Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreää tupakkaa polttavat eivät haise tupakalta? Mistä johtuu?

Vierailija
13.05.2017 |

Kukaan muu huomannut samaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä haisee tupakalle kaikki tupakoitsijat

Vierailija
2/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee ne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise. Itse poltan vihreää enkä haise!

Vierailija
4/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee ne. Itse poltin ensin vihreää barclayta ja sitten vihreää kentiä ja kyllä mä haisin tupakalta siinä missä normiröökin polttajatkin, ainoa ero oli se että vihreä ei maistunut niin pahalta kuin tavisrööki.

Toki jotkut tupakkamerkit erottaa ihan hajusta, mutta kyllä ne kaikki haisee tupakalta.

Vierailija
5/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tervakeuhkot aika usein kuvittelevat, että eivät haise.

Vierailija
6/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tupakoitsija itse sitä hajuaan (enää) haistakaan. Mutta joo, vihreä rööki haisee siinä missä muutkin ja samoin sen polttaja.

Vierailija
7/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreästä tupakasta tulee aina mieleen ruohon polttaminen. Se ei tosiaan haise tupakalta vaikka sätkissä onkin tupakkaa joukossa.

Vierailija
8/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltan marlboro white mintiä joka on varmaan raikkain vihreä mitä on, ja sitä mainostetaankin sillä että haisee vähemmän, mutta kyllä minä haistan välillä itsekin että haisen tupakalle kun olen käynyt tupakalla. Ihan hölynpölyä ettei muka vihreä haise. Ja olen tuolla tuhonnut maku- ja hajuaistiani jo lähemmäs kymmenen vuotta. .. Olet joko itsekin tupakoitsija tai sitten sulla ei ole ihan parhaassa terässä tuo hajuaisti.

Vierailija
9/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se haisee. Itse poltin tummanvihreää Mallua ja kaikki kamppeet kämppää myöden haisi röökiltä, vaikka poltinkinparvekkeella.

Vierailija
10/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä haisee, mutta on noissa eroja. Sinisen polttajat haisevat ainakin minun nenääni jostain syystä vähän vanhalta kuselta.

Vierailija
11/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me vihreän polttajat haistaan siinä missä muutkin. Tästä syystä takkikin pitää pestä kuukausittain ettei lemua järkyttävällä ja vaatteet vaihdettava päivittäin. (AINAKIN TÖIHIN!)

Vierailija
12/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans Malboro White Mintin polttaja ja tiedän kyllä haisevani tupakalle. Tämä ei kuitenkaan yhtä vahvasti tunnu tarttuvan vaatteisiin tai hiuksiin, kun monet ystävistäni usein ihmettelevät, että olenko lopettanut polttamisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan