Minusta ei tule koskaan isää ja se on teidän naisten vika :-(
Te kun ette suostu seurustelemaan kanssani, menemään kanssani naimisiin, muuttamaan minun kanssani yhteen, antamaan minulle seksiä saati että synnyttäisitte minulle lapsia tai että hoitaisitte niitä :-(
Kommentit (19)
No voi toista. On se kurjaa kun aina kaikki on toisten syytä.
Ehkä kannattaa kattoo peiliin ja miettii missä vika.
Rauhoitu nyt!
Et ole nähnyt vielä kaikkia naisia?
Luonnonvalintaa. Epäkelvot miehet jää ilman jälkikasvua.
"ette suostu hoitamaan"
Onko se vain naisen tehtävä? Ilmankos et saa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään se menee juuri toisinpäin. Jännikset saavat useita lapsia (eri naisten kanssa) ja akateemiset älykkömiehet eivät yhtään
Niin kauan kuin syytät naisia elämäsi kaikesta kurjuudesta, ei sinusta ole isäksi, eikä mihinkään noista mainitsemistasi asioista. Itse olet valinnut kohtalosi.
Itse olen akateeminen nainen, normaalipainoinen ja nätti, mutta edelleen 29-vuotiaana neitsyt. En kuitenkaan esimerkiksi ap:lle kelpaa, kun olen vain kasin nainen ulkonäköni perusteella. Esimerkiksi vitosen mies ansaitsee ysin naisen miesten mukaan. Kannattaisiko vaikka kelpuuttaa se seiskan tai kasin nainen, jos olet itse arvosana 4-5?
*Itkee* kirjoitti:
Te kun ette suostu seurustelemaan kanssani, menemään kanssani naimisiin, muuttamaan minun kanssani yhteen, antamaan minulle seksiä saati että synnyttäisitte minulle lapsia tai että hoitaisitte niitä :-(
Ei vaan ihan oma syysi, koska et selkeästikään ole parisuhdekelpoinen. Sen verran pahasti tuntuu henkinen kehityksesi jääneen kesken. Ainoakaan nainen ei ole velvollinen tarjoamaan sulle mitään. Kasva ensin aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään se menee juuri toisinpäin. Jännikset saavat useita lapsia (eri naisten kanssa) ja akateemiset älykkömiehet eivät yhtään
Akateemisuus ei takaa viisautta tai älyäkään eikä äly takaa akateemisuutta. Tämä sinulle tiedoksi. Kyllä ne hyvät käytöstavat pitää olla hallussa jo ennen kuin valmistuu kandiksi, jos aikoo joskus pariutua. Hyviin käytöstapoihin ei kuulu naisten mollaaminen.
Me naiset ei olla mikään yhtenäinen massa ja se ei ole minun vikani että sinulla ei naista ole. Vika on sinussa jos et kelpaa kenellekään. Piste.
Jatka itkemistä, ei sinusta muuhunkaan ole.
Hassu trollilanka.
Joku katkera nainen siellä taas esiintyy miehenä :D
Oletko harkinnut kohdunvuokrauksella isäksi?
Mä tuntisin empatiaa ja voisin sanoa ystävällisiä sanoja, jos joku on yksinäinen ja murheellinen. MUTTA se että esität asian tollain, että naisten vika niin siinä menee metsään. Ymmärtänet, että jokaisella, aivan jokaisella, on oikeus etsiää ja toivoa rakkautta. Sinulla ja minulla molemmilla. Ja kun löytää rakkauden niin sitä ei tietenkään vaihda johonkin, jotta tämä kehen vaihtaa, ei joutuisi olemaan yksin. Jos asia olisi naisten vika, kuten sanot, sälyttäisit naisille velvollisuuden olla parisuhteessa ilman rakkautta. Sitä ei voi keneltäkään vaatia. Se ei ole kenenkään vika, että olet nyt yksin. Totta kai toivon, että tulet onnelliseksi kuten toivon suurin piirtein kaikille ihmisille mutta kenenkään vika se ei ole, että asiat on näin. Ketään ei voi pakottaa rakkaudettomaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda sitä tosiseikkaa, että on myös naisia, jotka eivät kelpaa kenellekään. Olen yksi heistä.
Kuulostat niin passiivisena oman elämäsi koriste-esineeltä, että täytyy vain onnitella naisia fiksusta päätöksestä.