Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäytyykö muiden miehet näin?

Vierailija
14.05.2017 |

Eli jos on päivä jolloin juhlitaan sinua (äitienpäivä, synttärit) niin mies rupeaa haukkumaan ja haistattelemaan v*ttuja? Eli hän yrittää aina tavallaan pilata henkilön päivän ja pahoittaa hänen mielensä ketä sinä päivänä juhlitaan. Haluaa aina lytätä tunnelman ja muistuttaa kuinka paska ihminen oletkaan, etkä osaakkaan mitään ja olet vielä idioottikin. Mikä miehelläni on?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, tässä sen taas huomaa, että naisia voi kohdella kuin roskaa ja he vaan nielevät kohtelun ilman mitään vastareaktiota. Itseasiassa naiset jopa hakeutuvat miesten seuraan, jotka kohtelevat heitä kuin paskaa. Elin vähän yli 20- vuotiaaksi siinä uskossa, että naiset arvostavat tasa-arvoa ja haluavat miehen, joka tekee kotitöitä tasapuolisesti ja kohtelee naista kuin arvoistaan ihmistä. Olin väärässä enkä onnistunut lammasmaisella käytöksellä saamaan naisten huomiota.

Muutin käytökseni välinpitämättömäksi naisia kohtaan ja lähestyin naisia hyökkäävästi ja päällekäyvästi, sekä tein selväksi sen, että haluan harrastaa heidän kanssaan seksiä. Tajusin, että naiset ovat kiinnostuneempia minusta kuin koskaan. Sain huomiota naisilta, joiden huomiosta en olisi uskaltanut haaveillakaan aiemmin.

Nyt elän onnellisesti parisuhteessa. Seksiä otan milloin haluan ja miten haluan ja nainen hoitaa naisen hommat niin kuin pitääkin. Minä olen se, joka sanoo viimeisen sanan ja olen tehnyt selväksi, että jos ei miellytä niin voi lähteä kävelemään. Kyllä minä aina löydän uuden reiän rassattavaksi.

T. m 30 v

Sitten sinä heräsit ja sulla oli hirveä hiki.

Vierailija
22/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä kuuntelisi tuollaista miestä hetkeäkään! Eli ei ole. Poikanikin olen kasvattanut kunnioittamaan naista kaikin tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, tässä sen taas huomaa, että naisia voi kohdella kuin roskaa ja he vaan nielevät kohtelun ilman mitään vastareaktiota. Itseasiassa naiset jopa hakeutuvat miesten seuraan, jotka kohtelevat heitä kuin paskaa. Elin vähän yli 20- vuotiaaksi siinä uskossa, että naiset arvostavat tasa-arvoa ja haluavat miehen, joka tekee kotitöitä tasapuolisesti ja kohtelee naista kuin arvoistaan ihmistä. Olin väärässä enkä onnistunut lammasmaisella käytöksellä saamaan naisten huomiota.

Muutin käytökseni välinpitämättömäksi naisia kohtaan ja lähestyin naisia hyökkäävästi ja päällekäyvästi, sekä tein selväksi sen, että haluan harrastaa heidän kanssaan seksiä. Tajusin, että naiset ovat kiinnostuneempia minusta kuin koskaan. Sain huomiota naisilta, joiden huomiosta en olisi uskaltanut haaveillakaan aiemmin.

Nyt elän onnellisesti parisuhteessa. Seksiä otan milloin haluan ja miten haluan ja nainen hoitaa naisen hommat niin kuin pitääkin. Minä olen se, joka sanoo viimeisen sanan ja olen tehnyt selväksi, että jos ei miellytä niin voi lähteä kävelemään. Kyllä minä aina löydän uuden reiän rassattavaksi.

T. m 30 v

Niin, tuolla asenteella läydät reiän, et mitään muuta. Mutta jos se sinulle riittää, niin mikäs siinä. Kuulostaa kyllä surulliselta.

Vierailija
24/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan käyttäydy, koska on aikuinen ihminen joka rakastaa minua ja haluaa minulle hyvää. Vaikea uskoa, että tuo olisi ainoa ongelma suhteessanne. Eli käyttäytyykö mies sitten muka muuten normaalisti mutta sekoaa juhlapäivinä?

Vierailija
25/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vastaus kysymykseen, ei todellakaan käyttäydy. Jos mies on muuten normaali, kysyisin suoraan mikä häntä noissa juhlapäivissä vaivaa. Jos hän kohtelee muutenkin huonosti ja et ole suhteessa onnellinen, ei tuossa ole mitään mieltä jatkaa.

Vierailija
26/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. m 30 v

Niin, tuolla asenteella läydät reiän, et mitään muuta. Mutta jos se sinulle riittää, niin mikäs siinä. Kuulostaa kyllä surulliselta.

Ei, kyllä tuolla saa ihan kokonaisia naisia, vieläpä laadukkaita sellaisia. Niitä, jotka eivät olisi vilkaiseetkaan sitä vanhaa, kunnioittavaa minua. Olen eri mies kuin tuo alkuperäinen ja olen kokenut saman. Matka kunnioittavasta miehestä itsekeskeiseksi on tuonut naiset elämääni ihan eri tavalla. Siinäpä pohdittavaa kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme