Olin komea, en enää, tilitystä
Sain ennen naisen kuin naisen. Olen pitkä ja tumma ja osaan hurmata naisen tai siis osasin ennen. Nykyään alkoholi on tehnyt naamavärkistä turvonneen ja pälvikalju loistaa. Heikkouteni on aina ollut leveä persus eli sellainen suht naisellinen. Sekään ei ole haitannut ennen kun oli muita avuja mutta nyt sekin korostuu. Mitä tehdä? Tuntuu että nuoremmat ja komeammat miehet vie naiset :/
Kommentit (25)
Pue pillifarkut niin häivyttää leveän perseen. Paita housuihin myös. Näin saat naisia ;)
Jos ap ei jaksa panostaa itseensä raitistumalla ja kuntoilemalla, niin sitten jää vaihtoehdoksi saalistusalueen vaihto. Nyt pitää vaan tunnustaa tosiasiat ja siirtyä sieltä keskustan trendipaikoista lähiökapakoihin. Kyllä sieltä joku paikallinen pubiruusu tarttuu hinaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Sain ennen naisen kuin naisen. Olen pitkä ja tumma ja osaan hurmata naisen tai siis osasin ennen. Nykyään alkoholi on tehnyt naamavärkistä turvonneen ja pälvikalju loistaa. Heikkouteni on aina ollut leveä persus eli sellainen suht naisellinen. Sekään ei ole haitannut ennen kun oli muita avuja mutta nyt sekin korostuu. Mitä tehdä? Tuntuu että nuoremmat ja komeammat miehet vie naiset :/
Join the club. Nuoremmat ja nätimmät naiset vie miehet. Nainen -40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Join the club. Nuoremmat ja nätimmät naiset vie miehet. Nainen -40
Vai olisiko sittenkin niin, että nuoremmat ja nätimmät vie ne halutuimmat miehet. Ja omantasoisethan ei kelpaa, kun olet nuoruudessasi niitä halutuimpiakin päässyt kokemaan.
Naiset ovat niin ihanan empaattisia vai miten se nyt menikään.