Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäytyykö muiden miehet näin?

Vierailija
14.05.2017 |

Eli jos on päivä jolloin juhlitaan sinua (äitienpäivä, synttärit) niin mies rupeaa haukkumaan ja haistattelemaan v*ttuja? Eli hän yrittää aina tavallaan pilata henkilön päivän ja pahoittaa hänen mielensä ketä sinä päivänä juhlitaan. Haluaa aina lytätä tunnelman ja muistuttaa kuinka paska ihminen oletkaan, etkä osaakkaan mitään ja olet vielä idioottikin. Mikä miehelläni on?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnevika.

Vierailija
2/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole ikinä haukkunut minua enkä minä häntä. Ei väkivalta kuulu parisuhteeseen ja haukkuminen on henkistä väkivaltaa. Ei sellaiselle pidä alistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko aikuinen ihminen olla noin katkera ja vihainen kun huomio kiinnittyy johonkin toiseen henkilöön eikä häneen itseensä? -aloittaja

Vierailija
4/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on paska ihminen, mutta sinä olet hullu, kun olet sen kanssa.

Vierailija
5/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin valittu puoliso. Anna mennä vain kun on alamäki.

Vierailija
6/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei uskalla erota? Mies uhkailee perheesi tappamisella, sinun tappamisella ja kiristää lapsilla, omaisuudella tai tulevaisuutesi pilaamisella? Se on helppo huudella miks ette eroa kun ei ole itse ollut noin ahdistavassa tilanteessa. Toinenkun tarpeeksi alistaa toista niin se toinen ei uskalla enään lähteä, hänellä ei ole enään voimia taistella sitä hirviötä vastaan. Helvetissä oppii elämään helvetin omilla keinoilla.

Vierailija
7/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä veikkaat käyttäytyykö?

No ei todellakaan, miksi täällä niin monet naiset on ihan paskassa suhteessa.

Oletteko vitun ääliöitä kun ette eroa?

Tämä. En  ymmärrä näitä aloituksia täällä. Mies kohtelee kuin paskaa ja mitä tekee AV-mamma: kysyy palstalta, että onko homma ok?

Uskomatonta.

Vierailija
8/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on luonteeltaan hieman haastavampia

Vierailija
9/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos löytyisi edes yksi samanlainen mies niin jatkaisitko lusimistasi normaaliuden vankilassa?

Vierailija
10/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä samanlaine mies! Yhtä torvelo ku sun. Osta korvatulpat, ite ostin ja enpähän kuule mitä se mulle puhuu ja mitä haukkuu. Ihmettee vaan kun oon hiljaa.

Vierailija
11/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha täällä idioottit ilmianto mun kommentin kun meni liikaa tunteisii. Kannattaa miettii mitä paskaa sieltä suustaan suoltaa. Älkää tehkö uhrista syyllistä! Aina syytätte uhria että mitä meni valitsemaan tollasen puolison, ihan sama kun sanoisitte raiskatulle että mitäs laitoit minihameen. Hävetkää oikeesti, hävetkää.

Vierailija
12/26 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ei uskalla erota? Mies uhkailee perheesi tappamisella, sinun tappamisella ja kiristää lapsilla, omaisuudella tai tulevaisuutesi pilaamisella? Se on helppo huudella miks ette eroa kun ei ole itse ollut noin ahdistavassa tilanteessa. Toinenkun tarpeeksi alistaa toista niin se toinen ei uskalla enään lähteä, hänellä ei ole enään voimia taistella sitä hirviötä vastaan. Helvetissä oppii elämään helvetin omilla keinoilla.

Suomessa on tähän kaikki apukeinot käytössä. Jos jollakin on ylläkuvattu tilanne, toimi näin. Ota yhteyttä lähimpään turvakotiin ja pyydä toimintaohjeita. Niitä löytyy kyllä netistäkin. Voit olla yhteydessä myös poliisiin.

Vierailija
13/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain turpaan silloselta äijältä ku mulla oli 25 vuotissynttärit :(

Onneksi pääsin siitä paskasta eroon kuus vuotta sitten. Helppoa se ei ollu mutta nyt on parempi mies ja parempi elämä. Ja synttäreinäni vei mut syömään ja juhlimaan kunnolla aamuun asti :)

Vierailija
14/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käyttäydy. Valitsin mieheni aika tarkasti enkä ottanut sitä ensimmäistä joka lähiökuppilan baaritiskiltä kerran katsoi päin.

Vierailija
16/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa meidän 8-vuotiaalta, joka tulee aina kateelliseksi toisen saamasta huomiosta. Kun vien vaimolle kahvin vuoteeseen äitienpäivänä alkaa meidän lapsi jokavuotisen kiukkuilun :-D

Miehesi on siis lapsellinen, rasittava, kateellinen ja huonosti käyttäytyvä.

Vierailija
17/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, tässä sen taas huomaa, että naisia voi kohdella kuin roskaa ja he vaan nielevät kohtelun ilman mitään vastareaktiota. Itseasiassa naiset jopa hakeutuvat miesten seuraan, jotka kohtelevat heitä kuin paskaa. Elin vähän yli 20- vuotiaaksi siinä uskossa, että naiset arvostavat tasa-arvoa ja haluavat miehen, joka tekee kotitöitä tasapuolisesti ja kohtelee naista kuin arvoistaan ihmistä. Olin väärässä enkä onnistunut lammasmaisella käytöksellä saamaan naisten huomiota.

Muutin käytökseni välinpitämättömäksi naisia kohtaan ja lähestyin naisia hyökkäävästi ja päällekäyvästi, sekä tein selväksi sen, että haluan harrastaa heidän kanssaan seksiä. Tajusin, että naiset ovat kiinnostuneempia minusta kuin koskaan. Sain huomiota naisilta, joiden huomiosta en olisi uskaltanut haaveillakaan aiemmin.

Nyt elän onnellisesti parisuhteessa. Seksiä otan milloin haluan ja miten haluan ja nainen hoitaa naisen hommat niin kuin pitääkin. Minä olen se, joka sanoo viimeisen sanan ja olen tehnyt selväksi, että jos ei miellytä niin voi lähteä kävelemään. Kyllä minä aina löydän uuden reiän rassattavaksi.

T. m 30 v

Vierailija
18/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse, kun vielä olet järjissäsi eikä itsetuntoasi ole revitty palasiksi.

Vierailija
19/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko aikuinen ihminen olla noin katkera ja vihainen kun huomio kiinnittyy johonkin toiseen henkilöön eikä häneen itseensä? -aloittaja

Voi olla. Ihminen voi olla ihan mitä vaan.

Vierailija
20/26 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on typerien omassa pikku kuplassa elävien sivistymättömien ihmisten junttikommentteja, älä välitä niistä ap.

Kukaan ei ihastuessaan tai naimisiin mennessään voi tietää mitä elämä saattaa tuoda tullessaan! Yritä pelastaa itsesi. Miehesi käytös ei ole normaalia eikä kuulu parisuhteeseen. Syyt tuollaiseen käytökseen ovat varmastikin syvemmällä hänen menneisyydessään. Yritä hakeutua puhumaan jonkun kanssa, esim terveysaseman psykiatrisen sairaanhoitajan tai alkuun terveydenhoitajan kanssa, ja pyydä apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän