Muita 44 v pienten lasten äitejä?
Tuntuu että kaikilla on jo isot lapset. Onko ketään muuta jolla vielä pienet lapset?
Kommentit (17)
Mä oon 47v ja nuorin lapsi täyttää kohta 4.
Täällä 45 v äiti. Lapset 11 v ja 13 v...
Ainakin kaikilla muilla tuntemillani ikäisilläni lapset jo vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 47v ja nuorin lapsi täyttää kohta 4.
Hienoa. Tuntuu että kaikki on jo mummoja tai lapset vähintään aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että kaikilla on jo isot lapset. Onko ketään muuta jolla vielä pienet lapset?
Täällä äiti kohta 43v. Lapset 6v ja pian 2v :) Toki olisin tahtonut lapset jo nuorempana, mut eipä tärpännyt ennenkö lähempänä 40 ja hyvä näin :)
Mulla ikää 44 ja lapsia isoja ja pieniä. Pienimmäinen vasta 5, mut isoin jo muuttanu omilleen.
Minä olen 48v, ja nuorinkin jo 20v. En oikein osaa kuvitella, että olisi n. 4-5v tuossa jaloissa vielä..
Nuorin on kuusivuotias, kai se pikkulapseksi voidaan lukea?
Ihmettelen ympyröitä, joissa ei ole äitejä pikkulapsellekin tässä iässä. Omassa tutkijapainotteisessa työyhteisössä olen ihan keskiverto.
Ikä kuitenkin alkanut kolmosella tämän saadessani. Nelonen on ihan tavanomainen luku jopa esikoiselle. Minulla on kaksi vanhempaa lasta, jo teinejä kyllä.
Täällä 44v äiti, jonka lapset 4v, 2v ja 1kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä äiti kohta 43v. Lapset 6v ja pian 2v :) Toki olisin tahtonut lapset jo nuorempana, mut eipä tärpännyt ennenkö lähempänä 40 ja hyvä näin :)
Sama tilanne :)
Täällä 43 v ja lapsi 3 v. En ole mikään poikkeus kaveripiirissäni. Päinvastoin - omassa lähipiirissäni ei ole ollenkaan kaksikymppisenä äidiksi tulleita.
Niille, jotka sanovat, etteivät voisi kuvitellakaan että vielä tässä iässä on pieniä lapsia, niin vastaan, että tietenkään ette voi kuvitella. En minäkään voisi kuvitella, että minulla olisi aikuisia lapsia.
Kukaan ei koskaan kauheasti ihmettele sitä, että monella viisikymppisellä miehellä on pieniä lapsia?
Yksi kouluikäinen ja yksi pienempi täällä :)
Tässä! Mulla on just 44-vuotias tytär, jolla on alakouluikäisiä lapsia.
15 jatkaa... useampi nuorempi mamma on luullut mua nuoremmaksi ja siksi mietin, että mitä sitä ikää kertomaan.
Ei.