Ihmetyttää miten täällä käsketään miestä jättämään viiltelyarpinen nainen. Mites näkymättömien mt-ongelmien laita??
Tarkoitan esimerkiksi bulimiaa. Olen ollut suhteessa 3vuotta eikä miehelläni ole tietoakaan tilastani. Tuo ketju vain vahvisti tunteitani siitä ettei tämän paljastumista kannata koskaan riskeerata.
Miksi mt-ongelmaiset naiset kategoroidaan ei-deittailtaviin? Eihän niistä arvista tai minun oksentamisesta olisi mitään haittaa miehille.
Kommentit (7)
Minua pelottaisi viiltelijän tapauksessa tuo taipumus väkivaltaan yhdistettynä niihin mielenterveysongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaisi viiltelijän tapauksessa tuo taipumus väkivaltaan yhdistettynä niihin mielenterveysongelmiin.
Hei haloo... Viiltelijä ei ole vaaraksi muille vaan itselleen! Yleensä ne on kilttejä kympin tyttöjö jotka ei vaan selviä ympäristön paineista ja kääntävät kaiken sitten itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo... Viiltelijä ei ole vaaraksi muille vaan itselleen! Yleensä ne on kilttejä kympin tyttöjö jotka ei vaan selviä ympäristön paineista ja kääntävät kaiken sitten itseensä.
Hei haloo vaan sullekin. Ihan turha selitellä mistään kympin tytöistä.
"The study found that self-harmers also are more likely to have run-ins with the law for engaging in violent crimes than engaging in non-violent ones. The researchers also saw that female self-harmers ran a higher risk of being convicted of crimes than their male counterparts."
http://sciencenordic.com/self-harm-links-violence-against-others
Jokainen saa valita kumppaninsa ihan millä kriteereillä haluaa tai olla vaikka ilman. Joillekin mt-ongelmat arvilla tai ilman ovat suuri turnoff . Ihan kuin jollekin voi olla vaikka naisen pienet tissit, miehen läskimaha tai risaiset hampaat. Pinnalliselta nuokin seikat vaikuttavat, mutta minkäs teet. Meillä on kaikilla vapaus tehdä omia valintoja.
Niinpä. Itse olin parisuhteessa 3 vuotta sairastaen bulimiaa ja se ei vaikuttanut millään tavalla suhteeseemme. Suhde päättyi lopulta muista syistä.