Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-mammat on kateellisia ja katkeria Jenni Vartiaiselle, koska hän on kaunis, hoikka ja lapseton :)

Vierailija
14.05.2017 |

:)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kaaliin täällä velojen valtakunnassa, että äärimmäisen harva on lapsettomuudesta kateellinen. Ehkä sellaisiakin löytyy, en tunne itse. 

Ja jos hoikkuudesta ja kauneudesta on kateellinen, niin varmasti löytyy paljon parempiakin kohteita kuin tämä Vartiainen. 

Vierailija
2/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa mieltä Ap:n kanssa. Paistaa läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, miten aikuiset ihmiset täällä haukkuvat anonyymisti toisia. Nämä ovat juuri niitä koulukiusaajien vanhempia.

Vierailija
4/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen on kieltämättä Suomen kauneimpia naisia. Tummalla tukalla vielä kauniimpi, toivottavasti värjää takaisin. Vaalea tukka ei kaunista ketään, valitettavasti.

Vierailija
5/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka joo, kauneus on katsojan silmässä, minun silmääni hän on ihan tavallisen näköinen, miten ihmeessä lapsettomuus liittyy tähän? :D

M28

Vierailija
6/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiainen on kieltämättä Suomen kauneimpia naisia. Tummalla tukalla vielä kauniimpi, toivottavasti värjää takaisin. Vaalea tukka ei kaunista ketään, valitettavasti.

Eilen oli Jennillä tummanruskea tukka taas kun jakoi Suomen pisteet Euroviisuissa. Oli tosi kaunis.

Vierailija
7/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä jankutetaan tästä muijasta koko ajan? En tajua? Onko tämä jankkaaja joku hullu? Alkaa jo v?tuttaa tämä helv etin sama jankutus. Tämä palsta on niin p aska nykyään ettei mitään rajaa.

Kiitos.

Vierailija
8/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä mulle on perheeni. Lapseni ja mieheni. Jennillä ei ole kumpaakaan.

Hyvä ystäväni on naimisissa tunnetun poliitikon kanssa. Julkisuus on ikävää vieressä katsottavaa. Jopa tunnetussa ravintolassa, kun olimme tyttöporukalla, on hänelle huudeltu miehensä politiiikkakannanotoista.

Mistä mun pitää olla kateellinen naiselle, jolla ei ole jälkikasvua eikä hyvää parisuhdetta plus joutuu aina miettimään kun lähtee ulos mitä pistää päälle, kun löytää itsensä seiskan sivuilta.

Vierailija
9/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni vartiainen vs nina agdal... kummalle olisit kateellinen? 😂😂🤣

Vierailija
10/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muutama hullu täällä Jennistä paasaa, tuskin muut ovat kateellisia. 

Vierailija
11/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä jankutetaan tästä muijasta koko ajan? En tajua? Onko tämä jankkaaja joku hullu? Alkaa jo v?tuttaa tämä helv etin sama jankutus. Tämä palsta on niin p aska nykyään ettei mitään rajaa.

Kiitos.

Juu, ite ihmettelen samaa, ihan nättihän se on jne, mutta mitä sitten. Ihme jankkaamista.

Vierailija
12/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.

OLisiko mitenkään mahdollista jättää avaamatta ja kaiken huipuksi kommentoimatta ketjut, joiden otsikossa lukee Jennin nimi? Minua häiritsevät huomattavasti enemmän nämä perseenreikä-oksennus-paskomis ym ketjut, enkä niitä avaakaan koska en ole yhtä idiootti kuin te surkimukset.

Vierailija
13/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.

OLisiko mitenkään mahdollista jättää avaamatta ja kaiken huipuksi kommentoimatta ketjut, joiden otsikossa lukee Jennin nimi? Minua häiritsevät huomattavasti enemmän nämä perseenreikä-oksennus-paskomis ym ketjut, enkä niitä avaakaan koska en ole yhtä idiootti kuin te surkimukset.

Ootko Jenni?

Vierailija
14/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ystäväni on naimisissa tunnetun poliitikon kanssa. Julkisuus on ikävää vieressä katsottavaa. Jopa tunnetussa ravintolassa, kun olimme tyttöporukalla, on hänelle huudeltu miehensä politiiikkakannanotoista.

Mistä mun pitää olla kateellinen naiselle, jolla ei ole jälkikasvua eikä hyvää parisuhdetta plus joutuu aina miettimään kun lähtee ulos mitä pistää päälle, kun löytää itsensä seiskan sivuilta.

Lapsia ei Jennillä ole mutta mistä hellvetistä sinä muka tiedät millainen parisuhde hänellä on? Hän ei ole ikinä miessuhteitaan retostellut mediassa vaan pitää ne yksityisasioinaan. Sitähän sinun on mahdoton ymmärtää: jos ei anna haastatteluja joissa esittelee miehensä ja keittiönsä ja vessansa, sinun mielestä niitä ei ole olemassa? Kaikenlaisia aivokääpiöitä täälläkin taas.

Vierailija
15/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät onko Jennillä onnellinen parisuhde? Mikäs tietäjä sinä luulet olevasi?

Vierailija
16/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia ei Jennillä ole mutta mistä hellvetistä sinä muka tiedät millainen parisuhde hänellä on? Hän ei ole ikinä miessuhteitaan retostellut mediassa vaan pitää ne yksityisasioinaan. Sitähän sinun on mahdoton ymmärtää: jos ei anna haastatteluja joissa esittelee miehensä ja keittiönsä ja vessansa, sinun mielestä niitä ei ole olemassa? Kaikenlaisia aivokääpiöitä täälläkin taas.

No jos et ole Jenni niin ootko se hullu joka näitä aloituksia suoltaa?

Vierailija
17/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät onko Jennillä onnellinen parisuhde? Mikäs tietäjä sinä luulet olevasi?

Ei kiinnosta. Sekin on jo vanha muija. Ihan sama vaikka eläisi sadan kissan kanssa.

Vierailija
18/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli Jennillä tummanruskea tukka taas kun jakoi Suomen pisteet Euroviisuissa. Oli tosi kaunis.

Vaalea tukka sillä oli.

Vierailija
19/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kadehtimista lapsettomuudessa on? Kuka tahansa voi jättää lapset hankkimatta, ellei niitä halua. Mutta kaikki eivät saa lapsia, vaikka haluaisivat.

Myönnän, että kadehdin niitä naisia, joilla on oma suloinen vauva.

Vierailija
20/27 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla kateellinen? Voi olla iloinen hänen puolestaan, että saa tehdä kivoja juttuja.