Olin komea, en enää, tilitystä
Sain ennen naisen kuin naisen. Olen pitkä ja tumma ja osaan hurmata naisen tai siis osasin ennen. Nykyään alkoholi on tehnyt naamavärkistä turvonneen ja pälvikalju loistaa. Heikkouteni on aina ollut leveä persus eli sellainen suht naisellinen. Sekään ei ole haitannut ennen kun oli muita avuja mutta nyt sekin korostuu. Mitä tehdä? Tuntuu että nuoremmat ja komeammat miehet vie naiset :/
Kommentit (25)
Leveä pylly miehellä on kyllä turn off!
keskity sisäiseen kasvuun ja ryhdikkyyteen. se itse asiassa ratkaisee, usko tai älä
Eihän tämä voi olla mahdollista. Miehethän aina sanovat paranevansa kuin viini ikääntyessään. Vain naisethan rupsahtavat. Sinähän olet vain charmantti herrasmies, jota kaikki 16-22 -vuotiaat neidot himoitsevat!
Nämä on niitä kysymyksiä jotka tuntuu ulkopuolisesta hassuilta. Lopeta ryyppääminen. Mene salille. Aja rehellinen siili tai kalju. Jos olet hiuksellisena ollut komea niin ei se komeus kaljuusta täysin kaikkoa. Eniten kiinnostaisi kuulla mitä toivoisit vastaukseksi. Jee, olen aina haaveillut leveäperseisestä juoposta!
Auts! Otan osaa. En osaa lohduttaa kun itsellä komea mies, ehkä sinun pitää laskea rimaa?
Vierailija kirjoitti:
No ei kai tässä nyt miesten perseistä ole kysymys.
Näinhän se vaan menee. Ei voi mitään. Elämä ei meidän kaikkien vanhenemista kohtele lempeästi. Ymmärrän mistä puhut. Toki voisit lopettaa dokaamisen. Terv nainen 42 vee, joka oikeesti menee paalun taakse piiloon,'jos vanhoja tuttuja tulee vastaan eikä enää ikinä harrasta seksiä, koska maha, kohtu valuu, kaikki valuu .
Siirry ikäisiisi on ensimmäinen ajatus jos nuoremmat miehet vie naiset.
Ekana lopeta lipittely, roskaruoka, ja bisneslounaat, sitten ala käydä ihan kävelylenkillä. Vielä kun käyt parturissa ajamassa kaljun, niin jo on taas vientiä. Se sun komeus on vaan nyt kaljapöhötyksen alla, kyllä se sieltä löytyy. Vesilinja vaan.
*jaxuhali*. Kyllä sullekin nainen löytyy, jokaiselle vertaisensa. Et ehkä missiä enää saa mutta on paljon tavallisia kivoja naisia, joille ei ulkonäkö ole ratkaiseva tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ulkonäköpaineet ovat kovemmat. M.O.T.
Niin ne miehetkin rupsahtaa, itse asiassa pahemmin kuin naiset.
Sinulla on ainakin yksi hyvä ominaisuus; rehellisyys...vai oliko?
Urheilemaan vaan ja kun siistit hiukset niin älä kuitenkaan kiillota sitä kaljua.
Vierailija kirjoitti:
Urheilemaan vaan ja kun siistit hiukset niin älä kuitenkaan kiillota sitä kaljua.
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Niin ne miehetkin rupsahtaa, itse asiassa pahemmin kuin naiset.
No ei sentään pahemmin. Naiset hyötyvät ulkonäöstään minkä ikäisenä tahansa, mutta nuorena eniten. Nainen siis tippuu korkeammalta eli rupsahtaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂
Miesten ulkonäön kustannuksella naiuraminen on aina itkunaurun arvoista. Naiset ovat niin itseironisia vai miten se nyt menikään.
Minusta parasta olisi jos jatkaisit ryyppäämistä ja naisten haukkumista ja syyllistämistä vauvapalstalla.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan.