Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

anorektikon seksi

Vierailija
13.05.2017 |

Uusi naisystäväni kärsii selvästi anoreksian oireista. Se ei haittaa minua ja pidän naista hyvin haluttavana. Onko jotain mitä kannattaisi ottaa huomioon seksin saralla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikolla ei ole hormonitoimintaa joten ei myöskään seksihaluja. Haluaa vain miellyttää miestä muttei itse nauti.

Vierailija
2/6 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle saattaa tulla ravinnon puutteen takia äkillinen sydänpysähdys, joten ensiaputaidot kannattaa pitää ajan tasalla. Lievemmissä tapauksissa saattaa tulla kouristuksia. Oireiden pahetessa hänelle alkaa kasvaa ohutta ihokarvaa paikkoihin, joissa sitä ei aiemmin ole ollut. Hän on luultavasti hyvin viluinen, joten ei ehkä halua seksiä alasti tai ilman peittoa, ellei huoneessa ole hyvin lämmin. Oksentelulla on myös omat sivuvaikutuksensa, hän saattaa haista tai maistua pahalta. Luultavasti hän ei myöskään niele siemennestettä, koska siinä on kaloreita. Mutta ehkä nämäkään eivät haittaa sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

onneksi ei tilanne ole ihan noun paha. Mutta tuon viluisuuden olen huomannut ja meillä onkin naimasukkahousut joita on tuunattu , tai siis ovat tuunautuneet tähän käyttöön sopiviksi. Hyvä huomio nuo naimahalut, enpä osaa sanoa onko aitoa vai miellyttämistä.

Vierailija
4/6 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on päänsisällä vaivoja, joten voit testata seksinsaralla mitä haluat. Varot vaan, ettei hän muutu psygolortoksi, silloin kannattaa viimeistään nostaa kytkintä.

Vierailija
5/6 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisiäkin tapauksia on tullut vastaan, arvoitukseksi on jäänyt saiko oikeita oegasmeja...

Vierailija
6/6 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ei voi tulla raskaaksi