Löysin miehen taskusta ABC:lle äitienpäivän tarjouskuponkeja
Eikä 😭😭 kuolen häpeästä jos hän vie mut HUOLTOASEMALLE äitienpäivänä!!!😡
Kommentit (18)
Jätä se. Ei tule koskaan muuttumaan.
Keksi parempi, varsinkaan äitienpäiväksi ei missään ole mitään tarjouskuponkeja, päinvastoin hintoja nostetaan.
Äänekoskella paikkakunnan ainoana ravintolana paikka on jopa varattu etukäteen täyteen.
Kyllä maistuis ABC:ltä joku mukava annos just nyt.
Miten olet itse muistanut miestäsi viimeisen vuoden sisään? Ostit kultaisen kaulaketjun ystävänpäivänä, miesten päivän pullon laatuviskiä, isäinpäivänä veit Pariisiin ja hoidit homman steak&bj-päivänä?
Palstamammat ja miesten taskujen/puhelimen/matkalaukun/läppärin jne. tutkiminen. Jo tästä tietää että aloitus on provo.
Älä ny, äitienpäivälounas huoltoasemalla on nyt tosi pop! :D
Kaupungissa asuvana juhla-ateria motarin varressa olevalle huoltsikalla kuulostaa kieltämättä vähän vitsiltä. Toisaalta taasen, jos alueella ei ole "oikeita" ravintoloita lähellä niin onhan tuo tavallaan järkevää. Etenkin jos perheen isähenkilö ei osaa tehdä ruokaa > äiti saa kerrankin vapaata ruuanlaitosta.
Ole iloinen että mies ylipäänsä vie sua syömään. 😉
Vierailija kirjoitti:
Keksi parempi, varsinkaan äitienpäiväksi ei missään ole mitään tarjouskuponkeja, päinvastoin hintoja nostetaan.
Äänekoskella paikkakunnan ainoana ravintolana paikka on jopa varattu etukäteen täyteen.
Miten minulla sitten on tarjouskuponki äitienpäivä-buffaan? Pitääkö kommentoida, jos ei tiedä!!?
Vierailija kirjoitti:
Eikä 😭😭 kuolen häpeästä jos hän vie mut HUOLTOASEMALLE äitienpäivänä!!!😡
Et ole oikeasti edes nakkikioskin arvoinen, mutta mies haluaa itse joskus saada syötävää ruokaa ja siksi ihan sisätiloihin suunnittelee lähtöä.
Jätä se sika, et ole sen arvoinen.
Mieheni on sydämellinen ja sivistynyt, ei tarvitse pelätä että kuljettaa vaimon jollekin huoltoasemalle äitienpäivänä tankattavaksi kuin bensakanisterin.
Ihana mies, taloudellinen ja ennakkoon suunnitteleva. Ei halua stressata vaimoaan michelineillä, missä ei saa vatsaansa täyteen. Porvoon abclla on vielä pöytiä vapaana?
Kertoo äidille vain ettei perhe viitsi panostaa edes yhtenä päivänä mihinkään. Helppo ja arkinen mättölounas riittää, äiti ei ole sen arvokkaampi. Syöhän äiti nopeasti, että ehdit vielä illalla pyykkäämään meidän vaatteet.
Vedä sukkahousut päähän niin kukaan ei tunnista.