Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaimot odottaa miehiltään äitinpäivänä kukkia/lahjoja?

Vierailija
14.05.2017 |

Oletteko miestenne äitejä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan olen mieheni lasten äiti ja mies arvostaa sitä. Muistaa minua ihan omasta halustaan.

Vierailija
2/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan olen mieheni lasten äiti ja mies arvostaa sitä. Muistaa minua ihan omasta halustaan.

Näin!

Itse erosin miehestä, joka ei huomioinut äitien(kään)päivää mitenkään. Kehtasi joskus vielä sanoa, etten ole hänen äiti. Muutenkin mies oli aivan kamala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin yksi syy olla hankkimatta lapsia. En halua että minua juhlitaan.

Vierailija
4/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislapset ovat vinkuneet äitienpäivästä jo viikon ajan.

Vierailija
5/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äitienpäivä todellakaan tarkoita, että saa onnitella vain omaa äitiään. Kaikkia äitejä saa silloin onnitella, eikä vähiten omien lastensa äitiä!

Vierailija
6/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi ollut kiva jos olisi edes kahvit keittänyt, tai olisin saanut nukkua puoli tuntia pidempään, mutta ei. Yksin sain taas lasten kanssa herätä ennen seitsemää, hoitaa kaikki aamutoimet. Mies nukkuu vieläkin, on kai istunut koko yön koneella. Tämä päivä on näköjään päivä muiden joukossa. Lapset vielä pieniä, etteivät ymmärrä äitienpäivän jujua. Noh, isänpäiväksi lähdenkin sitten lasten kanssa vanhemmilleni, mies jääköön ylsin kotiin.

Vierailija
7/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota, en ole sen äiti. MUTTA odotan että mies auttaa lapsia muistamaan mua äitienpäivänä koska halaun että he oppivat muistamaan läheisiään. Osaavat sitten toivottavasti sitten aikuisina huomioida kumppaneitaan ja läheisiään.

Vierailija
8/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisi ollut kiva jos olisi edes kahvit keittänyt, tai olisin saanut nukkua puoli tuntia pidempään, mutta ei. Yksin sain taas lasten kanssa herätä ennen seitsemää, hoitaa kaikki aamutoimet. Mies nukkuu vieläkin, on kai istunut koko yön koneella. Tämä päivä on näköjään päivä muiden joukossa. Lapset vielä pieniä, etteivät ymmärrä äitienpäivän jujua. Noh, isänpäiväksi lähdenkin sitten lasten kanssa vanhemmilleni, mies jääköön ylsin kotiin.

Miksi et menisi lastesi kanssa syömään tai jätskille ja ostamaan kukkia, jotka he saisivat valita? Jätä mies kotiin nukkumaan vaikka koko päiväksi!

Vierailija
9/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin tossunalla. Kyllä olis monta mielensäpahoittajaa tänään liikkeellä jos miehet ei muistaisi kipaista s-marketista hakemaan kukkapuskaa.

Vierailija
10/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan kiva ku ees kukalla muistettas kerran vuodessa , joka päiväisestä työstä joka ei näy missään ennenkö jää tekemättä!

Vierailija
11/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen pitää sitä ja tätä" , "lapsille pitää opettaa lässynlää".

Samaan aikaan haukutaan mies ja lapset, ja istutaan av-palstalla. Enpä kehuisi palstan naisten äiteyttä tai roolimallia minkään arvoiseksi. Ollaan niin pyhimystä ja marttyyria, vaikka itse olette sielultanne sysimustia ja hirviöitä.

Vierailija
12/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin yksi syy olla hankkimatta lapsia. En halua että minua juhlitaan.

No toivottavasti olet trans, niin ei naistenpäivänä ahdista.

Vierailija
13/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko käyttää hakua? Tämäkin asia on käsitelty jo moneen kertaan eilen ja tänään. 

Vierailija
14/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et menisi lastesi kanssa syömään tai jätskille ja ostamaan kukkia, jotka he saisivat valita? Jätä mies kotiin nukkumaan vaikka koko päiväksi!

Tarkoitus onkin lähteä lasten kanssa kävelylle, kunhan nuorimmalle koittaa päiväuniaika. Huvittaa vain, kun mies jaksaa isänpäivän lähestyessä muistuttaa minua siitä ja oikeuttaa itselleen vaikka mitä (mm. omaa aikaa) isänpäivän kunniaksi.

Vierailija
15/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapsella ei ole omaa rahaa eikä hän pääse kauppaan ostamaan minulle kukkia, jos haluaa sellaisen antaa korttinsa lisäksi.

Kukat ja kortti ovat perinteinen lahja.

Vierailija
16/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei osaa ostaa, niin mies tekee sen heidän puolestaan.

Vierailija
17/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kukkia kiitollisuudesta että pääsen tyhjäämään pallini silloin kun sen aika on. Ei tarvitse nurkissa runkkailla.

5 euron kukkanen on aika pieni hinta tästä.

Vierailija
18/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin!

Itse erosin miehestä, joka ei huomioinut äitien(kään)päivää mitenkään. Kehtasi joskus vielä sanoa, etten ole hänen äiti. Muutenkin mies oli aivan kamala.

Aina yhtä paljon kummastuttaa, kun joku kertoo valinneensa lastensa isäksi aivan kamalan miehen.

Vierailija
19/19 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minäkin ihmettelen.

Minä menetin äitini jo varhain. Muistin häntä viemällä kauniin orvokkiruukun hänen haudalleen. Samanlaisella ruukulla muistin myös isoäitiäni, joka oli minulle kuin toinen äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän