Poikaystäväni sai tietää että petän häntä toisen miehen kanssa
Ja tää toinen mies sai jostain tietää että mulla on poikaystävä. Nyt oon pulassa kun taidan menettää molemmat, mitä selitän tai teen tilanteelle nyt etten menettäisi molempia?
Kommentit (27)
Jos ne on noin omistushaluisia niin good riddance molemmille. Tosin tässä maassa on vanhoillisuskonnolliset arvot monin paikoin vielä niin tiukassa, että voi olla hyvä uuden suhteen alussa erikseen ottaa puheeksi, että kummallakin on vapaus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan.
Sitten menetät ja pokaat jonkun uuden. Vai oletko nyhverö?
Vierailija kirjoitti:
Onko -ap- tyttö vai poika?
Onko sillä jotain merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Onko -ap- tyttö vai poika?
Oon poika tai oikeammin mies kun ikää jo 23
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehdota kolmen kimppaa
En usko, että sitä haluaisi kumpikaan miehistä ja luulen, että kumpikaan ei halua enää minua :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Lutkat tsemppaamassa lutkaa. Kuvottavaa.
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Vierailija kirjoitti:
Amatööri. Kiellä kaikki.
Tän mä tein jo mut poikaystävä ei uskonut kun oli kuullut luotettavalta lähteeltä että petän. Ärsyttää kun en ole kertonut kuin 3:lle tyypille että käyn toisen panemassa toista jätkää. Oon nyt menossa sen luo ja pitäis keksiä joku selitys jolla kumota tuo luotettavan lähteen kertomus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut niin paljon homo- ja lesboketjuja palstalla, että en jaksa uskoa yhdenkään niistä olevan totta.
Ei oo pakko uskoa jos et halua
Heh homopiireissä on yllättävän pienet piirit niin äkkiä se sana leviää 🙂
Nauti yksinäisestä loppuelämästä koska kukaan kunnon mies ei huoli miestä joka on pettänyt kumppaniaan 😂👍
Vierailija kirjoitti:
Juuri sinunlaisten takia en harrasta seurustelusuhteita. Panen vaan jotain baarilorttoja suomessa ja käyn maksullisissa thaimaassa.
Näin miehenä ei minun kannata tuhlata resursseja pitkäaikaiseen suhteeseen kun lopputulos kuitenkin on tuo. Nykyisellä menetelemällä saan rajattomasti nuorta ja kaunista eikä yli 25v kurttunaamoja tarvitse huomioida.
Aika moni nainen on kyllä tullut vihamieliseksi kun kuulevat tuon. Varmaan sen takia että olen keksinyt ratkaisun niitten yliotteeseen ja heidän seksuaalinen arvo on silmissäni tasan nolla. Yhteiskunnan moraalisäännöt kuten se ettei pitäisi käydä huorissa tai että ikäeroa ei suhteessa saisi paljoa olla on vain feministien keksimää bullshittiä joka pelkästää palvelee niitten omia tarkoitusperiä. Olisihan se kieltämättä huono juttu niille jos tämä ajatustapa yleistyisi.
Naimisiinmenoa voisin harkita sitten jos tulee vastaan tyttö joka odottaa naimisiin asti. Tosin suomessa sellaiset nyt varmaan voi yhden käden sormilla laskea.
Miksi tuot sun naisongelmat tähän ketjuun?Perusta oma ketju jaaritteluillesi tai pidä päiväkirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri sinunlaisten takia en harrasta seurustelusuhteita. Panen vaan jotain baarilorttoja suomessa ja käyn maksullisissa thaimaassa.
Näin miehenä ei minun kannata tuhlata resursseja pitkäaikaiseen suhteeseen kun lopputulos kuitenkin on tuo. Nykyisellä menetelemällä saan rajattomasti nuorta ja kaunista eikä yli 25v kurttunaamoja tarvitse huomioida.
Aika moni nainen on kyllä tullut vihamieliseksi kun kuulevat tuon. Varmaan sen takia että olen keksinyt ratkaisun niitten yliotteeseen ja heidän seksuaalinen arvo on silmissäni tasan nolla. Yhteiskunnan moraalisäännöt kuten se ettei pitäisi käydä huorissa tai että ikäeroa ei suhteessa saisi paljoa olla on vain feministien keksimää bullshittiä joka pelkästää palvelee niitten omia tarkoitusperiä. Olisihan se kieltämättä huono juttu niille jos tämä ajatustapa yleistyisi.
Naimisiinmenoa voisin harkita sitten jos tulee vastaan tyttö joka odottaa naimisiin asti. Tosin suomessa sellaiset nyt varmaan voi yhden käden sormilla laskea.
Tuskin mitään kestävää suhdetta saisitkaan kun vaikutat tosi katkeralta
Eikö kukaan voi neuvoo? Kohta on pysäkki jolla jään pois ja siitä on parin minuutin kävely poikkiksen luo
Ap
No vedä semmonen draama "SIIS MITÄ SÄ USKOT MUSTA! ET VOISIN PETTÄÄ SUA? EROTAAN SIT JOS ET PAREMPAA MUSTA USKO! EN TAHDO OLLA TOLLASEN SIAN KANSSA JOKA PITÄÄ MUA PETTURINA!" pysy kylmänä ja riskeeraa kaikki. Luultavasti poistut tilanteesta voittajana, jos vaan saat pokkasi pidettyä.
Usein käytetty taktiikka, tehoaa hämmentävän hyvin. Mut pitää uskoa asiaansa, olla se paskapää narsisti mitä esittää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan voi neuvoo? Kohta on pysäkki jolla jään pois ja siitä on parin minuutin kävely poikkiksen luo
Ap
Tulee ehkä myöhässä mut ite sain pettämisen anteeksi kun väitin olleeni yksinäinen ja masentunut kun poikaystävä ei noteerannut mua tarpeeksi. En tiiä miten homoilla menee, vedä yksinäisyys ja masennuskortti esiin! Kävi miten kävi niin jaxuhali ❤😘
Amatööri. Kiellä kaikki.