Monesko äitienpäivä teillä on huomenna?
Mulla kolmaskymmenes. Onnittelijat lisääntyy vuosi vuodelta:)
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
5. Ja en ole juhlatuulella, kun olen täysin uupunut. Lasten ja oman äidin takia pitää jotenkin koittaa viettää.
Viikko meni sellaisessa usvassa että tajusin torstaina vasta mikä päivä oli, muuten tuntui kuin olisi yhtä ja samaa päivää ollut. Eikä tää viikonloppu auta. Huoh. Vielä pitäisi käydä äidille ostaan jotain ja huomenna käydä mummolassa, sitten onkin taas työviikko. En vain jaksaisi, mieluiten olisi tavallinen sunnuntai.
No voi. Jos soitat äidilles onnittelut ja vietät päivän lasten kanssa. T:ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20. Kutosella on muuten 40.
Me vanhemmat ihmiset juhlittiin äitienpäivää vasta kun lapsi oli syntynyt. Sillon ei onneksi masuasukkeja ja sikiömuskareita ollut keksitty. T:ap
Ensimmäinen äitienpäiväsi oli, kun lapsi oli 11kk eli vielä nolla vuotta. Laske siitä, nyt on 40. Äitienpäiväsi, jos lapsesi täyttää ensi kuussa 40.
Ensimmäinen. Esikoinen syntyi viikko sitten :)
30. mullakin, ja miten hyvin muistankin ensimmäisen äitienpäivän, kun kovassa kuumeessa rintatulehduksen kourissa imetin muutaman viikon ikäistä esikoista.
Vierailija kirjoitti:
23. Elävien lasten kanssa 21.
Halaukset sulle. T:ap
14. Ja lällää, minäpäs laskenkin sen ensimmäiseksi, jolloin lapsi oli mahassa valmiina kokonaisuutena. Koska äitini, vanhempi ihminen, sanoi että kyllä sulla on nyt ensimmäinen äitienpäivä.
Vierailija kirjoitti:
30. mullakin, ja miten hyvin muistankin ensimmäisen äitienpäivän, kun kovassa kuumeessa rintatulehduksen kourissa imetin muutaman viikon ikäistä esikoista.
Mä olin sekasin uupumuksesta vauvan koliikin vuoksi ja itkin koko päivän vauvan kanssa kilpaa. T:ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä
Mysteerimamma:)
Joo😁 Jännää tämä elämä. Siis meidän esikoinen syntyi suunnitellulla sektiolla maanantaina, silti sain sairaalasta kakkua ja ruusun äitienpäivänä ed. sunnuntaina. Että olinko äiti vai en? Palstan mukaan en ole edes synnyttänyt, niin oonko äiti ensinkään? Lapsi nyt 10. että kertokaa monesko tää on😁
Synnyin kesäkuussa -90 joten... 26.?
Vierailija kirjoitti:
14. Ja lällää, minäpäs laskenkin sen ensimmäiseksi, jolloin lapsi oli mahassa valmiina kokonaisuutena. Koska äitini, vanhempi ihminen, sanoi että kyllä sulla on nyt ensimmäinen äitienpäivä.
Älä lällätä. Ei tää mikään kilpailu ole:) T:ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä
Mysteerimamma:)
Joo😁 Jännää tämä elämä. Siis meidän esikoinen syntyi suunnitellulla sektiolla maanantaina, silti sain sairaalasta kakkua ja ruusun äitienpäivänä ed. sunnuntaina. Että olinko äiti vai en? Palstan mukaan en ole edes synnyttänyt, niin oonko äiti ensinkään? Lapsi nyt 10. että kertokaa monesko tää on😁
Saat itse päättää. Mennään vapaalla tyylillä ilman pingotuksia:) T:ap
Laskettu aika on vasta viikon päästä... Että juhlinko äitienpäivää huomenna vai en? :D
Vierailija kirjoitti:
Laskettu aika on vasta viikon päästä... Että juhlinko äitienpäivää huomenna vai en? :D
Tietenkin juhlit jos olet selvinnyt raskaudessa noin pitkälle ilman lasua. T:ap
Ehkä näin, mutta ota huomioon, että ensimmäisenä äitienpäivänäsi lapsesi oli 0 vuotta.