Robin on välillä niin hämillään muiden joukossa.
Kuuntelee silmät pyöreinä ihan hiljaa, kun Nikke, Olli, Petra yms kertovat rankkoja juttuja menneisyydestään. Tulee heti fiilis et "kuka ei kuulu joukkoon." :D Tosin ihana piristys tuossa porukassa ja aiempiin kausiin verrattuna todella hyvä (ykköskautta lukuunottamatta.
Ihana nähdä miten tavallisia ja mukavanoloisia nuo tyypit on. :)
Kommentit (38)
Jos ei oo käsikirjoituksessa valmiita repliikkejä, niin tällainen levy-yhtiön luoma nukkepoika putoaa auttamattomasti pelistä pois... MOT
No ihan normaali nuorihan se on. Eihän sitä itelläkään ollu tuolloin vielä mitää tarinoita paljo kerrottavana elämästä. Nyt on 🤣
Onhan se varmasti pihalla noista noiden rankoista kokemuksistan, avioeroista, psykooseista, kuolemanpeloista ym.
Tietysti on vielä nuori eikä ole kokonet vielä hirveitä, mutta ei kaikki aikusetkaan ole joutunut kokemaan kovin rajuja asioita. Robinilla on varmasti ollut hyvä ja turvallinen lapsuus, ja se kantaa pitkälle.
Itse olen jo vähän vanhempi ja minulla ollut myös ihana lapsuus ja nuoruus, ja ei mulla ainakaan mitään kuolemnpelkoja, ahdistuksia tai muutakaan ole. Toki jonain päivänä saattaa mieli olla maassa tai näin, mutta koen olevani kuitenkin aika vahva henkisesti. Ja uskon turvallisen ja tasapainoisen lapsuuden olevan mielenterveyden ja itsetunnon perusta.
Robinhan itse sanoi jännittäneensä hirveesti sitä miten tulee pärjäämään pöytäkeskusteluissa, kun ei juuri niitä nyyhkytarinoita ole kerrottavana.
Mut jätkähän on selvinnyt todella mainioisti, tietysti ei varmasti ole paljon sanottavaa monesta aiheesta, mutta eihän sitä muutenkaan tarvi kokoajan olla kommentoimassa joka asiaa. Välillä voi kuunnella ja pysähtyä miettimään.
Ihanan piristävä poikkeus! :)
Robin on keskivertoa älykkäämpi nuori mies. Hänestä tulee vielä jotain suurempaa, sanokaa mun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oo käsikirjoituksessa valmiita repliikkejä, niin tällainen levy-yhtiön luoma nukkepoika putoaa auttamattomasti pelistä pois... MOT
Robinista ei kyllä tule mieleen levy-yhtiön tuote, ennemmin tavallinen ihana ja avoin nuori ihminen, joka osaa olla juuri sellainen kuin on. Ei yritä esittää mitään kovista nais- ja juomajutuilla.
Mitä mieltä - ei liity Robiniin - olitte siitä, kun viimeisessä jaksossa näkyi klippi ja siinä Nikke.A ja Olli, ja Olli selitti jotain jostain apinan raivosta. Olinko ainut jonka mielestä se oli outoa ja ehkä jollekkin jopa vähän pelottavaa..okei siitä ei tullut ilmi, että mikä oli keskustelun aihe...
Vaikka Robin on niin nuori ja viaton, ei todellakaan ole kasvanut missään pumpulissa ja on varmasti todella tietoinen maailman eri pahuuksista. Tuolla alalla et vaan voi kasvaa ilman että joudut kuulemaan jatkuvasti rankkojakin asioita ja aiheita.
Nämäkin puheet tallettaa varmasti mieleen, ja niitä kautta oppii itsestään ja muista asioita. Ja sitten myöhemmin vaikeuksien kohdatessa, osaa käsitellä asioita mahdollisesti paremmin. Varsin oppivainen ja tunne-älyinen nuori mies. Enkä tarkoita kirjaviisautta vaan ihan elettävän elämän tosi-asiota. Näin hyvällä elämän peruspohjalla pääsee vielä pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robinista ei kyllä tule mieleen levy-yhtiön tuote, ennemmin tavallinen ihana ja avoin nuori ihminen, joka osaa olla juuri sellainen kuin on. Ei yritä esittää mitään kovista nais- ja juomajutuilla.
Huomaa myös tuon alkoholittomuuden ja muutenkin mielettömän reipas nuori miehen alku!
Robin on vaan niin ihanan tasapainoinen ja inhimillinen. Ei vois olemuksesta ikinä uskoa että on Suomen suosituimpia poppareita ja muutenki seuratuimpia julkkiksia!
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä - ei liity Robiniin - olitte siitä, kun viimeisessä jaksossa näkyi klippi ja siinä Nikke.A ja Olli, ja Olli selitti jotain jostain apinan raivosta. Olinko ainut jonka mielestä se oli outoa ja ehkä jollekkin jopa vähän pelottavaa..okei siitä ei tullut ilmi, että mikä oli keskustelun aihe...
No se oli Niken jaksossa, ja ite oon kattonu sen. Puhuivat siis kuolemanpelosta ja siitä Olli sanoi että ei pelkää mitään muuta kuin itseään, sitä hirveää raivoa mitä sisällä on. Ja kuinka sen pyrkii piilottamaan huumorilla ym,ovay ilmeisesti kokeneet aika paljon samoja tuntemuksia Niken kanssa
Vierailija kirjoitti:
Robin on keskivertoa älykkäämpi nuori mies. Hänestä tulee vielä jotain suurempaa, sanokaa mun sanoneen.
No ei kyllä ole. Keskivertoa tyhmempi itse asiassa. Ei tiennyt että mikä oli Suomen ensimmäinen pääkaupunki. Kaupunki jossa itse asuu vieläpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa myös tuon alkoholittomuuden ja muutenkin mielettömän reipas nuori miehen alku!
No hän on nähnyt mitä liika läträys voi aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole. Keskivertoa tyhmempi itse asiassa. Ei tiennyt että mikä oli Suomen ensimmäinen pääkaupunki. Kaupunki jossa itse asuu vieläpä.
Nojoo, tyhmyys on kyllä ihan jotain muuta kuin sitä että et muista jotain ulkoa opittua asiaa.
Mutta joo, olishan tuo ensimmäinen kaupunki pitäny varmaa turkulaisena tietää. Tosin en ole varma olisinko itsekään osannut tuossa iässä vastata yhtäkkiä kys. kysymykseen...
Onneks nuorille on olemassa myös kaikinpuolin laadukkaita idoleita.
Lahjakas, fiksu ja vieläpä komia poika!
Vierailija kirjoitti:
Robin nyt ei varsinaisesti ole mikään ruudinkeksijä tosiaankaan...
Hyväkäytöksinen sen sijaan on.
Vierailija kirjoitti:
Robinilla on paljon hyviä puolia, mutta totuuden nimissä on todettava, että älykkyys ei ole yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Robinilla on terveet arvot ja hyvät käytöstavat. Poikkeuksellisen älykäs hän ei ole
Laura Voutilaisen kanssa ainoa tuosta tämän kauden porukasta, joka osaa laulaa. En ole aiemmin juuri ollut kiinnostunut nuorisopopparista, mutta virkistäviä vetoja tuntuu tekevän.
Sanoihan joku siellä, että Robinon porukan ainoa tasapainoinen, hänellä ei vanhemmat ole eronneet. Eli näkee selvästi, että eroperheiden lapsista kasvaa tavalla tai toisella turvattomia.