Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koirieni äiti <3 <3 <3 Vietämme äitienpäivää syömällä kanakakkua, leikkimällä ja lenkkeilemällä :)

Vierailija
14.05.2017 |

Hyvää äitienpäivää kaikille lemmikkien äideille <3

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
22/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksetkin ovat todenneet että lemmikit ovat parempia sisaruksia lapsille kuin ihmissisarukset. Näin ollen lemmikkikatras palvelee parhaiten sekä äitiä, lapsia että sisaruksia :)

Child's Best Friend: Kids Prefer Their Pets Over Siblings

http://www.livescience.com/57774-kids-prefer-pets-over-siblings.html

Tutkimus: Lapset saavat enemmän iloa lemmikkieläimestä kuin sisaruksista

Tulokset vahvistavat käsitystä, että lemmikillä voi olla merkittävä vaikutus lapsen sosiaalisiin taitoihin ja henkiseen hyvinvointiin.

http://www.hs.fi/tiede/art-2000005066731.html

:)

Kiitti tästä. Mulla on supersosiaalinen tyttö ja kaksi koiraa. Enkä enää koskaan pode huonoa omaatuntoa siitä, ettei lapsella ole ollut sisaruksia.  :)

Vierailija
24/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ketju :D Mun koira on pitkäkarvanen valkoinenpaimenkoira.

Koira tuli aamulla kiehnäämään sänkyyn mun viereen, ihan kainaloon halusi ängetä. Siinä sitten torkuttiin hetki, mun käsi koiran ympärillä ja koiran kroppa han mussa kiinni, pää samalla tyynyllä! En ole aamuihmisiä, mutta mun aamut on aina ihania tuon koiran vuoksi <3

Mun koira tulee herättämään mut niin että pistää päänsä ihan mun naaman lähelle ja tuijottaa silmiin. Naurattaa joka aamu sama juttu.

Vierailija
25/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää :(

Et taida tajuta, miltä tuo normaalista ulkopuolisesta ihmisestä tuntuu? 

Tietämättömältä?

You really CAN love your pet like a child: Bond between dogs and their owners is 'similar to that of a parent and baby'

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2551551/You-really-CAN-l…

:)

Ensin lemmikkiä odotetaan, sitten se opetetaan sisäsiistiksi, sitten hoidetaan sairauksia, opetetaan yhteiskuntakelpoiseksi ja viedään koirakouluun :)

Illalla pestään hampaat ja halitaan ennen nukkumaanmenoa ja aamulla harjataan turkki

<3 <3 <3

Mitä tämä äitinä olemiseen liittyy? 

Samalla logiikalla äitiyteni loppuisi viimeistään silloin, kun lapsi muttaa kotoa. Hoitaa ja huoltaa voi vaikka autoansa, äidiksi se ei tee. 

Ja minulla on koira, en ole tietämätön koiranhoidosta. En vain ole harhainen ihminen ja kuvittele eläimen olevan lapseni. Sitähän se teille on. Ei kai äitiä voi olla ilman lasta?

Tää on huumoria.  :)

Vierailija
26/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites koirien isät muistaa teitä?

Mulla on adoptoituja, isä ei ole tiedossa.

Vierailija
27/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti ajatellut että koiranomistajat ei käy kaikilla pytyillä ja tämä ketju todistaa sen jälleen kerran.

Vierailija
28/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä! Olen vela, mutta neljän kissan äityli. Saadaan siis juhlia tätä päivää 😁

Ette saa. Ja ap on narttu.

Vierailija
29/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat koirat on tänään käyttäytyneet erityisen hyvin:)Lieneekö syy se että pääsivät grillaamaan oman äitini luokse.

Vierailija
30/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin kova hinku viettää äitienpäivää? Onko tunne, että jää jostain paitsi? Tarkoitan ainoastaan tuota juhlapäivää en sitä että olisi tunne jäädä äitiydestä paitsi. Voihan juhlia milloin haluaa. Kateutta? En ole juhlimista vastaan, vaan ihmettelen miksi ne syyt pitää väen vängällä vääntää sellaisiksi mikä on alkuperäisen idean ohi. Vähän kuin tekisi 50-vuotisjuhlista ristiäiset koska itsellä on vauva.

Siis en ole tuota juhlintaa vastaan vaan yritän ymmärtää mistä se juontaa.

Vierailija
31/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Kiitos samoin, me vietetään äitienpäivää rapsutusten, metsälenkkien ja löhöilyn merkeissä, illalla käydään vielä rannalla missä äidin mussukka pääsee polskimaan <3

Vierailija
32/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin kova hinku viettää äitienpäivää? Onko tunne, että jää jostain paitsi? Tarkoitan ainoastaan tuota juhlapäivää en sitä että olisi tunne jäädä äitiydestä paitsi. Voihan juhlia milloin haluaa. Kateutta? En ole juhlimista vastaan, vaan ihmettelen miksi ne syyt pitää väen vängällä vääntää sellaisiksi mikä on alkuperäisen idean ohi. Vähän kuin tekisi 50-vuotisjuhlista ristiäiset koska itsellä on vauva.

You must be fun at parties.

Vierailija
33/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki pitää ottaa niin vakavasti ja olla niin tiukkapipoinen ja ahdasmielinen? Huumoria kehiin, antaa toisten hassutella!🤓

Vierailija
34/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira - Ihmisen paras ystävä <3

Vierailija
35/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ällöttävälle lässytykselle.

Vierailija
36/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koira ja se on mulle rakas ja me leikitään ja hassutellaan ja syödään herkkuja yms yms yms...

Mut se on silti koira.

Ei ole tarvetta inhimillistää sitä eikä varsinkaan projisoida joitain omia tunnejuttuja siihen.

Jotenkin tää aloitus kuvottaa mua. Vaikka en todellakaan ole tiukkapipoinen ihminen. Ja ymmärrän lemmikkien merkityksen ihmisille.

Vierailija
37/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmiset spämmää jatkuvalla syötöllä facebookkiin kuvia ja söpöstelyjään. Muita ne ei kiinnosta. Sellaiset, joilla on oikeita lapsia ei laita tuollaisia : <3

Kanakakkua... Yäk.

Vierailija
38/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on koira ja se on mulle rakas ja me leikitään ja hassutellaan ja syödään herkkuja yms yms yms...

Mut se on silti koira.

Ei ole tarvetta inhimillistää sitä eikä varsinkaan projisoida joitain omia tunnejuttuja siihen.

Jotenkin tää aloitus kuvottaa mua. Vaikka en todellakaan ole tiukkapipoinen ihminen. Ja ymmärrän lemmikkien merkityksen ihmisille.

Monet koiratkin ovat äitejä :p

Vierailija
39/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppies love baby talk, oh yes they do!

http://www.huffingtonpost.com/entry/puppies-baby-talk_us_5877aa4de4b03c…

Tutkittu juttu että lässytys kannattaa :p

Vierailija
40/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppies love baby talk, oh yes they do!

http://www.huffingtonpost.com/entry/puppies-baby-talk_us_5877aa4de4b03c…

Tutkittu juttu että lässytys kannattaa :p

Niin kyl, mutta ei julkisesti. Se on yhtä ällöttävää kuin pariskuntien keskinäinen lääppiminen muiden nähden. Minullakin on kissa ja ihmislapsia, ei tulisi mieleenkään lässyttää kenestäkään kellekkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi