Tuli tuosta kengänkoko-ketjusta mieleen
Onko kuinka yleistä, että lyhyellä naisella on iso jalka? Olen itse alle 160 cm ja kengänkoko 39. Kamalan usein iyseni pituisilla naisilla kengänkoko on 36-38, mikä on ihan superrrrrpieni!!
Kommentit (7)
Joko olet mun kaveri tai sitten teitä on ainakin kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet mun kaveri tai sitten teitä on ainakin kaksi.
:-D
kengänkokoketju
ei kengänkoko-ketju
ei kengän-kokoketju
ei kengän-koko-ketju
Pitäisi olla yleistä kun puhutaan aina, että suomalaisilla on isot jalat. Tuntuu kuitenkin etten koskaan ole nähnyt itseni ja sukulaisten lisäksi ketään muita, joilla olisi isot. Tosin en pitäisi sukulaisnaistenikaan jalkoja isoina jos en tietäisi kengänkokoa. Eikä huomiotani herätä sisareni joka on minua lyhyempi mutta kengät samaa kokoa. Vaikka tiedän muitakin isojalkaisia olevan, en jostain syystä halua uskoa. Päivittäin vain häpeilen isoja jalkojani.
T. 155cm ja kengät kokoa 38, mallia räpylät. (38 puristaa varpaita mutta isompi koko ei yhtään tue kantapäitä eivätkä kengät pysy jalassa)
Hyi hitto millaisia kanootti-jalkoja täällä on naisilla! Sirot jalat ovat kokoa 37 tai pienemmät. Tuosta isompi on järkyttävä turn-off! Vähän kuin miehellä olisi sirot naisen kädet! YÖKS!
Minun yksi kaverini on 161-senttinen, ja hänen kengänkokonsa on 39. Ei ne jalat silti lyhyelläkään miltään kanooteilta näytä. En olisi kiinnittänyt mitään huomita hänen kengänkokoonsa, ellen olisi penkonut hänen kirppiskassistaan jalkineita itselleni.
*itseni