Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

omituisinta mitä nainen on tehnyt sängyssä?

allu
13.05.2017 |

Kiinnostaisi tietää, kun miehistäkin on vastaava kysely ☺

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken aikalailla normiseksin otti pöydältä kiivin ja painoi sen pilluunsa ihan noin vain ja käski jatkamaan.... ja ennenkuin alkaa nysäkullijutut niin kaluni 19x5

Vierailija
2/10 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusi hotellihuoneessa kovaan ääneen kesken panon, olen uskovainen, teen syntiäääääää, pane mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasi kuin kuollut. Jäi naimatta.

Vierailija
4/10 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaan nyt edes yksi todellinen juttu. Sanoi haluavansa tehdä yhden jutun mitä ei ole tehnyt jos saa. Sanoin että jos ei se satu niin mitä vain saat kokeilla meikäläiseen. Piti kääntyä mahalleni, kädet alkoi hivellä pakaroitani ja työnsi kielen perseeseen. Se tuntui oudolle ja hämmentävän hyvälle. Varmaan oli suunnitellut sitä pidemmän aikaa kun saunassa oli perusteellinen pesu.

Tosin niitä pesuja on ollut muutenkin niin ei se välttämättä ole noin. Voi olla että oli päähänpisto joka osui saunan kanssa samalla illalle? Ainoa kerta ikinä kun olen sanonut että saat pestä hampaat ja suun perusteellisesti jos haluat pussailla.

Vierailija
5/10 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotaan nyt edes yksi todellinen juttu. Sanoi haluavansa tehdä yhden jutun mitä ei ole tehnyt jos saa. Sanoin että jos ei se satu niin mitä vain saat kokeilla meikäläiseen. Piti kääntyä mahalleni, kädet alkoi hivellä pakaroitani ja työnsi kielen perseeseen. Se tuntui oudolle ja hämmentävän hyvälle. Varmaan oli suunnitellut sitä pidemmän aikaa kun saunassa oli perusteellinen pesu.

Tosin niitä pesuja on ollut muutenkin niin ei se välttämättä ole noin. Voi olla että oli päähänpisto joka osui saunan kanssa samalla illalle? Ainoa kerta ikinä kun olen sanonut että saat pestä hampaat ja suun perusteellisesti jos haluat pussailla.

Sun naises on helmi, toivottavasti löytäisin itsekin noin vähän pervomman naisen :).

Vierailija
6/10 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makasi kuin kuollut. Jäi naimatta.

Kokeilitko pulssin?

Vierailija
7/10 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista... Onko tosiaam kellään miehellä oikeasti menny tyyliin halut täysin, kun nainen tehnyt jotain LIIAN outoa sängyssä

Vierailija
8/10 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista... Onko tosiaam kellään miehellä oikeasti menny tyyliin halut täysin, kun nainen tehnyt jotain LIIAN outoa sängyssä

Kerran nainen halusi ottaa suihin, mutta oli tosi vihainen koko ajan, kalu suussa. En siinä voinut olla halukas, kun toinen on vihainen. Sitten se suuttui entistä enemmän, kun lerpahti ja lopetin homman.

Vierailija
9/10 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin ulostamaan päälleen aktin jälkeen, eihän siinä muu auttanut toteuttaa. Kyseinen nainen löytyy nykyään IG:sta ja matkustelee vähintään kerran vuodessa Dubain suuntaan :D

Vierailija
10/10 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun naises on helmi, toivottavasti löytäisin itsekin noin vähän pervomman naisen :).

Joo tiedän ja sen myös että olen jumalasta seuraava. Tuollaista vaatimatonta sanoi kun sai peräkkäisiä kunnes rukoili lopettamaan. Sänkyhommissa aivan helposti paras vaikka on ollut muitakin erittäin hyviä. Tosin pitääkin olla, kokemuksia ennen mua. Sitten mä olen tietyissä asioissa opastanut mistä tykkään.

Siinä yksi suuri plussa että on kuunnellut ja toiminut sen mukaan. Me joskus vielä pari vuotta sitten leikittiin. Toisen piti "alistua". Siinä oli vähän sovittuja rajoja mutta hyvin vapaat kädet. Aina jollain syyllä piiskakin kävi kuvioissa. Ongelma lopulta oli että kumpikin halusi olla se komenneltava. Sillä on oikeasti nautinnollisempaa.

Muijan paras selitys oli että mä osaan muka komennella paremmin. Perusteli että mä laitan tekemään enemmän. Että hän ei oikein keksi mulle muuta kuin nuole, sormeta ja dildot. Joskus harvoin kuitenkin sain olla se tuhma poika. Harvinaista herkkua.