Mies salasi vasektomian – saanko loukkaantua?
Tapasin Tinderissä miehen ja kävimme treffeillä. Kumpikin oli han suhdetta etsimässä. Toisten treffien jälkeen tunsin vetoa mieheen joten harrastimme luonani seksiä. Minulla on pillerit käytössä mutta mies käytti kondomia. Asiasta ei keskusteltu sen enempää. Käytimme kondomia myös seuraavana päivänä. Kolmannen varsinaiset treffit tapahtuivat viiokon päästä, ja nekin päätyivät seksiin.
Seksin jälkeen jutellessamme mies sanoi, ettei häntä haittaa kondomin käyttö, koska se auttaa kestämään pidempää. Tauteja hänellä ei ole. Kerroin käyttäväni pillereitä ja että minun puolestani voidaan olla ilman. Mies sanoi, että sitten on tuplavarmistus, kun hänelläkin on piuhat poikki.
Minä järkytyin tuosta paljastuksesta aika paljon, koska haluasin seurustella kunnolla ja saada vielä lapsiakin jonakin päivänä. Mies sai nyt ikään kolme ilmaista seksikertaa kanssani. Tunnen oloni jotenkin käytetyksi, mutta en sanonut miehelle mitään. En olisi edes mennyt treffeille, jos olisin tiennyt miehen olevan steriloitu. Mies vaikuttaa olevan edelleen kiinnostunut minusta mutta en varmaan tapaa häntä enää.
EIkö tuollainen asia pitäisi ilmoittaa jo Tinder-profiilissa? Melkein kaikki kun lapsia haluavat.
Kommentit (18)
Kenelläkään ei ole velvoitetta ensimmäisillä treffeillä tai edes ensimmäisellä seksikerralla kertoa olevansa lapsien tekemiseen kykenemätön. Ei myöskään tarvitse kertoa mahdollisesta taipumuksesta kaljuuteen tai suvussa esiintyvistä aivoinfarkteista tai muustakaan vastaavasta.
Etenknin jos ollaan siiä kolmenkympin paikkeilla, pitäisi kyllä tehdä selväksi, ettei halua lapsia. Tuossa iässä kun deittaillaan perheenperustamismielessä.
Vierailija kirjoitti:
Etenknin jos ollaan siiä kolmenkympin paikkeilla, pitäisi kyllä tehdä selväksi, ettei halua lapsia. Tuossa iässä kun deittaillaan perheenperustamismielessä.
Ketkä deittaa ketkä ei. Seksiä harrastetaan deittailevien kesken suurimman osan aikaa ihan muuten kuin perheenperustamismielessä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä aloituksessa mainittu mieskään deittaillut perheenperustamismielessä.
Sulta irtoaa jo toisilla treffeillä ja sitten harmittelet, että ilmaiseksi menit antamaan. Kannattaisiko olla tarkempi tavarastaan ja hinnan pyytämisestä, jos ilmaiset seksikerrat harmittavat.
Kyllä täntyyppiset asiat pitäisi kertoa ennen kun suhde on vakiintunut. Ei ehkä ekoilla treffeillä, kaikki treffithän ei tietysti tarkoita perheen perustamista. Ei tule turhia pettymyksiä vaan voi nostaa kytkintä jos halutaan eri asioita.
Ap on selvästi mies, ehkä jopa "miesaktivisti". Panosta kirjoitusasuun enemmän ensi kerralla! =)
Kai muistit kertoa miehelle ennen ensimmäistä seksikertaa, että olet hakemassa isää tuleville lapsillesi?
Vierailija kirjoitti:
Ap olisi myös voinut kysyä mieheltä, haluaako tämä joskus lapsia. Ei kai kukaan ala tehdä omaa haluttomuuttaan hankki lapsia ihan kysymättä ja muuten vaan?
Aika henkiläkohtainen kysymys toki, mutta henkilökohtaisuuden ei pitäisi olla ongelma, jos on valmis jo sänkyyn asti toisilla treffeillä. (Tai olemaan ilman kumia ennen kuin seurustellaan.)
Aloittaja siis "syö pillereitä" ja jakelee tavaraansa paljaalla Tinder-miehille. Hyi stna.
No mietippä, jos se mies olisi kertonut sen jo ekoilla tai tokilla treffeillä. Silloin kirjoittelisit tänne tällaista:
"Mies kertoi että sille on tehty vasektomia jo ekoilla treffeillä?? Luuleeko se että oon jotenki helppo ku heti sanoo tollasta :( vai haluaako se heti naimisiin ja lapsia? Ahdistava tyyppi."
Vierailija kirjoitti:
Tapasin Tinderissä miehen ja kävimme treffeillä. Kumpikin oli han suhdetta etsimässä. Toisten treffien jälkeen tunsin vetoa mieheen joten harrastimme luonani seksiä. Minulla on pillerit käytössä mutta mies käytti kondomia. Asiasta ei keskusteltu sen enempää. Käytimme kondomia myös seuraavana päivänä. Kolmannen varsinaiset treffit tapahtuivat viiokon päästä, ja nekin päätyivät seksiin.
Seksin jälkeen jutellessamme mies sanoi, ettei häntä haittaa kondomin käyttö, koska se auttaa kestämään pidempää. Tauteja hänellä ei ole. Kerroin käyttäväni pillereitä ja että minun puolestani voidaan olla ilman. Mies sanoi, että sitten on tuplavarmistus, kun hänelläkin on piuhat poikki.
Minä järkytyin tuosta paljastuksesta aika paljon, koska haluasin seurustella kunnolla ja saada vielä lapsiakin jonakin päivänä. Mies sai nyt ikään kolme ilmaista seksikertaa kanssani. Tunnen oloni jotenkin käytetyksi, mutta en sanonut miehelle mitään. En olisi edes mennyt treffeille, jos olisin tiennyt miehen olevan steriloitu. Mies vaikuttaa olevan edelleen kiinnostunut minusta mutta en varmaan tapaa häntä enää.
EIkö tuollainen asia pitäisi ilmoittaa jo Tinder-profiilissa? Melkein kaikki kun lapsia haluavat.
EI TARVI ILMOITTAA EIKÄ _TODELLAKAAN_KAIKKI HALUA NIITÄ KERSOJA !!
Ap hyvä, käytä sitten jotain karsintaa, laita profiiliisi että tositarkoituksella, deittaa vaan miehiä jotka ilmoittaa profiilissa haluavansa lapsia ja perhettä jossain vaiheessa. Jos ei onnistu tinderissä niin vaihda deittisaittiin jossa se on ihan normia ilmoittaa. Jos se on sulle dealbreaker, ota asia kiertäen puheeksi viimeistään tokalla treffillä. Äläkä herran tähden mene sänkyyn ennen kuin olet edes dealbreakerit selvittänyt.
Ei minun lisääntymiskykyni ole ainakaan julkista tietoa.