En anna äidille huomenna lahjaa
Kommentit (12)
En minäkään :( Haluaisin kyllä olla hyvissä väleissä, mutta en voi antaa äidille anteeksi asioita, joilla hän loukkaa minua, eikä suostu pyytämään anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
No kuule, en minäkään. Äiti katsos soitti ettei vietä äitienpäivää.
It's a trap!
Kyllä ne muut lapset/lapsi antaa. Ymmärrät itse aikuisena mitä menetit. Tuskin elät aikuseksi edes.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään :( Haluaisin kyllä olla hyvissä väleissä, mutta en voi antaa äidille anteeksi asioita, joilla hän loukkaa minua, eikä suostu pyytämään anteeksi.
Eikä suostu edes myöntämään mun tunteita todellisiksi. Ei ole kuulemma loukannut minua, koska hän sanoo niin. Aha.
Minä laitan äidille pelkän tekstarin että hyvää äitienpäivää. Näin olen jo vuosia tehnyt.
Minulla ei ole ollut kuin pari isänpäivää lapsena ja nyt ei ole enää äitienpäivääkään, kun äitiäkään ei enää ole enkä ole itse äiti. Kävin haudalla tänään viemässä kukat ja mietin, jatkanko näiden juhlapyhien pakoilua vai alanko viettää äidittömien/isättömien päivää ja hemmotella itseäni.
Teet vain itsellesi henkistä väkivaltaa. Äitisi seuraa sua sun kuolemaan saakka. Ja ne geenit sinussa
En minäkään, sen sijaan soitan ja laulan onnittelulaulun.