Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta ei tule koskaan isää ja se on teidän naisten vika :-(

*Itkee*
13.05.2017 |

Te kun ette suostu seurustelemaan kanssani, menemään kanssani naimisiin, muuttamaan minun kanssani yhteen, antamaan minulle seksiä saati että synnyttäisitte minulle lapsia tai että hoitaisitte niitä :-(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat niin passiivisena oman elämäsi koriste-esineeltä, että täytyy vain onnitella naisia fiksusta päätöksestä.

Vierailija
2/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi toista. On se kurjaa kun aina kaikki on toisten syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa kattoo peiliin ja miettii missä vika.

Vierailija
4/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy feministiksi

Vierailija
5/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu nyt!

Et ole nähnyt vielä kaikkia naisia?

Vierailija
6/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonvalintaa. Epäkelvot miehet jää ilman jälkikasvua.

Vierailija
7/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ette suostu hoitamaan"

Onko se vain naisen tehtävä? Ilmankos et saa.

Vierailija
8/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään se menee juuri toisinpäin. Jännikset saavat useita lapsia (eri naisten kanssa) ja akateemiset älykkömiehet eivät yhtään

Vierailija
9/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko "naisten ansiota"?

Vierailija
10/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin syytät naisia elämäsi kaikesta kurjuudesta, ei sinusta ole isäksi, eikä mihinkään noista mainitsemistasi asioista. Itse olet valinnut kohtalosi.

Vierailija
11/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen akateeminen nainen, normaalipainoinen ja nätti, mutta edelleen 29-vuotiaana neitsyt. En kuitenkaan esimerkiksi ap:lle kelpaa, kun olen vain kasin nainen ulkonäköni perusteella. Esimerkiksi vitosen mies ansaitsee ysin naisen miesten mukaan. Kannattaisiko vaikka kelpuuttaa se seiskan tai kasin nainen, jos olet itse arvosana 4-5?

Vierailija
12/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Itkee* kirjoitti:

Te kun ette suostu seurustelemaan kanssani, menemään kanssani naimisiin, muuttamaan minun kanssani yhteen, antamaan minulle seksiä saati että synnyttäisitte minulle lapsia tai että hoitaisitte niitä :-(

Ei vaan ihan oma syysi, koska et selkeästikään ole parisuhdekelpoinen. Sen verran pahasti tuntuu henkinen kehityksesi jääneen kesken. Ainoakaan nainen ei ole velvollinen tarjoamaan sulle mitään. Kasva ensin aikuiseksi.

Vierailija
13/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään se menee juuri toisinpäin. Jännikset saavat useita lapsia (eri naisten kanssa) ja akateemiset älykkömiehet eivät yhtään

Akateemisuus ei takaa viisautta tai älyäkään eikä  äly takaa akateemisuutta. Tämä sinulle tiedoksi. Kyllä ne hyvät käytöstavat pitää olla hallussa jo  ennen kuin valmistuu kandiksi, jos aikoo joskus pariutua. Hyviin käytöstapoihin ei kuulu naisten mollaaminen.

Vierailija
14/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset ei olla mikään yhtenäinen massa ja se ei ole minun vikani että sinulla ei naista ole. Vika on sinussa jos et kelpaa kenellekään. Piste.

Vierailija
15/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka itkemistä, ei sinusta muuhunkaan ole.

Vierailija
16/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu trollilanka.

Joku katkera nainen siellä taas esiintyy miehenä :D

Vierailija
17/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut kohdunvuokrauksella isäksi?

Vierailija
18/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuntisin empatiaa ja voisin sanoa ystävällisiä sanoja, jos joku on yksinäinen ja murheellinen. MUTTA se että esität asian tollain, että naisten vika niin siinä menee metsään. Ymmärtänet, että jokaisella, aivan jokaisella, on oikeus etsiää ja toivoa rakkautta. Sinulla ja minulla molemmilla. Ja kun löytää rakkauden niin sitä ei tietenkään vaihda johonkin, jotta tämä kehen vaihtaa, ei joutuisi olemaan yksin. Jos asia olisi naisten vika, kuten sanot, sälyttäisit naisille velvollisuuden olla parisuhteessa ilman rakkautta. Sitä ei voi keneltäkään vaatia. Se ei ole kenenkään vika, että olet nyt yksin. Totta kai toivon, että tulet onnelliseksi kuten toivon suurin piirtein kaikille ihmisille mutta kenenkään vika se ei ole, että asiat on näin. Ketään ei voi pakottaa rakkaudettomaan suhteeseen. 

Vierailija
19/19 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda sitä tosiseikkaa, että on myös naisia, jotka eivät kelpaa kenellekään. Olen yksi heistä.