Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni on itsetuhoinen!

Vierailija
13.05.2017 |

Tyttäreni täyttää pian viisitoista ja olen huomannut, että hän on itsetuhoinen. Hän muun muassa viiltelee ja aiheuttaa itselleen mustelmia. Olen erittäin huolestunut, mutten tiedä mitä tehdä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä perheneuvolaan ja kysy sieltä apua. Hänellä on paha olla, ja pitäisi selvittää minkä takia. Onko perheessä menossa kriisi tai koulusta kuulunut mitään?

Vierailija
2/7 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheneuvola ei ehkä ole 15-vuotiaalle oikea paikka, siellä asiakkaina lähinnä pikkulapsiperheitä. Kouluterkkariin eka yhteys, häneen saa yleensä parhaiten yhteyttä. Terkkari voisi jututtaa ja ohjata koulupsykologille tai kuraattorille.

Oletko itse yrittänyt jutella nuoresi kanssa. Kannusta häntä hakemaan apua ja ole siinä tukena. Älä suutu viiltelystä vaikka se vanhemmilla monia tunteita herättääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, terkkareista ei ole mitään hyötyä. Varaatte terapiaistunnon yksityisille ja siitä eteen päin.

Vierailija
4/7 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin lapseni kanssa terveyskeskuslääkärille joka kirjoitti lähetteen nuorten psykiatriselle polille. Sieltä lapsi pääsi heti samana päivänä osastohoitoon. Oli siellä kolme viikkoa, kävi koulua siellä ja sai lääkityksen masennukseen. Nyt seurataan tilannetta rauhassa.  Tärkeintä on että laitat asian etenpäin mahdollisimman pian! Voimia!

Vierailija
5/7 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin aikoinaan nuorena tuli viilleltyä yms, mutta kun siihen puututtiin niin tilanne vain paheni. Yritin sitten itsemurhaa koska häpesin sen asian esille nostamista. Minulle parasta olisi ollut hoitaa itse oma pääni kuntoon. Kuitenkin siinä iässä vanhempien on loppujen lopuksi hyvin vaikea ymmärtää ja saada kiinni lapsensa pään menosta. 

M25

Vierailija
6/7 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin aikoinaan nuorena tuli viilleltyä yms, mutta kun siihen puututtiin niin tilanne vain paheni. Yritin sitten itsemurhaa koska häpesin sen asian esille nostamista. Minulle parasta olisi ollut hoitaa itse oma pääni kuntoon. Kuitenkin siinä iässä vanhempien on loppujen lopuksi hyvin vaikea ymmärtää ja saada kiinni lapsensa pään menosta. 

M25

Todella ikävä kuulla. Et tainnut saada oikeanlaista hoitoa. Taidat tarvita sitä vieläkin.

Vierailija
7/7 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Todella ikävä kuulla. Et tainnut saada oikeanlaista hoitoa. Taidat tarvita sitä vieläkin.

No enpä nyt niinkään väittäisi.