Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäivät, isänpäivät ja muut vastaavat ovat täysin turhia

Vierailija
14.05.2017 |

Joutaisivat romukoppaan. Mitä älyä on mokomassa päivässä. Äidit itkeä tihrustavat kun lapsi ei muista, mies ei muista tai katso asiakseen, lahjaa ei ole tai se on vääränlainen! Lapset ovat huolissaan ja peloissaan vielä aikuisenakin, siksihän se äitienpäivä on monille miehille niin kauhea paikka kun ovat traumatisoituneet jo oman äitinsä käytöksestä äitienpäivisin ja sitten vielä pahimmassa tapauksessa löytäneet samanlaisen eukon itselleen. Ja ne lapset joilla äitiä ei ole tai on sellainen jota ei tee mieli muistaa, nekin pakotetaan piirtämään kortti... Ja isät sitten, niillähän on vielä useammin taipumus kadota lapsensa elämästä. Isänpäivänä taas kiusataan lapsia piirrättämällä kortteja.
Olisi ihan kaunis keväinen sunnuntai ilman krumeluureja. Jos ei olisi tätä hiton äitienpäivää sukujuoksuineen...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ensi kerralla, niin ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa. Vika on sinussa ja välinpitämättömyydessäsi eikä niissä ihmisissä, jotka ovat surullisia siitä syystä.

Vierailija
2/4 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse äiti ja tunnollisesti tänäkin vuona ruokin äitini ja isäni, lapseni ja lapsenlapseni. Muistan ja minua muistetaan.

Silti olen tätä mieltä.

terv. aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä systeemi on paisunut liian suureksi.

Vähän pienemmin mentäisiin.

Ja totta äitienpäivät ja isänpäivät voivat olla äidittömille ja isättömille kova paikka.

Siis jos ei olla hienotunteisia.

Muuten hyvä päivä ja kaunis ajatus muistaa läheisiä.

Vierailija
4/4 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan