Miksi suhteen alussa muhinoidaan aina kuin teini-ikäiset, mutta ajan kanssa...
...tuollaiset suutelumaratonit vaan hiipuvat pois?
Mistähän johtuu?
Terv. nimim. Kiihkeitä alkuaikoja muisteleva
Kommentit (19)
Biologiasta. Luonto ohjaa parittelemaan paljon, jotta saadaan jälkeläinen alulle. Myöhemmin luonto iskee jarrua ja ohjaa ajatukset joko jälkeläisten hoitamiseen, tai jos niitä ei tullut, seuraavaan parittelukumppaniin, jonka löytyessä kiihko alkaa taas alusta. Rinse and repeat.
Nro 2 sen tyhjentävästi sanoikin.
Ihastumis/rakastumishuuma on vain väliaikainen känni, ei sitä välittäjäaineiden tykittelyä keho eikä mieli jaksaisi pitkän päälle. Se on äärimmäisen kuluttavaa. Tarkoitus tietty saattaa tikanpoika puuhun ja pullat uuniin.
Koska parisuhde on kuin kokis,se menettää hiilihapponsa ajan kanssa.
Muhinointi = nussimista eikä mitään pussailua
Pöh. Hiipuvat ehkä hetkeksi, mutta kyllä ne himot aina herää uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta mun mielestä muhinointi tarkoittaa nimenomaan pussailua ja koskettelua.
Vierailija kirjoitti:
Koulukuntaeroja. Meilläpäin muhinointi on just sitä pussailua ja kuivapanoa. Riippuen puhujan häveliäisyydestä voi myös sisältää nussimisen elementtejä tai suoranaisen nussinnan - siis jos puhuja haluaa vihjata että ihan SITÄ ON TEHTY, muttei herrasmiesmäisesti halua paljastaa yksityiskohtia, hän voi puhua muhinoimisesta ja konteksti ratkaisee loput.
Yleensä tuon loppuminen johtuu naisesta. Mihin ne naisen halut oikein katoavat?
Tuota ihmettelevät usein naiset sitä enemmän, mitä enemmän heidän elopainonsa nousee.
Katkerat miehet ulisemassa vasta viestistä 10 alkaen. Ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan naisen alkuhuuma tyssähtää nopeammin kuin miehen, mutta ei se paljon kauempaa miehelläkään kestä. Se on ihmisen lajityypillinen ominaispiirre, ei sen kummempaa. Areenalla oli vähän aikaa sitten mielenkiintoinen dokumentti naisen halusta. Siinä puhuttiin myös tuosta.
Minun halut ovat kadonneet koska mieheni kohtelee minua huonosti. Hän ei koskaan suhteemme alussa sanonut minulle pahasti, loukannut tahallaan. Seksiä meillä oli usein. Mies haluaa vielä yhtä paljon seksiä kuin ennenkin. Onko muka outoa kun en halua seksiä sen jälkeen kun mieheni on sanonut minua tyhmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Naisen testosteronitasot tuplaantuvat, kun hän ihastuu. Sitten kun ne palaavat normaalille tasolle, niin halut ilman muuta vähenevät.
kun sahaa samaa tukkia niin lopulta se saa tarpeekseen
Käyttäjä2756 kirjoitti:
kun sahaa samaa tukkia niin lopulta se saa tarpeekseen
Tukki saa tarpeekseen?
Voi Harry, näin se vaan on. Intohimo laantuu so uutuudenviehätys on poissa.