vihdoin raskaana! =)
no niin plussasin sit perjantaina 9kk yrittämisen jälkeen. menkat on heitelly miten sattuu joten en uskaltanu testaa aiemmin. nyt laskuri väitti mun olevan jo rv7 ja laskettu ois 16.11. jotenkin olo on epätodellinen. mulla on samanlainen olo ku aiemminki. oireina kipeet rinnat ja menkkaolo. siis ei mitään uutta mut kuitenki jotain erilaista täs on. tuntuu et kaikki mitä on lukenu ja tehny valmistautuakseen tähän hetkeen on unohtunu ja nyt on ihan pihalla. mä mietinki et haluaisin varmistaa tän jotenki. ottaako ne neuvolaan näin aikaisin? mistä mä tiedän ettei tää oo valeraskaus? tuulimuna selviää sit ultras... olo on kärsimätön ku haluisin kertoa jo äidille ja anopille. pitää kai vaan vetää syvään henkeä ja rauhoittua...
oliko marraskuussa synnyttäville oma klubi jo?
Kommentit (3)
Sun kannattaa mennä yksityiselle ultraan, rv 7 pitäis jo sydämen sykkeen näkyä ultrassa.. Jos et oo varma viikoista niin voit toki odottaa viikon verran niin ei ole varmasti turha reissu, sieltä saat myös tarkan LA:n! Neuvolassa ne ei voi oikein tehdä mitään, syke ei tod näk vielä kuulu..
Onnea odotukseen!
taidanpa soittaa huomenna neuvolaan. sitä on jotenki niin pihalla vaikka tän tilanteen on käyny päässä läpi satoja kertoja mut silti ei uskalla uskoa todeksi. moni sanoo et 9kk on lyhyt aika ku odottaa mut mun odotuken odotus oli tooosi pitkä aika.
Kyllä neuvolaan kannattaa soittaa heti kun on tehnyt testin, sieltä sitten antavat ensimmäisen ajan yleensä viikoille 8-10. Ja sitten on mahdollista mennä yksityiselle ultraan aikaisemminkin, mutta ne on aika hintavia.
Marraskuisille on jo oma (omia) listoja olemassa, itse kuulun lokakuisiin niin en niistä tiedä. Mutta selaile viestejä taaksepäin ja varmasti joku sen listan osoitteen laittaa tähänkin.
Vielä kerran paljon onnea!
Caby 11+1