Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koirieni äiti <3 <3 <3 Vietämme äitienpäivää syömällä kanakakkua, leikkimällä ja lenkkeilemällä :)

Vierailija
14.05.2017 |

Hyvää äitienpäivää kaikille lemmikkien äideille <3

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraihmiset spämmää jatkuvalla syötöllä facebookkiin kuvia ja söpöstelyjään. Muita ne ei kiinnosta. Sellaiset, joilla on oikeita lapsia ei laita tuollaisia : <3

Kanakakkua... Yäk.

Se kanakakku menee varmaan koirille. Itse en ole koiranruokaa tullut maistaneeksi, joten en tiedä onko hyvää vai ei. Ja koira on lemmikki,ei lapsi. Eikä koirani ostanut minulle lahjaa, koska mä en ole koiran äiti, vaan sen...ihminen? (Sillä logiikalla, että se on mun koira, niin mä olen sit vissiin sen ihminen)

Vierailija
42/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira - Ihmisen paras ystävä <3

Ystävänpäivä meni jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraihmiset spämmää jatkuvalla syötöllä facebookkiin kuvia ja söpöstelyjään. Muita ne ei kiinnosta. Sellaiset, joilla on oikeita lapsia ei laita tuollaisia : <3

Kanakakkua... Yäk.

Itse en ole spämmännyt, kun en oikeastaan muutenkaan päivitä fb:tä, mutta pitäiskö sun kaltaistesi kiusaksi käydä laittamassa joku superällö koiraäiti-postaus <3

Vierailija
44/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on koira ja se on mulle rakas ja me leikitään ja hassutellaan ja syödään herkkuja yms yms yms...

Mut se on silti koira.

Ei ole tarvetta inhimillistää sitä eikä varsinkaan projisoida joitain omia tunnejuttuja siihen.

Jotenkin tää aloitus kuvottaa mua. Vaikka en todellakaan ole tiukkapipoinen ihminen. Ja ymmärrän lemmikkien merkityksen ihmisille.

Monet koiratkin ovat äitejä :p

Se on emo ei äiti.

Vierailija
45/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko siis ihan biologinen äiti? Miltä isä näyttää?

Vierailija
46/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanakakkua... Yäk.

Itse en ole spämmännyt, kun en oikeastaan muutenkaan päivitä fb:tä, mutta pitäiskö sun kaltaistesi kiusaksi käydä laittamassa joku superällö koiraäiti-postaus <3

Laita vaan. Tyhmän kuvan vain annat itsestäsi.

Vierailija
47/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi