Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koirieni äiti <3 <3 <3 Vietämme äitienpäivää syömällä kanakakkua, leikkimällä ja lenkkeilemällä :)

Vierailija
14.05.2017 |

Hyvää äitienpäivää kaikille lemmikkien äideille <3

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
2/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ettei! 😊 Ei se minulta ole pois. Hyvää äitienpäivää sinullekin, koirille ekstra rapsutukset ventovieraalta netistä! 🙋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet. Muistakaa ne lääkkeet. Avohoito on nykyään liian yleisesti käytössä...

Vierailija
4/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä ettei! 😊 Ei se minulta ole pois. Hyvää äitienpäivää sinullekin, koirille ekstra rapsutukset ventovieraalta netistä! 🙋

Kiitos paljon!

Koirat lähettävät nuolaisun kiitokseksi rapsutuksista :D

Vierailija
5/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksetkin ovat todenneet että lemmikit ovat parempia sisaruksia lapsille kuin ihmissisarukset. Näin ollen lemmikkikatras palvelee parhaiten sekä äitiä, lapsia että sisaruksia :)

Child's Best Friend: Kids Prefer Their Pets Over Siblings

http://www.livescience.com/57774-kids-prefer-pets-over-siblings.html

Tutkimus: Lapset saavat enemmän iloa lemmikkieläimestä kuin sisaruksista

Tulokset vahvistavat käsitystä, että lemmikillä voi olla merkittävä vaikutus lapsen sosiaalisiin taitoihin ja henkiseen hyvinvointiin.

http://www.hs.fi/tiede/art-2000005066731.html

:)

Vierailija
6/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti leikit ja lenkität muinakin vuoden päivinä.

Vierailija
7/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää :(

Et taida tajuta, miltä tuo normaalista ulkopuolisesta ihmisestä tuntuu? 

Vierailija
8/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa, mun kissa on jo mua onnittelut ja se sai aamulla vähän voita äitienpäivän kunniaksi.

Onnea kaikille eläinten äideille!

t. Kissan äiti

Vierailija
9/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi pitbulläiti! Tuo karvapylly tuli hetki sitten herättään mut hyppäämällä mun viereen ja antoi pusuja<3 jäi vielä kainaloon pötköttämään<3

Ja joo, koira saa tulla sänkyyn ja joo se on pitbull. Ei kiinnosta

Vierailija
10/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites koirien isät muistaa teitä?

Vierailija
11/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietämättömältä?

You really CAN love your pet like a child: Bond between dogs and their owners is 'similar to that of a parent and baby'

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2551551/You-really-CAN-l…

Ensin lemmikkiä odotetaan, sitten se opetetaan sisäsiistiksi, sitten hoidetaan sairauksia, opetetaan yhteiskuntakelpoiseksi ja viedään koirakouluun :)

Illalla pestään hampaat ja halitaan ennen nukkumaanmenoa ja aamulla harjataan turkki

<3 <3 <3

Vierailija
12/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi ole rikollista? Vai saako ihminen ottaa koiran sen omaan pyypyyhynsä?

Vierailija
13/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietämättömältä?

You really CAN love your pet like a child: Bond between dogs and their owners is 'similar to that of a parent and baby'

Ensin lemmikkiä odotetaan, sitten se opetetaan sisäsiistiksi, sitten hoidetaan sairauksia, opetetaan yhteiskuntakelpoiseksi ja viedään koirakouluun :)

Illalla pestään hampaat ja halitaan ennen nukkumaanmenoa ja aamulla harjataan turkki

<3 <3 <3

Mitä tämä äitinä olemiseen liittyy? 

Samalla logiikalla äitiyteni loppuisi viimeistään silloin, kun lapsi muttaa kotoa. Hoitaa ja huoltaa voi vaikka autoansa, äidiksi se ei tee. 

Ja minulla on koira, en ole tietämätön koiranhoidosta. En vain ole harhainen ihminen ja kuvittele eläimen olevan lapseni. Sitähän se teille on. Ei kai äitiä voi olla ilman lasta?

Vierailija
14/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietämättömältä?

<3 <3 <3

Mitä tämä äitinä olemiseen liittyy? 

Samalla logiikalla äitiyteni loppuisi viimeistään silloin, kun lapsi muttaa kotoa. Hoitaa ja huoltaa voi vaikka autoansa, äidiksi se ei tee. 

Ja minulla on koira, en ole tietämätön koiranhoidosta. En vain ole harhainen ihminen ja kuvittele eläimen olevan lapseni. Sitähän se teille on. Ei kai äitiä voi olla ilman lasta?

She added: ‘One of the things that really surprised us is that adult dogs behave towards their caregivers like human children do.’

Kuten tutkijat sanovat, lapsi on :p

Älä viitsi olla niin nuiva, tuomitseva  ja kapeakatseinen :)

Vierailija
15/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö toi ole rikollista? Vai saako ihminen ottaa koiran sen omaan pyypyyhynsä?

Jos tarkoitat odottamista niin yleensä lemmikkiä joutuu odottamaan jonossa ennen kuin sen saa = vastaa odotusaikaa. Kuten lemmikit ja ihmiset (ihmiset ovat myös eläimiä) adoptoivat joskus lapsia ja joskus myös toisia lajeja ja jopa imettävät niitä niin ei se adoptioäitiys vierasta ole. Adoptioäidit ovat joskus parempia äitejä kuin lasten omat äidit, sieltähän se tarve adoptioon on lähtöisin. Tai jos biologinen äiti on vaikka kuollut :(

http://www.is.fi/lemmikit/art-2000005078240.html

Jos tarkoitat jotain muuta niin toivottavasti et tunge ihmislapsia pyypyyhysi mitä ikinä mahdat sillä tarkoittaa...

Vierailija
16/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä! Olen vela, mutta neljän kissan äityli. Saadaan siis juhlia tätä päivää 😁

Vierailija
17/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä! Olen vela, mutta neljän kissan äityli. Saadaan siis juhlia tätä päivää 😁

Kyllä saatte🙂.

Vierailija
18/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa<3 Hyvää äitienpäivää :3

Vierailija
20/47 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju :D Mun koira on pitkäkarvanen valkoinenpaimenkoira.

Koira tuli aamulla kiehnäämään sänkyyn mun viereen, ihan kainaloon halusi ängetä. Siinä sitten torkuttiin hetki, mun käsi koiran ympärillä ja koiran kroppa han mussa kiinni, pää samalla tyynyllä! En ole aamuihmisiä, mutta mun aamut on aina ihania tuon koiran vuoksi <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä