Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vien huomenna äidille laadukasta pestoa ja luomuspaghettia lahjaksi.

Vierailija
13.05.2017 |

Hän on puhunut puhumasta päästyään spaghetista ja pestosta, mutta ei kuulema raaski niitä itselleen ostaa.
No loppuupa se miihailu nyt näihin. (Toivottavasti ei ala haraamaan vastaan, että eihän minulle nyt tämmöisiä olisi tarvinnut...)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että tuollaisen ihmisen kohdalla ei kannata panostaa laatuun, ei osaa sitä arvostaa vaan se halvinkin pesto olisi riittänyt. Oma äitini on kitupiikki, joka ostaa vaatteensa Tokmannin alelaarista, mutta vaikka olen yrittänyt aiemmin antaa lahjaksi parempaa, ei näe mitään eroa vaan ne risat keinomokkakengät ovat hänen silmissään sama asia kuin sadan euron aidot.

Vierailija
2/5 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin. Itse ostan aina halvinta mahdollista, joten jos saisin joskus vähän laadukkaampia tuotteita, olisin onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa, että tuollaisen ihmisen kohdalla ei kannata panostaa laatuun, ei osaa sitä arvostaa vaan se halvinkin pesto olisi riittänyt. Oma äitini on kitupiikki, joka ostaa vaatteensa Tokmannin alelaarista, mutta vaikka olen yrittänyt aiemmin antaa lahjaksi parempaa, ei näe mitään eroa vaan ne risat keinomokkakengät ovat hänen silmissään sama asia kuin sadan euron aidot.

Hän ehkä näkee sen että laatu ei ole hinnasta kiinni. Laatuhintainen tuote voi olla silti Tokmantasoa laadultaan.

Vierailija
4/5 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan täysjyväspagetti maksaa 0,99€ ja vihreä pesto 0,99€. Käypää kamaa ovat. Minkähintaisia ostat ja miten eroaa Pirkoista?

Vierailija
5/5 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ehkä näkee sen että laatu ei ole hinnasta kiinni. Laatuhintainen tuote voi olla silti Tokmantasoa laadultaan.

No mutta kun ei tässä tapauksessa ole.