Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robin on välillä niin hämillään muiden joukossa.

Vierailija
13.05.2017 |

Kuuntelee silmät pyöreinä ihan hiljaa, kun Nikke, Olli, Petra yms kertovat rankkoja juttuja menneisyydestään. Tulee heti fiilis et "kuka ei kuulu joukkoon." :D Tosin ihana piristys tuossa porukassa ja aiempiin kausiin verrattuna todella hyvä (ykköskautta lukuunottamatta.

Ihana nähdä miten tavallisia ja mukavanoloisia nuo tyypit on. :)

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoihan joku siellä, että Robinon porukan ainoa tasapainoinen, hänellä ei vanhemmat ole eronneet. Eli näkee selvästi, että eroperheiden lapsista kasvaa tavalla tai toisella turvattomia.

Eikös R:n isällä ole vanhempi lapsi, jonka äidin jätti raskausaikana kun alkoi R:n äidin kanssa seurustella?

Vierailija
22/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abdullah kirjoitti:

Laura Voutilaisen kanssa ainoa tuosta tämän kauden porukasta, joka osaa laulaa. En ole aiemmin juuri ollut kiinnostunut nuorisopopparista, mutta virkistäviä vetoja tuntuu tekevän.

Mitä helvetin "vetoja"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta älykkyydestä tuli mieleen, Robinhan sanoi ennen Kymmen kirosana -vetoa, että äitinsä on painottanut näitä sosiaalisia taitoja, ja niillä pärjää elämässä, ei ne kouluarvosanat takaa sinulle hyvää ja laadukasta elämää. Ihmissuhteet on yksi vaikeimpia asoita elämässä.

Tämä oli hauska, koska äitini on painottanut minulle usein samaa, minussa on perfektionistin vikaa, ja kouluarvosanoissakin pyrin aina täydellisyyteen. Äidin sosiaalitaitojen opetuksella olen kuitenkin pärjännyt elämässä paremmin kuin väkisin päntätyllä L-kirjaimella lukiossa.

Toki ei pid missään nimessä väheksyä koulunkäynnin merkitystä!

Vierailija
24/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoihan joku siellä, että Robinon porukan ainoa tasapainoinen, hänellä ei vanhemmat ole eronneet. Eli näkee selvästi, että eroperheiden lapsista kasvaa tavalla tai toisella turvattomia.

Eikös R:n isällä ole vanhempi lapsi, jonka äidin jätti raskausaikana kun alkoi R:n äidin kanssa seurustella?

On vanhempi lapsi toisen naisen kanssa. Eron ajankohdasta ja syystä ei mitään hajua, eikä varmaan kuulukaan meille.

Vierailija
25/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abdullah kirjoitti:

Laura Voutilaisen kanssa ainoa tuosta tämän kauden porukasta, joka osaa laulaa. En ole aiemmin juuri ollut kiinnostunut nuorisopopparista, mutta virkistäviä vetoja tuntuu tekevän.

Tekee vetoja?

Vierailija
26/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä kumpi on tullut ensin, ero vai uusi suhde. Ei Robinilla ja vanhemmalla sisaruksellaan tosin ole kuin pari vuotta ikäeroa.

Vierailija
27/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liene poista sitä tosiasiaa että Robinin vamhemmat eivät ole eronneet.

Eli siis Robinilla on yksi vanhempi siskopuoli ja sitte on kaksi nuorempaa täyssiskoa?

Vierailija
28/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ikävä sanoa, mutta ainakin edes kerran tällaisesta tilanteesta on seurannut jotain hyvääkin.

Vierailija
29/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on vähän vaikea noin nuorena ja tietyillä osa-alueilla täysin kokemattomana ottaa kantaa vaikeimpiin aiheisiin. Eikö se jossain sanonutkin ottaneensa reissun ennen kaikkea tilaisuutena oppia muiden kokemuksista ja kertomuksista.

Vierailija
30/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei oo käsikirjoituksessa valmiita repliikkejä, niin tällainen levy-yhtiön luoma nukkepoika putoaa auttamattomasti pelistä pois... MOT

Robinista ei kyllä tule mieleen levy-yhtiön tuote, ennemmin tavallinen ihana ja avoin nuori ihminen, joka osaa olla juuri sellainen kuin on. Ei yritä esittää mitään kovista nais- ja juomajutuilla.

Huomaa myös tuon alkoholittomuuden ja muutenkin mielettömän reipas nuori miehen alku!

Mutta eihän Robin ole absolutisti kuitenkaan. Tähän asti toki osannut pitää käytön ilmeisesti kohtuudessa.

Vierailija
31/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se varmasti pihalla noista noiden rankoista kokemuksistan, avioeroista, psykooseista, kuolemanpeloista ym.

Tietysti on vielä nuori eikä ole kokonet vielä hirveitä, mutta ei kaikki aikusetkaan ole joutunut kokemaan kovin rajuja asioita. Robinilla on varmasti ollut hyvä ja turvallinen lapsuus, ja se kantaa pitkälle.

Itse olen jo vähän vanhempi ja minulla ollut myös ihana lapsuus ja nuoruus, ja ei mulla ainakaan mitään kuolemnpelkoja, ahdistuksia tai muutakaan ole. Toki jonain päivänä saattaa mieli olla maassa tai näin, mutta koen olevani kuitenkin aika vahva henkisesti. Ja uskon turvallisen ja tasapainoisen lapsuuden olevan mielenterveyden ja itsetunnon perusta.

