Oletteko joskus onnistuneet löytämään netistä tarjoukset noilta karseilta Prisman nettisivuilta?
Klikkausten polku on aivan hirvittävän pitkä ja monimutkainen. Ja lopulta päädyt sivulle, jossa esitellään parin tuotteen normaalihintoja, jos niitäkään. Vai eikö siellä ole tarjouksia lainkaan?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Klikkausten polku on aivan hirvittävän pitkä ja monimutkainen. Ja lopulta päädyt sivulle, jossa esitellään parin tuotteen normaalihintoja, jos niitäkään. Vai eikö siellä ole tarjouksia lainkaan?
Eihän Prismassa ole tarjouksia lainkaan.
No juu en tiedä toimivatko älypuhelimella paremmin mutta läppärillä ovat onnettomat.
Tuossa pitää valita näköjään ensin itselle se Oma Prisma. Mutta jos laitan vaikka Helsinki, Viikki Omaksi ja sitten klikkaan "Tästä ilmoitimme" kohtaa yläpalkista, saan klikata usean kerran että pääseen sivulle "Näistä ilmoitimme" (sic!). Siinä on sitten tänään Oltermannista tarjous --- ei mitään muuta. Lisäksi tuon tarjouksen yläpuolella lukee isolla "Ei tarjouksessa tänään eikä huomenna". HÄH?
Eli tarjouksia on tasan yksi, mutta sekään ei tänään?
Sen olen huomannut että jos ei valitse Omaa Prismaa alussa vaan etsii jotain tuotetta haun kautta, hintaa ei näe. Pitää klikata auki halutun tuotteen tiedot, ja sitten vihreästä kohdasta Saatavuus, valita jokin myymälä, sitten näkee sen myymälän hinnan.
Monimutkaista ja hankalaa, ja jos tarjouksia on todella enemmän, niin niitä ei kyllä tunnu löytyvän.
Ja kyllä Sokoksen sivut ovat aivan samanlaista sekavuutta. Niissä olen havainnut lisäksi teknisiä ongelmia. Vuosia sitten ajattelin asiakasomistajana hankkia paljonkin tuotteita Sokoksen verkkokaupasta. Vaikka olin usein yhteydessä it-tukeen, he eivät saaneet koskaan sivustoa toimimaan mulla!?? Salasanaa vaihdettiin yms., mutta ei. Syyttivät koko ajan minua, että vika minussa. Mutta olen tilannut ainakin vuosikymmenen ajan verkkokaupoista ympäri maailmaa ilman suurempia ongelmia.
Lopputulos oli se, etten edes yritä tilata mitään Sokoselta ja olen vähentänyt itse myymälässä käymistäkin.
Prisman sivut voisi lakkaa niistä ei ole asijakaille mitään hyötyä ,sittarin sivut on ihan ok samoten tokmannin.uudistaa prisman sivut toivoo pisman asijakas
Asijakas kirjoitti:
Prisman sivut voisi lakkaa niistä ei ole asijakaille mitään hyötyä ,sittarin sivut on ihan ok samoten tokmannin.uudistaa prisman sivut toivoo pisman asijakas
Asijakas :D
Kyllä taas huomaa millaiset ihmiset näitä ikivanhoja ketjuja nostelevat.
Vierailija kirjoitti:
Eihän prisman ole tarkoituskaan olla mikään verkkokauppa. Myymälöissä se kauppa tehdään. Verkkokauppa on vain muodon vuoksi.
Minulla on vakiintunut tapa nykyisin (ollut jo monta vuotta), katson ensin netin kautta mistä löytyy ja millä hinnalla, sopiiko tuote juuri minulle (tuoteseloste on tärkeä ja tulisi olla informatiivinen), laitan kiinnostavat tuotteet ostoslistaan ja käyn tarvittaessa tutkimassa liikkeessä, varsinkin jos useita vaihtoehtoja ja saan netin kautta mielikuvan, että vertailu kannattaa.
Sopivan tuotteen kohdalla ostan sen joko suoraan tai verkkokaupan kautta. Olen usein havainnut, että saman tuotteen olisi voinut saada myös näistä Prisma/Citymarketeistakin, mutta kun verkkosivuston kautta ei heti löydy, hankin tuotteet useinmiten muualta.
Minäkin olen tuskaillut monesti Prisman verkkokaupan kanssa. Varsinkin tabletilla tai puhelimella ei ole toivoakaan shoppailla siellä. Haku on kömpelöä ja HIDASTA. Toivottavasti joku siellä näkee tämän viestin. Vain VR: n nettisivut ovat tuotakin kehnommat (mm. paluulippuun joutuu syöttämään matkustajien tiedot uudelleen vaikka yleensä samat ihmiset palaavat kuin menevätkin! Koskee vaikkapa Pietariin matkustavia. Lisäksi laittavat s-postilla meno-ja paluuliput eri viesteillä.)