Kauankohan Yleltä kestää huomata
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Sitten kaikki lähettämään Ylelle palautetta tästä nettisivujen kautta, hop!
Mä en halua antaa YLElle mitään palautetta.
Mä haluan että YLEn rahoittaminen olisi vapaaehtoista.
Jopa Aftonbladet tiedottanut asiasta 22:21
Ylen agenda on muualla kuin suomalaisissa.
Teksti tv:tä päivitetään harvoin, taitaa Yle säästää henkilöstössä.
Vierailija kirjoitti:
Muut mediat laittavat kuolinuutisen perinteisesti mustalla pohjalla valkoisella tekstillä, kunnioittavasti.
YLE ei saa aikaan sitäkään.
Korjaus, nyt ne sai uutisen mustalle pohjalle ... lukeeko toimittelija AV-palstaa ja komentaa jotain kotoa hälytettyä nörttiä takomaan käsin htmlää etusivulle...
Vierailija kirjoitti:
Jopa Aftonbladet tiedottanut asiasta 22:21
Ruotsin SVT:n teksti-tv kertonut asiasta myös, toisin kuin YLE:n.
Vierailija kirjoitti:
Teksti tv:tä päivitetään harvoin, taitaa Yle säästää henkilöstössä.
Ei ainakaan yleweron korotuksista päätellen säästä missään.
Noloa, mistähän tollanen viive oikeesti johtuu?
Yle vero nousee taas, ja jos pitää yli miljoona päivässä käyttää, niin siinähän on aika monta työntekijää ketjussa ennen kuin uutinen on kaikilla osastoilla hyväksytty.
Ikävä vain, jos sattuu jotain vakavaa ja ihmisten pitäisi esim. suojautua joltain katastrofilta ja Ylellä on tiedotusvastuu. Mitä ehtii tapahtua, ennen kuin ovat lukeneet uutisen Aftonbladetista ja selvittäneet kuka on syyllinen, ennen kuin uutinen välitetään suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku isokin uutinen, että vanha mies kuolee?
On. Se on iso uutinen. Sen johdosta Tasavallan Presidentti Sauli Niinistö hälytetiin hampaiden pesulta antamaan lausuntoja, eikä varmuudella ole viime yönä nukkunut . Koko Suomen polittiinen johto luultavasti soitettiin nukkumasta. Jenni Haukio kävi vaatekaappinsa läpi, että mikä näistä mustista. Valtava koneisto valtiollisten hautajaisten myötä käynnistyi heti kun Presidentin kanslia sai tiedon. Järjestelyt ovat olleet käynnissä jo kuukausia.
Luet lehdistä muistokirjoituksia? Mediamoguleista moni on kirjoittanut sen itse. Manun juttu on tehty vuosia sitten, yksityiskohtia vaille valmiiksi.
Heillä oli varmaan kiire kirjoittaa jotain monikulttuurisuuden ylistys uutista.
Kiva maksaa tästä 140€ vuodessa...
Mua alkoi oikeesti kiinnostaa, miten Aftonbladet ehtii ennen Yleä näin tärkeän uutisen kanssa.
Noloa Ylelle! Katsotaan tuleeko Trumpetilta mitään viestiä.