Olen aseksuaali, kysykää jotain niin vastaan!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole koskaan tuntenut seksuaalista vetoa mihinkään? Kuinka vanha olet?
En ole enää tuntenut, seksi ja seksuaalisuus ei yksinkertaisesti lainkaan kiinnosta.
Joskus teininä seksi kiinnosti ihan liikaa.
Olen 21v
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies?
Olen
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enää tuntenut, seksi ja seksuaalisuus ei yksinkertaisesti lainkaan kiinnosta.
Joskus teininä seksi kiinnosti ihan liikaa.
Olen 21v
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan rakastellut?
Olen rakastellut muutaman naisen/tytön kanssa. Sen jälkeen koin, että seksi on yliarvostettu asia ja ei niin ihmeellinen, mitä usein väitetään.
ap
Niin minäkin olen. 0 kertaa kokeillut koska ei todellakaan kiinnosta eikä ole haluja.
Minäkin taidan olla ja olen siis nainen. Olen ymmärtänyt, että miehillä tälläinen on hyvin harvinaista.
Oletko nähnyt koskaan eroottisia unia?
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin olen. 0 kertaa kokeillut koska ei todellakaan kiinnosta eikä ole haluja.
Sama täällä! Et ole mitään menettänyt, seksi on täysin yliarvostettua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt koskaan eroottisia unia?
Joskus teininä tuli. Unelmoin eräästä söpöstä tytöstä. En ole enää vuosiin nähnyt niitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ap fetissejä?
Ei ole
ap
En halua loukata tai vihjailla mitään, mutta mietin, että voisiko ap:llä olla sittenkin kiinnostusta miehiin ?
Runkkaatteko koskaan, aseksuaalit miehet tai naiset? Onko se haluttomuus siis kokonaisvaltaista, vai vain toiseen ihmiseen liittyvää?
AP kuinka paljon vanhemman naisen kanssa voisit olla ei-seksuaalisessa parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Runkkaatteko koskaan, aseksuaalit miehet tai naiset? Onko se haluttomuus siis kokonaisvaltaista, vai vain toiseen ihmiseen liittyvää?
Riippuu ihan henkilöstä. Itse en esim koskaan runkkaa tai koe mitään haluja.
ap
Vierailija kirjoitti:
En halua loukata tai vihjailla mitään, mutta mietin, että voisiko ap:llä olla sittenkin kiinnostusta miehiin ?
Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
AP kuinka paljon vanhemman naisen kanssa voisit olla ei-seksuaalisessa parisuhteessa?
No tota siis, mua ei parisuhdekaan oikeen nappaa.
ap