Oletko itse kokenut ns.rajuja asioita? Menetyksiä? Mietin vaan et miten voi tietää olevansa henkisesti vahva jos ei ole kohdannut haastavaa rilannetta ja selvitynyt siitä.

Vierailija
32/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se varmasti pihalla noista noiden rankoista kokemuksistan, avioeroista, psykooseista, kuolemanpeloista ym.

Tietysti on vielä nuori eikä ole kokonet vielä hirveitä, mutta ei kaikki aikusetkaan ole joutunut kokemaan kovin rajuja asioita. Robinilla on varmasti ollut hyvä ja turvallinen lapsuus, ja se kantaa pitkälle.

Itse olen jo vähän vanhempi ja minulla ollut myös ihana lapsuus ja nuoruus, ja ei mulla ainakaan mitään kuolemnpelkoja, ahdistuksia tai muutakaan ole. Toki jonain päivänä saattaa mieli olla maassa tai näin, mutta koen olevani kuitenkin aika vahva henkisesti. Ja uskon turvallisen ja tasapainoisen lapsuuden olevan mielenterveyden ja itsetunnon perusta.

Oletko itse kokenut ns.rajuja asioita? Menetyksiä? Mietin vaan et miten voi tietää olevansa henkisesti vahva jos ei ole kohdannut haastavaa tilannetta ja selvitynyt siitä.

No nyt vanhemmalla iällä on kyllä tullut erinäisiä elämän kompastuskiviä, mitään todella suuria menetyksiä en kyllä ole joutunut onneksi kokemaan. Mutta onhan niitä läheisten sairastumisia vakavasti, kuolemia, onnettomuus...

Vierailija
33/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa kyllä niitä pelkoja ja ahdistuksia tulee ihan muidenkin, kun oman itsensä kautta ja turvallinen lapsuus ei auta pätkääkään.

Annoin siis sulle miinus peukun.

Itse 52v. ja odota kun olet tässä iässä ja näet vaikka oman vanhempasi sairauden ja kuoleman.

Mulla kuolemanpelko ja ajoittainen ahdistus äitin alzheimerin kautta ja ei mikään helppo sairaus joka johtaa kuolemaan.

Nähnyt paljon ja ei aina niin hyviä asioita.

Vierailija
34/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa kyllä niitä pelkoja ja ahdistuksia tulee ihan muidenkin, kun oman itsensä kautta ja turvallinen lapsuus ei auta pätkääkään.

Annoin siis sulle miinus peukun.

Itse 52v. ja odota kun olet tässä iässä ja näet vaikka oman vanhempasi sairauden ja kuoleman.

Mulla kuolemanpelko ja ajoittainen ahdistus äitin alzheimerin kautta ja ei mikään helppo sairaus joka johtaa kuolemaan.

Nähnyt paljon ja ei aina niin hyviä asioita.

Tottakai niitä voi muutenkin tulla, en sitä tarkoittanutkaan suoranaisesti. Lähinnä alunperin tarkoitin sitä juuri että se turvallinen ja rakastettu lapsuus on perusta sille mielenterveydelle ja minä-kuvalle. Tottakai voi ulkopuoleltakin tulla vaikka mitä asioita jotka siihen vaikuttaa, eikä se hyvä lapsuus sitä takaa että ei mitään ongelmia ei tule.

Vähän sekavasti alunperin selitin itse tätä :D

Vierailija
35/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon Vain elämäässä kattonu vaan et miten joku voi olla hyvällä tavalla kaunis!

Siis jotenki sellanen niinku joku täydellisyyden perikuva :D

Vierailija
36/38 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon Vain elämäässä kattonu vaan et miten joku voi olla hyvällä tavalla kaunis!

Siis jotenki sellanen niinku joku täydellisyyden perikuva :D

Robin on joku miesbarbi, sellanen optimaalinen.

Toki osa ihmisistä ei tykkää niin sliipatusta olemuksesta, mut ei Robinia voi rumaksi missään nimessä sanoa...

Vierailija
37/38 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelee silmät pyöreinä ihan hiljaa, kun Nikke, Olli, Petra yms kertovat rankkoja juttuja menneisyydestään. Tulee heti fiilis et "kuka ei kuulu joukkoon." :D Tosin ihana piristys tuossa porukassa ja aiempiin kausiin verrattuna todella hyvä (ykköskautta lukuunottamatta.

Ihana nähdä miten tavallisia ja mukavanoloisia nuo tyypit on. :)

En nyt ihan ymmärrä miten Robinin pitäisi reagoida esimerkiksi Nikken huumesekoiluihin, tai Ollin taloudellisiin ongelmiin. Minusta tämä jengi on ihan kymppi koska tässä porukassa löytyy ihan joka lähtöön artisti. Ei kukaan odota että 18vuotias kommentoi vahvasti ns. kymmeniä vuosia uraa ja elämää nähneisiin tarinoihin.

Vierailija
38/38 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robin on keskivertoa älykkäämpi nuori mies. Hänestä tulee vielä jotain suurempaa, sanokaa mun sanoneen.

No ei kyllä ole. Keskivertoa tyhmempi itse asiassa. Ei tiennyt että mikä oli Suomen ensimmäinen pääkaupunki. Kaupunki jossa itse asuu vieläpä.

Sehän mittaa älykkyyden. Haluatko Miljonääriksi kisassa taisi olla diplomi insinööri joka ei tiennyt että Yyteri on Porissa, mutta oli kuitenkin DI. Minusta hän ei ollut tyhmä ei vain tiennyt kyseistä yksittäistä asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi