Naiset katseli ihaillen kun huristelin kaivopuistossa uudella tasapainolaudallani!
Erottui miehet pojista kun toiset käveli ja minä vaan huristelin sillä yli tonnin tasapainolaudallani.
sinkkumies
Kommentit (14)
Antoiko propelli-lippiksesi lisävauhtia?
Noi on poikien, ei miesten, vehkeitä. Hauskoilta toki näyttävät.
Oletko 17v?
Naisten mielessä kävi vain yksi ajatus, "voi mikä pelle", ja sen jälkeen sinä jo unohduit sinne markkinointijippojen maahan, minne kaikki kauppojen naamiaisasuiset maskottieläimet menevät.
Mitäs kateellisten panettelua tämä on? Ootteko köyhät kateellisia, häh? No, tottakai, luuserit on mulle yleensä kateellisia. Oon sen verran kova jätkä!
sinkkumies
Teitkö kiertopotkuja siinä laudan päällä?
Aikaisin olit liikkeellä, kello tulee vasta 11 ja olet jo ehtinyt koneelle kertomaan uroteostasi.
Uikuttivatko alistuneena? Ei kun sehän tulee vasta seuraavassa vaiheessa.
Noh noh, vähän nyt kunnioitusta hei. Jos joku alaiseni puhuttelisi minua kuten te, saisi huutoa. 'Cos I'm the man!
sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Aikaisin olit liikkeellä, kello tulee vasta 11 ja olet jo ehtinyt koneelle kertomaan uroteostasi.
Jotkut pikkupojat herää vaan tosi aikasin, ja paras tapa saada äidille ja isälle aamurauha on päästää ne ulos heilumaan.
Vierailija kirjoitti:
Teitkö kiertopotkuja siinä laudan päällä?
No itse asiassa on, mutta kävin mätkimässä erästä puuta. Siinä tulikin sitten aika nopeasti useamman aasialaisen turistitytön lauma katselemaan. Kikattivat ihailevasti!
Vierailija kirjoitti:
Uikuttivatko alistuneena? Ei kun sehän tulee vasta seuraavassa vaiheessa.
Se alistunut uikutus on sen alfauroksen heiniä. Minun kanssani naiset rentoutuvat niin että eräskin nukahti kesken aktin.
sinkkumies
Veditkö perässäsi keltaista, pyörillä kulkevaa puista ankkaa?