehdä mitään muuta.

Vierailija
6/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on täsmälleen samanlainen äiti. Nyt olen sairaana, ihan oikeasti minulla on 38 astetta kuumetta. Soitin, etten voi tulla.

Äiti on itkenyt aamuyhdeksästä asti. Isä soitti äsken, josko voisin tulla vain edes ovella käymään. Tai voisiko mieheni ja lapset kuitenkin tulla onnittelemaan mummia kahveille, jos minä jään kotiin. HALOO! Joo, tietenkin. Paras äitienpäivä onkin sellainen, että makaa yksin sairaana kotona ja muu perhe häipyy viettämään minun äitini äitienpäivää.

Äitihän ei tätä ymmärrä. Jos minä olen estynyt, niin tottakai kaikkien muiden kynnelle kykenevien pitää tulla paikalle. Eihän kenelläkään voi olla mitään muuta menoa tai halua tehdä mitään muuta.

Pysy nyt tiukkana. Äidillesi on kasvun paikka nyt tarjolla.

Ja apn olisi syytä antaa omalleen samanlainen kasvun mahdollisuus.

Vierailija
7/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää kyllä sanoa, että varo, ettei sinusta ole pikkuhiljaa tulossa äitisi kaltaista. Aikalailla sama käytöskuvio toistaa itseään :(

Vierailija
8/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa siitä on, jos muu perhe on vähän aikaa poissa?

Vierailija
9/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa siitä on, jos muu perhe on vähän aikaa poissa?

No mietipä asiaa vaikka syntymäpäiväjuhlana. Olisiko ok, että on sinun syntymäpäiväsi ja perhe häipyisi naapuriin viettämään Pirjon syntymäpäiviä? 

Vierailija
10/11 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun isäsi ostaa sun äidillesi äitienpäivälahjan?

Vierailija
11/11 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh. Alkaa jännittää jo etukäteen, vaikka seuraavaan äitienpäivään on yli kuukausi aikaa.

ap